Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun bussissa ja bussi tuli täyteen, nainen pyysi päästä viereeni ja sanoin että

Vierailija
19.05.2017 |

mulla on paniikkihäiriö ja mua ahdistaa istua toisen ihmisen vieressä. Nainen katsoi mua silmiään pyöritellen ja meni keskiovelle seisomaan.

miksi ihmiset on niin itsekkäitä ettei tajua että kaikilla ei ole niin helppoa olla tässä yhteiskunnassa jossa kaikkien pitäisi istua tuntemattomien vieressä? jos on paniikkihäiriö niin ei todellakaan halua istua kenenkään vieressä, jota ei tunne.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin itselläkin paniikki häiriö ja minua ahdistaa kaikki liian lähelle tulevat ihmiset

Vierailija
2/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pyöritti silmiään, oikealta ylös ja vasemmalta alas. Vai juurikin toisinpäin? Istuitko käytävänreunassa? Sanoitko alkuun : Olen pahoillani, mutta....?

Vierailija
4/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten varmaan kannata bussilla matkustaa.Olisin minäkin suuttunut tuollaisesta kommentista.

Vierailija
5/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, jos sulla olis panikkihäiriö ja kohtaus tulis tollasesta niin sä olisit vaan jäänyt bussista pois.. tuollainen olisi vain huono käytöstä... vaikka olis kuinka hullu se ei oikeuta huonoa käytöstä..

Vierailija
6/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sinun asiaisi seistä, ei hänen. 

Tai pysyä kotona panikoimassa. 

Vierailija
7/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kätelleet ja tehneet sinunkaupat, niin ei olisi ahdistanut...

Vierailija
8/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle ole helpompaa seisoa siellä keskiovella? Selkä muihin päin, niin saa olla rauhassa. Niin minä itse olen tehnyt, kun olen ollut epäsosiaalisella tuulella.

Vierailija
9/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö bussi Porvooseen?

Vierailija
10/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sä olit maksanut paikkas joten sait siinä myös istua :)

Vierailija
11/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on paniikkihäiriö ja mua ahdistaa istua toisen ihmisen vieressä. Nainen katsoi mua silmiään pyöritellen ja meni keskiovelle seisomaan.

miksi ihmiset on niin itsekkäitä ettei tajua että kaikilla ei ole niin helppoa olla tässä yhteiskunnassa jossa kaikkien pitäisi istua tuntemattomien vieressä? jos on paniikkihäiriö niin ei todellakaan halua istua kenenkään vieressä, jota ei tunne.

Paremminkin voisi kysyä miksi paniikkihäiriöitä on aina vain enemmän mitä enemmän asiaa tuodaan esille?

Taitaa olla pääasiassa sellainen muotisairaus.

Vierailija
12/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuu tarpeeks ajoissa bussiin niin oma vika, jos ei löydy enää istumapaikkaa. Jos mä maksan lipusta niin mä todellakin istun just siinä missä haluan oli se sitten käytäväpaikka tai ikkunapaikka. ja mä todellakin pysyn siinä niin kauan kunnes jään pois. Tulkaa ajoissa bussiin niin ei tarvi itkeä kun ei oo paikkaa . :)

Vierailija
13/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli se itsekäs kohta? Hänhän siirtyi vain ja ainoastaan sinun takiasi? 

Osta auto, jos et pysty liikkumaan julkisilla normaalisääntöjen valiitessa. 

Vierailija
14/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa just tuollaiset ihmiset jotka olettaa että muut ihmiset haluaa istua niiden vieressä. Bussi ei oo mikään sosiaalisen kanssakäymisen paikka.

Vierailija
15/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit itse siirtynyt seisomaan siihen käytävälle ja sanonu vaikka, että: jään pian pois tms.

Ei tarvi kattoa ihmisten pyöriviä silmiä.

16/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään kahta paikkaa ollut maksanut ?  Jossei itse kehdannut  mennä seisomaan käytävälle, olisi voinut tarjota lipun hinnan poisajamalleen naiselle.

Vierailija
17/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko maksanut myös siitä paikasta mihin nainen pyysi päästä? Jos olit, niin ymmärrän, muuten en. Oikeasti paniikkihäiriöinen välttää bussilla liikkumista. 0/5

Vierailija
18/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hoitoa ja oma auto tai kulje kävelle. 

Vierailija
19/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuskin oli maksanut kahta paikkaa, joten sille viereiselle paikalle saa joku muu, matkansa maksanut, istua. Ei ap voi sitä määräillä. 

Vierailija
20/78 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin voisi kysyä miksi paniikkihäiriöitä on aina vain enemmän mitä enemmän asiaa tuodaan esille?

Taitaa olla pääasiassa sellainen muotisairaus.

Tuo hieman loukkaa minua, jolla oikeasti on ollut paniikkihäiriö, mutta pistän kommenttisi tietämättömyyden piikkiin.