Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 35v. nainen täällä. Onhan se juna joo mennyt jo, en edes yritä deittailla enää, koska sitä häpeää en kestäisi, kun jos jonkin ihmeen kautta muka miehen sänkyyn saisin, ja hän tajuaisi, etten ole oikeasti päässyt kokeilemaan yhtään mitään...
Joskus suren asiaa. Toisinaan taas ihan ok. Ei sen murehtiminen nyt ainakaan mitään auta.
Turhaan häpeilet. Ei se miehiä haittaa jos nainen on kokematon.
Kyllä haittaa.
Aha, muuten vaan miljardi miestä maailmassa suorastaan edellyttää, että vaimonsa on hääyönä neitsyt.
En elä niissä kulttuureissa.
Meidän kulttuurissamme miehet ovat vain oppineet hyväksymään ja sietämään sen, ettei nainen ole välttämättä neitsyt enää juuri hänen osuessaan kohdalle.
Jos miehet saisivat ihan vapaasti vailla pelkoa lynkkauksesta valita, niin veikkaan että suurin osa täälläkin valitsisi neitsytnaisen vakavaan suhteeseen.Ja kuinka moni mies olisi valmis siihen vakavaan suhteeseen/avioliittoon 18-vuotiaana? Aika harva. Vai tarkoitatko, että pitäisi olla kahdenlaisia naisia, niitä joiden kanssa sekstailtaisiin nuorena ja niitä, jotka odottaisivat jalat ristissä päästäkseen naimisiin kunhan miehet ovat hurvitelleet tarpeeksi?
Minun on todella, todella vaikea ymmärtää, miksi joillekin miehille on ongelma, että naisetKIN harrastavat seksiä myös sinkkuina ja että heillä on parisuhteita, jotka syystä tai toisesta päättyvät ja niihin kuuluu seksi.
Koska toisen miehen kosketus saastuttaa naisen. Kuvainnollisesti, mutta joskus myös kirjaimellisesti. Ennen vanhaan, ja edelleen monessa takapajulan kulttuurissa, on juuri nämä kaksi naisryhmää, neitsytmorsiamet ja lortot. Niin ja lesket.
Ymmärtääkseni Suomea ei yleisesti ottaen pidetä takapajulana, joten miksi meillä pitäisi olla takapajulan kulttuuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en kyllä tosiaankaan kehota käymään maksullisissa. Itselle ainakin kelpais kokematon mies, jos olisin sinkku, mutta maksullisissa käynyt ei ikinä missään nimessä. En haluais mitään tauteja ja muita bakteereita, jotka voi aiheuttaa naiselle vaikka syövän. Maksulliset on tauti- ja bakteeripesiä.
Baaripokat on niitä tautipesiä, maksulliset paljon turvallisempia. Koska aiempi on varmaton suojien kanssa, maksullinen tarkka.
HPV:n leviämistä ei voi täysin estää suojilla, ja HPV aiheuttaa syöpää. Eli ihan sama onko baaripoka vai maksullinen.
Voi kiesus. Oletko oikeasti noin tyhmä? Että jos aina on kuitenkin mahdollisuus johonkin, niin se on ihan sama onko sen todennäköisyys 0,7 vai 0,1?
Tulee mieleen se kohta elokuvasta Dumb & Dumber:
-What are the chances of a guy like me making it with a girl like you?
-One in a million.
-So you're saying...there IS a chance!!!! :DDDD
Kannattaisiko ottaa asioita selvää, ennen kuin alkaa huutelemaan?
Vastasit ainakin kysymykseen. Kyllä olet, ihan oikeasti.
