Viivi Avellán ja somekohu - joko asia on puitu?
Voi luoja miten typerä akka
http://www.is.fi/viihde/art-2000005217809.html
Enhän minä nyt mitään tarkoittanut ja silleen, selitystä kolmen twiitin verran.
"ainoa pätevyyteni oli hyvin vahva tietämys yhdestä ainokaisesta urheilulajista ja se kuulemma vaikutti kanavan rekrytointipäätökseen"
Tirsk. Eiköhän ole aika helppo arvata mikä oikestaan vaikutti kanavasetien rekrytointipäätökseen Viivin kohdalla...Syvään uurrettu pusero.
Kommentit (52)
Pitää olla köyhä ja helppo elämä, jos tuollaisesta tviitistä mielensä pahoittaa. Miten suomalaisista on tullu näin munattomia tossuja?!? Oikealla työmiehellä ei ole aikaa kitistä päivä tolkulla ja pahoittaa mieltään jostain Viivin tviitistä. Menkää lenkille tai lukekaa kirja. Nyt pöyristyneet kansalaiset lynkkaa pöyristyneinä Viivin, vaikka muijan puheessa oli totuuden siemen. Urheilutoimittajalta odottaisin itsekin sporttista ulkonäköä oli tietotaito mitä hyvänsä. Helppo asia hoitaa kuntoon ja luulisi YLE:lläkin olevan resursseja palkata personal trainer... Sen verran kilisee YLE:n laariin veroina kahisevaa. Mitään mielipidettä ei näköjään saa kukaan muodostaa, kun heti jollain vätyksellä on karvat pystyssä jos on eri mieltä. Noh, hukatkaa seuraavat kolme viikkoa asian puimiseen. Minä lähden ostamaan kaljaa.
Mitä te vaahtoatte? Pinnallisia ihmisiä tämä palatakin on täynnä, ulkoasu ja kaikki ulkoinen on tärkeintä maailmassa. Täällähän haukutaan läskiksi kaikki joilla kilokin on ylimääräistä.
kliimaksi kirjoitti:
Pitää olla köyhä ja helppo elämä, jos tuollaisesta tviitistä mielensä pahoittaa. Miten suomalaisista on tullu näin munattomia tossuja?!? Oikealla työmiehellä ei ole aikaa kitistä päivä tolkulla ja pahoittaa mieltään jostain Viivin tviitistä. Menkää lenkille tai lukekaa kirja. Nyt pöyristyneet kansalaiset lynkkaa pöyristyneinä Viivin, vaikka muijan puheessa oli totuuden siemen. Urheilutoimittajalta odottaisin itsekin sporttista ulkonäköä oli tietotaito mitä hyvänsä. Helppo asia hoitaa kuntoon ja luulisi YLE:lläkin olevan resursseja palkata personal trainer... Sen verran kilisee YLE:n laariin veroina kahisevaa. Mitään mielipidettä ei näköjään saa kukaan muodostaa, kun heti jollain vätyksellä on karvat pystyssä jos on eri mieltä. Noh, hukatkaa seuraavat kolme viikkoa asian puimiseen. Minä lähden ostamaan kaljaa.
Kirjoitat vauvapalstalle vaikka et ole äiti etkä vauva ja tuskin kummankaan näköinen. Pysy vaan siellä kaljaremmissä kliimaksissa.
Mitä jos ei enää jaksa pöyristyä joka jutusta, onko se ihan ok teille?
-m
Ylen naisurheilutoimittajat on kyllä minusta melko sporttisia Nina Vanhataloa ja sitä yhtä toista lukuunottamatta. Mutta Nina on tosi pätevä ja itse asiassa ei taida olla urheiluruudussa koskaan.
Laura Arfman, Kristiina Kekäläinen, Inka Helenius ja Petra Manner on kaikki "nuoria ja nättejä".
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei enää jaksa pöyristyä joka jutusta, onko se ihan ok teille?
-m
Mitä jos sinä ja Viivi lopettaisitte ihmisten neuvomisen, kun ette mistään mitään ymmärrä.
Onko Viivi se jolle Räikkönen vielä ex-vaimonsa ysävävänä lainasi venettään polttareihin? No se lysti loppu lyhyeen. Mahtaa vituttaa.# kultainennuoruus
Käyttäjä2722 kirjoitti:
Viivi on asiantuntija! Älkää nyt muutaväittäkö!
Aivan mahtavaa!
