Käyttäjä2722
Seuratut keskustelut
Minua vähän hämmentää tämä Mauno Koivisto -kohkaus. Miten joku etäinen poliitikko herättää tunteita edes hypoteettisesti?
Ja siis olen syntynyt 1967 ja muistan Manun ajan hyvin. Siltikään en oikein ymmärrä, miksi pitäisi olla vanhan miehen kuolemasta pahoillaan. Mielenkiintoinen uutinen toki, mutta ei liikuta tunnetasolla.
73Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin tähän mennessä pärjännyt sillä että käsilaukussa on kestokassi tai lastenrattaissa.
Avaimet, kännykkä ja lompakko on mullakin se normivarustus. Siinä käsilaukussa. Jos tollanen määrä menee taskuihin, niin kai sinne se yksi kassikin mahtuu.Harvalla enää on mitään käsilaukkua mukana.
Mitä hittoa selität?? :'D Enää?? Joo kyllä silloin ennem vanhaan, mutta EI ENÄÄ :DD
No joo, toi enää ei nyt ehkä täsmää, mutta kuinka monella miehellä on käsilaukku?
https://www.yhteishyva.fi/ruoka/leivontavinkit-mittojen-muuntotaulukko/…
Täältä löytyy muuntotaulukko.
1 cup = 2,8 dl
1 unssi =28,35 g
1 naula (pound) = 453 g
Jne
Harmi kun tuolloin oli tapana kirjoittaa otsikkokenttään enemmän juttua ja on noin paljon tyhjiä viestejä. Ennen siis myös vastauksissa oli otsikko, nykyään ei. Tää oli aivan huippu. Löydätkö jostain perseiset kädet ja puutarhajuhlissa viehkosti liikehtineen, joka flirttailu nahkatakkimiehen kanssa?
Quuhyty2 kirjoitti:
Käyttäjä2722 kirjoitti:
Tarkennan, että toi itse Helsinki -logo on ihan ok ja toimii kuvan päällä, mutta jos toi vaaleanpunainen-turkoosinvihreä on todella joku värimaailma, niin se on minusta ihan kauhea ja tuo mieleen vaippamerkin.
Minusta se vaakunakehys on todella vanhanaikainen.
Muistaakseni jossain muinaisessa kortisto-ohjelmassa erotettiin sivuja tuon näköisillä kehyksillä.
Siis joskus 90-luvun alussa.
Joo, kyllä sitäkin. Mutta kaupunkimarkkinointi on aika konservatiivista ja on ihan todettu fakta, että siinä toimii oikeastaan vain se, että kaupungin nimi on se slogan. Harvemmin onnistutaan jonkun keksityn sloganin nimissä tekemään kaupunkimarkkinointia. Siksi sana itsessään on perusteltu, kehys taas on...no...ehkä vähän retro ja sitä kai on haettukin. Vaakunan alaosa ja sitten modernimpi fontti siihen. Minusta toimii. Mutta värimaailma on jotenkin karsea, jotain karkkia ja vaippaa. Sopisi johonkin leikki-ikäisten huvipuistoon. Mutta ymmärsinkö nyt oikein, onko tuota ihmeellistä pampers -vaippamainoksen värisysteemiä oikeasti tarkoitus käyttää, vai onko se vain jutun kuvitusta?
Meillä tää aiheuttais muutoksia kaupassa käyntiin, ainakin alkuvaiheessa:
Meillä on vierekkäin K-Market ja S- Market. Mies käy useimmiten kaupassa, koska hän on autolla. On myös hövelimpi ostaja, saattaa ostaa viikolla paketin vichy - tölkkejä jne. painavaa.
Hänellä ei ikinä ole mitään kauppakasseja mukana vaan ostaa aina muovikassin.
Ihan 100 % varmasti jos S luopuu muovikasseista mies menee K-kauppaan. Nyt jo jos on palautuspulloja ja automaatti on täysi, vaihtaa kauppaa lennosta ja menee siihen kummassa automaatti toimii.
Itsellekin käy niin, että otan viikonloppuostoksille autoon kestokasseja ja unohdan ne sinne autoon ja tajuan kassalla että voi ei. Jos muovikasseja ei olisi, jäisi täysi kärry siihen.
Asiakkaat kyllä ainakin alussa äänestää jaloillaan.