HPV-infektioita ei pysty täysin estämään kondomin käytöllä, koska virus tarttuu myös ympäröivältä iholta, joten kerrotko mikä ero on maksullisella ja baaripokalla? Miten maksullinen pystyy huolehtimaan siitä, että HPV ei tartu? Ja tässä nyt ei puhuta sp-taudeista, vaan vain HPV:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset olisivat suvaitsevampa kilttejä, ujoja, arkoja ja vaatimattomia miehiä kohtaan niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Liian moni mies joutuu sairastamaan poikuutta myöhäiselle iälle, kun taas kaiken maailman öykkärisiat, rikolliset ja muut alemman luokan ähkijät saavat naista koko ikänsä. Valtion pitää tukea poikuudesta kärsivien elämää ja alkaa kampanjoimaan kunnollisten miesten sekä naisten puolesta.
Poikamiehille syrjäytymisvaarassa työttömyystuen lisäksi tytöttömyystukea. Loistava idea!
Kannattaisin tätä. Ei siis mitään amista bordellipalvelua vaan vapaaehtoista ja ilmaista opetusta meille onnettomille miten saada parisuhde
Maksullisessa seksissä järkyttävintä on se, että mies on valmis oman hyvinvointinsa takia makaamaan naisen, joka ei sitä seksiä seksuaalisesti syistä halua. Eli mies on valmis tuhoamaan toisen seksuaalisuutta omansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset olisivat suvaitsevampa kilttejä, ujoja, arkoja ja vaatimattomia miehiä kohtaan niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Liian moni mies joutuu sairastamaan poikuutta myöhäiselle iälle, kun taas kaiken maailman öykkärisiat, rikolliset ja muut alemman luokan ähkijät saavat naista koko ikänsä. Valtion pitää tukea poikuudesta kärsivien elämää ja alkaa kampanjoimaan kunnollisten miesten sekä naisten puolesta.
Poikamiehille syrjäytymisvaarassa työttömyystuen lisäksi tytöttömyystukea. Loistava idea!
Kannattaisin tätä. Ei siis mitään amista bordellipalvelua vaan vapaaehtoista ja ilmaista opetusta meille onnettomille miten saada parisuhde
Tai plastiikkakirurgiaa. Enemmän se pariutuminen ulkonäöstä kiikastaa kun mistään "pariutumisen taidosta"
Oon vissiin todella onnekas kun pääsin poikuudestani 17- ikäisenä. Tosin oltiinhan sitä kaveripiireissä jo kehuskeltu puolin ja toisin kunnon panomiestarinoilla. Oi niitä aikoja :P
Naisen pimppi on miehelle paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista?
Ei siihen paljoa muuta vaadita kuin hiljainen luonne, joka vaikeuttaa ihmisiin tutustumista. Mies syrjäytyy tosi helposti naismarkkinoilta, jos ei ole supliikki ja sosiaalinen.
Tai jos on ruma. Silloin ei auta sosiaalisuus ja keskustelutaitoisuus
Mulla on opiskelukaverina uskomattoman ruma, lyhyt mies, joka on puhunut edellisen kolmen vuoden aikana minulle noin kolme sanaa, vaikka istuu monesti minun vieressä. Vaikuttaa ihan ystävälliseltä silti, ja naisystävänsä on aivan upea fitness-ilmestys. Ikää miehellä nyt 25 vuotta.
Ei se sitten ole uskomattoman ruma. Täälläkin on oppinut, että naisten mielestä rumat miehet (kuten se Pippan mies) ovat vähintään tavallisen näköisiä, usein komeita. Aika lailla kaikki rumiksi mieheksi mainitut ovat sellaisia, joissa ei mielestäni ole mitään vikaa ulkonäön osalta
Niin paitsi että monien naisten, kuten itseni, mielestä se Pippan mies on oikein hyvännäköinen. Kelpaisi milloin vain ja myös köyhänä kuin kirkonrotta. t. se 35v neitsyt
Täytän tänä vuonna 30 ja vielä poikuus tallella. En ole tainnut vielä kertaakaan ajatella että "voikun vois harrastaa seksiä joskus"... toisaalta mulla on ollut viime vuosiin asti muista syistä johtuen TODELLA alhainen itsetunto ja olen pikku hiljaa alkanut parantamaan itseäni fyysisesti ja henkisesti. Itseluottamukseni on ihan toisenlainen nyt ja uskon täysin, että se kumppani vielä löytyy (en aio kuitenkaan ulkomailta hakea). Ruikuttaminen ei paranna tilannetta yhtään, vaikka ymmärtää että haluaisi katkeroitua. Niin ei kuitenkaan saa tehdä. Maksullisiin en aio mene ikinä, tapahtuipa mitä tahansa. Joku roti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tosiaan ainut asia joka määrittelee identiteettisi?