No siinä on kaksi neropattia nokikkain.
Olen samaa mieltä Viivin kanssa, olen jopa miettinyt asiaa monesti ylen uutisia katsellessa. Kyllä urheilutoimittajan pitää näyttää edes jotenkin urheilulliselta. Reipas olemus, iloiset kasvot, ulkoilmaihmisen rusketus, hyvä ryhti tms. Tai edes urheilulliset vaatteet, eikä mitään muotihepeniä tai täti-jakkupukuja. Ylen urheilutoimittajat näyttävät ihan joltain sossun tantoilta, eivätkä edes kuulosta urheilusta innostuneilta. En siis vaadi mitään missin ulkonäköä enkä kuivuneen kesän oravan kroppaa. Enkä usko että Viivikään sitä tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä Viivin kanssa, olen jopa miettinyt asiaa monesti ylen uutisia katsellessa. Kyllä urheilutoimittajan pitää näyttää edes jotenkin urheilulliselta. Reipas olemus, iloiset kasvot, ulkoilmaihmisen rusketus, hyvä ryhti tms. Tai edes urheilulliset vaatteet, eikä mitään muotihepeniä tai täti-jakkupukuja. Ylen urheilutoimittajat näyttävät ihan joltain sossun tantoilta, eivätkä edes kuulosta urheilusta innostuneilta. En siis vaadi mitään missin ulkonäköä enkä kuivuneen kesän oravan kroppaa. Enkä usko että Viivikään sitä tarkoitti.
Tätijakkupukuja?? Eikö suurin osa urheilutoimittajista ole miehiä?
Todella uskottavaa tuolta entiseltä "päätoimittajalta" (golf-lehden päätoimittaja, lehden joka ilmestyi kerran vuodessa) väittää, että hän on esittänyt jotakin screenshottia suomalaisesta urheiluruudusta "expat-ystävilleen". Hän on vain pitkästynyt Singaporessa koska hänellä ei ole siellä ystäviä eikä mitään muutakaan. Hän katselee ikävissään suomalaista urheiluruutua ja muistelee menneitä, jolloin hän oli pikkujulkkis ja nyt Singaporessa ei ole mitään. Pieni "somekohu" toi kivasti sisältöä elämään ja siinä kului näpsäkkäästi kokonainen ilta puuhaillessa "kriisivastinetta" twitteriin.
Eli Viivi, kun luet tätä, me emme todellakaan usko, että vietit Singaporen bisnesvilskeessä kivaa pikkuiltaa "expat-ystäviesi" kanssa ja päätit sitten esitellä heille Suomen Urheiluruudusta ottamiasi screenshotteja jeesustellaksesi suomalaisten toimittajien ulkonäköä.
Ja Viivi, me pidämme sinua tihrusilmäisenä taviksena, joka kaipaisi itse Anne Kukkohovin muutosohjelman käsittelyä - jota olet kaivannut oman "urasi" alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ulkomaantoimittajan tulee näyttää sitten ulkomaalaiselta?
Urheiluruudussa kiinnostaa enemmän uutiset kuin uutistenlukija. Hönkäsen pöläyksen väliä, kuka uutiset lukee tai miltä tuo lukija näyttää.
Miksi toimittajasta pitäisi tulla kyseisen ohjelman päätähti, pääasia on, että ääni on miellyttävä, painottaa sanat oikein ja lausuu ulkomaalaisten urheilijoitten ja paikkakuntien nimet oikein. Näitä "missi- ja julkkisjuontajia" on televisiossa jo ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
adidaksen verkka-asussa uutisia lukemaan? Joku hikinen lippis päässä ja tukka hikisenä roikkuen, just tulleena maratoonilta?
Viivillä on joku naama vamma itellään, toinen silmä kiinni, eihän tommonen voi olla tv töissä.Muutenkin ylipainoinen.
Väärä paikka puhua asiaa, mutta yritänpä silti.
Käsi sydämelle, eikö tuntuisi pahalta, jos sinun, niin, juuri sinun, ulkonäköäsi joku yllättäen ruotisi kuvan kanssa? Minusta tuntuisi!
Minua hirvittää tämä nykymeno! Milloin alkaa päitä putoamaan, jo nyt osa nuorista tekee itsemurhan kiusaamisen takia.
Tämä Avellan ja moni muu, saisi hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen on "sossun tantta"?
Sehän on itse pulskistunut. Ei enää minkään nököinen pulska äitimammanen.