YO-juhlat pilalla! Kiitos sossu!
Ei voi olla totta! Sossu ei myöntänyt harkinnanvaraista tukea! Nyt ei ole varaa maksaa pitopalvelua ja juhlapaikkaa. Ja kutsutkin oli jo lähetetty vieraille. Tosi noloa, mutta pakko kai se on perua juhlat.
Kommentit (36)
Kutsuit ensin vieraat ja sitten vasta mietit että miten juhlat järjestetään?
Joo, sossu on yks perse tänä päivänä, meilläkin kesäloma pilalla kun eivät maksaneet lomamatkaamme, mulla oli lääkärin todistus masennuksesta ja olin tosi hyvin perustellut miksi meidän perhe tarvii tän matkan mutta ei.
Voihan vittu, nyt on sitten tämmöinenkin aloitus nähty..
Todella törkeää sossulta! Oishan niiden ehdottomasti pitänyt yhdet ryyppäjäiset ja syömingit teille kustantaa!
Oijoi, tää tulee uppoamaan keskiluokkaisiin mammoihin kuin veitsi kuumaan voihin.
0/5. Ylioppilaat julkaistiin eilen. Sossun päätös ei tule päivässä. Eikä ole kiva aihe provoilla.
Eilen tuli yo-tulokset ja nyt jo sulla sossun päätös, missä noin nopeet päätökset? :D
Vai että oikein pitopalvelua ja juhlapaikkaa, sossun asiakkaana... Kun pääsin ylioppilaaksi, äitini (yh) oli hyvin pienipalkkaisessa työssä, joten lakkiaiset pidettiin ihan vain kotona. Enkä oikeastaan olisi edes halunnut juhlia, kun tiesin, kuinka köyhää perheellä on. Kyllähän se vähän satutti kun tiesi missä ja millaista muut olivat järjestämässä, mutta vielä enemmän ahdisti, kun ne sedät ja tädit kuitenkin saapuivat pieneen kerrostaloluukkuun juhlakalua katsomaan, vaikka (nolona) pyysin, ettei mitään järjestettäisi. (Muistan vieläkin, miten ylipukeutuneelta ja ympäristöönsä sopimattomalta parit puvussa paikalle ilmaantuneet sedät näyttivät, olivat ilmeisesti odottaneet vähän erilaisia juhlia...) Se tuntuikin itseasiassa pahemmalta, kuin täysi juhlattomuus (ja tuskin kovin mairittelevalta jokin hätäisesti kyhätty räpellys jossain erillisessä juhlapaikassa rikasta leikkienkään) olisi tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Ylioppilaat julkaistiin eilen. Sossun päätös ei tule päivässä. Eikä ole kiva aihe provoilla.
Lapsi on sen verran älykäs, että varmasti pääsee ylioppilaaksi. Kyllä sen varaan laskettiin.
En halveksi muita tuilla eläviä, mutta todella ikävää, että sossulta ei inhimillisyyttä löytynyt tässä asiassa. Melko tiukoilla tässä olen itsekin.
Ap
Jos sinä olisit sossun kanta-asiakas, olisit ymmärtänyt järjestää tämän hyvissä ajoin.
Sellaista se on, kun on amatööri asialla, sossussakin.
Ylioppilaaksi pääsyä ei varsinaisesti ratkaise älykkyys eikä älyttömyys, mutta ajankohtaisesta aiheesta yksi piste.
Ei oltu sossun asiakkaita, ja silti mun ja kaikkien luokkakaverien lakkiaiset oli kotona. Tarjottavat tehtiin itse ja oli edellisenä päivänä talkooapua äidin työkavereista ja naapureista.
Olipa huono provo.
Jos ei ole iso asunto, vieraita voi vinkata tulemaan vähän porrastetusti onnittelemaan. Ei sinne ole tarkoitus jäädä muhimaan, otetaan sankarin kanssa malja, juodaan kahvit ja lähdetään seuraaviin juhliin.
Joo no itse en kuvitellut että sossu maksaa lakkiaiset joten juhlat on meillä kotona ja tarjottavat valmistetaan itse.
Meilläkin on pieni kerrostaloluukku mutta niin vain on pidetty hauskoja juhlia useinkin. Ja toki on ykköset päällä juhlallisissa tilaisuuksissa, miten muka puku on ylipukeutumista jos meidän perheen pojillakin sellaiset on päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on sen verran älykäs, että varmasti pääsee ylioppilaaksi. Kyllä sen varaan laskettiin.
En halveksi muita tuilla eläviä, mutta todella ikävää, että sossulta ei inhimillisyyttä löytynyt tässä asiassa. Melko tiukoilla tässä olen itsekin.
Ap
Ferratum mainosti tänään, että antaa korotonta lainaa. Sen minkä lainaat, maksat takaisin. Ei sen enempää!
Joo, pakko on perua.
Töttöröö.