Ei kauaa kestänyt, että ensimmäinen vähättelijä saapui paikalle. Seuraavaksi varmasti kerrot, että seksi ei ole niin ihmeellistä ja parempi elää yksin kuin kokea onnetonta rakkautta?
Ystävällisesti, haista paska!
Kuka sinä olet määrittelemään toisen ihmisen tunteita? Jos ei kykene ymmärtämään miten erään elämän perusasian puute voi olla jollekin ihmiselle suuri asia, niin kannattaa pysyä vaiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy ammattilaisella?
Sehän varmasti auttaa paljon ja kohottaa itsetuntoa että on yhden kerran saanut, rahalla. Ennemmin ilman kuin maksullisiin.
Se auttaisi vähentämällä paineita, enkä siis tarkoita panetusta. Antaa varmuutta, joka tietenkin auttaa näennäisen itsetunnon kanssa.
Mut ei siinä, jatka vaan kärsimistä. Eiks neitsytmies tule velhoksi 40 vuotiaana, se on varmaan siistiä sekin.
Ehkä se on sitten miehille eri asia, mutta itse ainakin tuntisin vain olevani pahemman luokan luuseri jos maksaisin siitä että saan edes sen yhden kerran seksiä. Minulle kun se varsinainen seksin harrastaminen ei ole se pääasia, vaan se että joku on halunnut harrastaa seksiä minun kanssani. Se kohottaisi itsetuntoa ja saisi minut tuntemaan itseni normaaliksi.
Onneksi täällä näyttää olevan muitakin n. 30v ja sitä vanhempia neitsyt naisia, ei tunnu enää niin kovasti siltä että ite olisi joku pahemman luokan poikkeus kun ei ole kenellekkään kelvannut. :) Välillä menee tunteisiin se kuinka monet täällä väittävät että nainen kyllä saa seksiä jos vain tahtoo, se ei todellakaan ole niin, ihan yhtä hankalaa se on molemmille sukupuolille. Etenkin jos satut olemaan ujo ja vielä vähän iso kokoisempi niin miehet eivät huomaa olemassaoloasi lainkaan ja kun itse yrittää lähestyä niin saa kuulla vain pilkkaa.
Pari muistutusta keskustelijoille:
1. Seksin saaminen on huomattavasti helpompaa naisille. 7/10 nainen saa helposti Tinderistä vaikka kymmenen 9/10 miestä irtosuhteisiin/panosuhteisiin, kun taas 7/10 mies joutuu yrittämään tosissaan saadakseen seksiä 5/10 naiselta. _Suhteen_ saaminen on yhtä vaikeaa molemmille.
Tämä on yksi syy miksi niin moni mies pysyy neitsyenä, ainakin kunnes naisia alkaa lapset ja talot kiinnostamaan.
2. Naiset rutisevat siitä miksi panomiehiä arostetaan mutta panonaisia ei. Kuten Jim Jefferies sanoi: "it´s fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin hard to be a stud".
Miehet päättävät mitä miehet arvostavat, naiset päättävät mitä naiset arvostavat. Miehet arvostavat puhtautta ja viattomuutta, naiset itsevarmaa ja määrätietoista panomiestä joka tietää mitä tekee ja osaa viedä.
Oma suositukseni: maksulliselle mars. Seksimarkkinoilla miesten tilanne on "the rich get richer, the poor get poorer". Mitä enemmän ikää, sitä itsevarmempia ja määrätietoisempia otteita edellytetään. Ne harvat kokemattomat naiset, heitä tuskin tapaat missään - ja hekin saattavat edellyttää miehen vievän ja opettavan.
Toisekseen, valitse kohderyhmä ja funtsi mistä on pulaa?
Parikymppisillä on jo ympärillään kilttejä ja kunnollisia kamupoikia jotka olisivat hyviä miehiä sille jollekin naiselle. Pulaa on salaperäisistä pokausmestareista jotka tarjoavat heille seikkailuja ja elämyksiä.
Kolmekymppisillä on jo seksiä tarjoavia bilettäjiksi jumittuneita miehiä. Biologinen kello tikittää. He haluavat lapsia ja asunnon. Keskiluokkaisen unelman. Mies on osa pakettia.
Kolmevitosilla on jo ruuhkavuosien väsyttämät betamiehet. Pulaa on energisistä, elämässä eteenpäin menevistä (rahaa ja statusta kohti menevistä) miehistä joilla on tavoitteita. Yhärit, kts. edellinen kohta.
Nelikymppisillä on jo kaljamahaisia, heikkokuntoisia miehiä joilla ei kaveri seiso kunnolla. Pelkällä hyvällä fyysisellä kunnolla ja keskustelutaidolla pääsee hyvin pitkälle puumamarkkinoilla.
Sitten vain peli auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän varmasti auttaa paljon ja kohottaa itsetuntoa että on yhden kerran saanut, rahalla. Ennemmin ilman kuin maksullisiin.
Se auttaisi vähentämällä paineita, enkä siis tarkoita panetusta. Antaa varmuutta, joka tietenkin auttaa näennäisen itsetunnon kanssa.
Mut ei siinä, jatka vaan kärsimistä. Eiks neitsytmies tule velhoksi 40 vuotiaana, se on varmaan siistiä sekin.
Ehkä se on sitten miehille eri asia, mutta itse ainakin tuntisin vain olevani pahemman luokan luuseri jos maksaisin siitä että saan edes sen yhden kerran seksiä. Minulle kun se varsinainen seksin harrastaminen ei ole se pääasia, vaan se että joku on halunnut harrastaa seksiä minun kanssani. Se kohottaisi itsetuntoa ja saisi minut tuntemaan itseni normaaliksi.
Onneksi täällä näyttää olevan muitakin n. 30v ja sitä vanhempia neitsyt naisia, ei tunnu enää niin kovasti siltä että ite olisi joku pahemman luokan poikkeus kun ei ole kenellekkään kelvannut. :) Välillä menee tunteisiin se kuinka monet täällä väittävät että nainen kyllä saa seksiä jos vain tahtoo, se ei todellakaan ole niin, ihan yhtä hankalaa se on molemmille sukupuolille. Etenkin jos satut olemaan ujo ja vielä vähän iso kokoisempi niin miehet eivät huomaa olemassaoloasi lainkaan ja kun itse yrittää lähestyä niin saa kuulla vain pilkkaa.
Aion nyt olla tyly, mutta onko isokokoisuus asia johon ei voi itse vaikuttaa? vrt. pituus, leuka, ääni, ym geneettiset tekijät joihin nainen kiinnittää huomiota. Jos neitsytmiehille sanottaisiin että normaalipainoisena he saisivat seksiä, moni heittäytyisi itkien polvilleen ylistämään neuvon antajaa, epäuskoisina siitä voiko se olla niin yksinkertaista?
Ymmärrän tunteesi. Sitä pidän hienona että ketjuun kommentoineet neitsytnaiset arvostavat oikeaa suhdetta ja syvällisempää tutustumista, ettekä ole halukkaita kenenkään panoleluksi. Tuollaisten kirjoitusten lukeminen palauttaa uskoani siihen että hyviä naisia on vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei muuten varmana ole molemmille sukupuolille yhtä vaikeaa :D hyvä esimerkki on se että puutteessa oleva mies harrastaisi todennäköisemmin seksiä ruman naisen kanssa kun nainen ruman miehen kanssa
Etelän maissa poikaset laitetaan tädin oppiin että osaavat sitten itse. Menkäähän rohkeasti vaikka sihteeriopiston sivuille varaamaan vastaanottoaika, niin ei tarvitse joutavasta asiasta ruikuttaa.
Mielestäni miehen ja naisen neitsyyttä ei voi oikein verrata keskenään. Yhtään väheksymättä väitän että tavallisen näköinen nainen saa seksiä komeiltakin miehiltä käytännössä milloin ikinä haluaa, kyse on vain omasta nirsoilusta. Tavallisen näköinen mies joutuu näkemään todella paljon vaivaa jos meinaa saada seksiä keneltäkään naiselta ulkonäöstä riippumatta.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion nyt olla tyly, mutta onko isokokoisuus asia johon ei voi itse vaikuttaa? vrt. pituus, leuka, ääni, ym geneettiset tekijät joihin nainen kiinnittää huomiota. Jos neitsytmiehille sanottaisiin että normaalipainoisena he saisivat seksiä, moni heittäytyisi itkien polvilleen ylistämään neuvon antajaa, epäuskoisina siitä voiko se olla niin yksinkertaista?
Ymmärrän tunteesi. Sitä pidän hienona että ketjuun kommentoineet neitsytnaiset arvostavat oikeaa suhdetta ja syvällisempää tutustumista, ettekä ole halukkaita kenenkään panoleluksi. Tuollaisten kirjoitusten lukeminen palauttaa uskoani siihen että hyviä naisia on vielä olemassa.
Samaa mieltä. Usein ainoa syy naisen ulkonäössä miksi ei kelpaisi on lihavuus. Läski siis lopettaa vinkumisen ja pakottaa itsensä lenkille ja ei mätä paskaa jos lihoo helposti. Kysyntä kasvaa miwstenkeskuudessa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 35v. nainen täällä. Onhan se juna joo mennyt jo, en edes yritä deittailla enää, koska sitä häpeää en kestäisi, kun jos jonkin ihmeen kautta muka miehen sänkyyn saisin, ja hän tajuaisi, etten ole oikeasti päässyt kokeilemaan yhtään mitään...
Joskus suren asiaa. Toisinaan taas ihan ok. Ei sen murehtiminen nyt ainakaan mitään auta.
Turhaan häpeilet. Ei se miehiä haittaa jos nainen on kokematon.
Kyllä haittaa.
Aha, muuten vaan miljardi miestä maailmassa suorastaan edellyttää, että vaimonsa on hääyönä neitsyt.
En elä niissä kulttuureissa.
Meidän kulttuurissamme miehet ovat vain oppineet hyväksymään ja sietämään sen, ettei nainen ole välttämättä neitsyt enää juuri hänen osuessaan kohdalle.
Jos miehet saisivat ihan vapaasti vailla pelkoa lynkkauksesta valita, niin veikkaan että suurin osa täälläkin valitsisi neitsytnaisen vakavaan suhteeseen.Ja kuinka moni mies olisi valmis siihen vakavaan suhteeseen/avioliittoon 18-vuotiaana? Aika harva. Vai tarkoitatko, että pitäisi olla kahdenlaisia naisia, niitä joiden kanssa sekstailtaisiin nuorena ja niitä, jotka odottaisivat jalat ristissä päästäkseen naimisiin kunhan miehet ovat hurvitelleet tarpeeksi?
Minun on todella, todella vaikea ymmärtää, miksi joillekin miehille on ongelma, että naisetKIN harrastavat seksiä myös sinkkuina ja että heillä on parisuhteita, jotka syystä tai toisesta päättyvät ja niihin kuuluu seksi.
Koska toisen miehen kosketus saastuttaa naisen. Kuvainnollisesti, mutta joskus myös kirjaimellisesti. Ennen vanhaan, ja edelleen monessa takapajulan kulttuurissa, on juuri nämä kaksi naisryhmää, neitsytmorsiamet ja lortot. Niin ja lesket.
Ymmärtääkseni Suomea ei yleisesti ottaen pidetä takapajulana, joten miksi meillä pitäisi olla takapajulan kulttuuri?
Samat vaistot jotka johtivat noihin kulttuureihin, ovat ihmisillä viellä tallella. Sopeudumme toki tähän turvallisempaan yhteiskuntaan, emme voi enää tappaa vihollisia ja pistää naiset käyttäytymään kuten haluamme, mutta ei ne vaistot ja mielihalut katoa mihinkään. Jos olet tuo sama, joka sanoi ettei ymmärrä, ymmärrätkö nyt? Vai kerronko vielä miksi nämä vaistot ovat kehittyyneet meille? Tiedät varmaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en kyllä tosiaankaan kehota käymään maksullisissa. Itselle ainakin kelpais kokematon mies, jos olisin sinkku, mutta maksullisissa käynyt ei ikinä missään nimessä. En haluais mitään tauteja ja muita bakteereita, jotka voi aiheuttaa naiselle vaikka syövän. Maksulliset on tauti- ja bakteeripesiä.
Baaripokat on niitä tautipesiä, maksulliset paljon turvallisempia. Koska aiempi on varmaton suojien kanssa, maksullinen tarkka.
HPV:n leviämistä ei voi täysin estää suojilla, ja HPV aiheuttaa syöpää. Eli ihan sama onko baaripoka vai maksullinen.
Voi kiesus. Oletko oikeasti noin tyhmä? Että jos aina on kuitenkin mahdollisuus johonkin, niin se on ihan sama onko sen todennäköisyys 0,7 vai 0,1?
Tulee mieleen se kohta elokuvasta Dumb & Dumber:
-What are the chances of a guy like me making it with a girl like you?
-One in a million.
-So you're saying...there IS a chance!!!! :DDDD
Kannattaisiko ottaa asioita selvää, ennen kuin alkaa huutelemaan?
Vastasit ainakin kysymykseen. Kyllä olet, ihan oikeasti.
HPV-infektioita ei pysty täysin estämään kondomin käytöllä, koska virus tarttuu myös ympäröivältä iholta, joten kerrotko mikä ero on maksullisella ja baaripokalla? Miten maksullinen pystyy huolehtimaan siitä, että HPV ei tartu? Ja tässä nyt ei puhuta sp-taudeista, vaan vain HPV:stä.
Jankataan sitten idiootin kanssa.
Tietenkin puhutaan kaikista taudeista, jos puhutaan tautiriskien eroista ammattilaisen ja baaripokan välillä.
Mutta voidaan keskittyä pelkään HPV:hen, kun sinä kerran niin haluat, ja totea että kappas vaan, vaikka tartuntariski ei poistu, se kuitenkin pienenee. Oho, sinne meni argumenttisi. Kunhan vielä ymmärtäisit ettei pelkkä HPV kerro juuri mitään tautiriskeistä, koska on niistä vaan pieni osa.
HSV:t tarttuu muuten myös kortsusta huolimatta, mutta aivan kuten HPV:t, ne tarttuvat paljon huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella törkeää vähätellä miesten seksinsaantiongelmia väittämällä että se olisi aivan yhtä hankalaa. Sinä, naisena, saat seksiä TÄNÄÄN, jos niin vaan haluat. Pistät iskuriin, tinderiin, minne vaan ilmoituksen jossa lukee että haluat seksiä, ja miehiä tulee sinun luoksesi panemaan.
Niin, et sitä halua, haluat kaikkea muutakin. Joten LOPETA noi valheet, etteikö nainen saisi seksiä.