Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori, huutis vai vähänkäytetty?

Vierailija
19.05.2017 |

Mikä teistä paras myynti/ostopaikka?
Itse olen myynyt kaikissa, huutonet jotenkin jäänyt unholaan eikä siellä tule enäö vierailtua kuten ennen.Tori olisi muuten hyvä, mutta kauppijen sujuminen ja toteutuminen välillä tuskaa.Vähänkäytetyssä olen päässyt kerralla tavarasta eroon joten helppoa.Ostajana iloitsen palautusmahdollisuudesta toisin kuin torissa ja huutiksessa.Toisaalta ihan yksittäistä tavaraa ei ehkä viitsi palautella kulujen vuoksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, saanko kysyä minkätyyppistä tavaraa olet myynyt?

Vierailija
22/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, saanko kysyä minkätyyppistä tavaraa olet myynyt?

Vaatteita ja kenkiä. Aiemmin pelkästään naisten, nyt myös lasten. Merkkejä: nike, adidas, h&m, lindex, gina tricot, röhnich, reebok ja lidlin crivit sports. Perusvaatteita, urheiluvaatteita. Mietin jokaisen vaatteen ja kenkien kohdalla ostaisinko itse sen kuntoisen ja paljonko itse siitä maksaisin. Aiemmin oli vain käyttämättömiä ja vähänkäytettyjä. Nyt laitoin kokeeksi ihan enemmän käytettyjä alle eurolla ja yllättäen nekin menivät kaupaksi. Jos on ollut jotain huonompikuntoisia tai kuluneita, niin olen vienyt keräyslaatikkoon. En laita myyntiin ravaraa, josta en itsekään maksaisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon saanu torissa myytyä parin tietokoneen edestä osia yksitellen, laitan aina itse käyttämäni osat jakoon noin 1-2 vuoden sisään, niistä saa vielä helposti puolet takaisin, kannattaa tietysti ehkä sopia se myyminen johonkin yleiselle paikalle tai vähintään parkkipaikalle jossa kameravalvonta

Vierailija
24/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkäytetyssä myymättömistä tavaroista joudut maksamaan 6.90 euroa tai luovuttamaan ne hyväntekeväisyyteen.

Niin joutuu.Silti on edullisempaa kuin esim livekirppiksen pöytävuokra.Toisaalta, itse olen laittanut myyntiin vaan sellaista jonka olisin jokatapauksessa laittanut hyväntekeväisyyslaatikkoon jos ei kauppa käy joten he hoitaa senkin puolestani.

Mutta kalliimpaa kuin Torissa. Öklötyttää, että Vähänkäytetyssä vaatteita voi palauttaa, mistä sen tietää missä hajussa tai spermaorgioissa jotakin paitaa on liotettu. Vaikka palautettavien tuotteiden pitäisi olla samankuntoisia kun lähtiessä, hajut ainakin tarttuvat, yäk. Juu, en kaipaisi tavaroitani takaisin. :D

Vierailija
25/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkäytetyssä myymättömistä tavaroista joudut maksamaan 6.90 euroa tai luovuttamaan ne hyväntekeväisyyteen.

Mulla ei ole jäänyt ikinä mitään myymättä ja tavara muutenkin sellaista, josta haluan muutenkin eroon. Nyt tällä hetkellä on myynnissä 80 tuotetta, joista 35 jo myyty (viikossa) ja niillä jo tienattu yli 200€. Siinä summassa tuo 6,90 on pieni summa. Jos jotain jää myymättä, niin katson sitten lunastanko niitä vai lahjoitanko hyväntekeväisyyteen.

Ja aiemmin oli myynnissä 26 vaatetta, jotka kaikki meni kaupaksi.

Kovasti sulla kauppa käynyt, aina kaikki mennyt ja kun noin isoja määriä olet aina myynyt, niin onhan sulla nyt jotain päällepantavaa.

Vierailija
26/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vähänkäytetty on ihan huijausta. Vähän käyttäjiä. Ja tulee kalliiiksi kun tavara ei liiku.

Vierailija
27/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

minä oon saanu torissa myytyä parin tietokoneen edestä osia yksitellen, laitan aina itse käyttämäni osat jakoon noin 1-2 vuoden sisään, niistä saa vielä helposti puolet takaisin, kannattaa tietysti ehkä sopia se myyminen johonkin yleiselle paikalle tai vähintään parkkipaikalle jossa kameravalvonta

Miksi yleisellä paikalla? En minä ole lähtenyt kotoani tavaraa muualle viemään, täältä ovat hakeneet ovelta pidemmittä puheitta, eikä ongelmia ole ollut.

Vierailija
28/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt viimeisen vuoden aikana vähän käytetyt lastenvaatteita ja äitiys vaatteita tonnilla ja myymättä on jäänyt joitain satunnaisia kappaleita.

Vierailija
29/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty lisää tuotteeseen 1 euron, joka jää heille.

Vierailija
30/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ja tuotetietoja on aika vähän Vähänkäytetyssä. Tilaat mekon ja sovitat kotona, käyt juhlissa  ja mekon palauttaminen maksaa 5.90!

Vierailija
31/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö huutonetissä on oikeita myyjiä eikä vaan jotain jobbareita ja yrityksiä?

On ihan oikeita myyjiä, jos tarkoitat yksityisiä ihmisiä. Hitaasti käy kauppa, kuitenkin jotain joka kuukausi menee ja saa olla rauhassa tinkaajilta ja "haenko vai en"- ihmisiltä kun myy vain osta heti systeemillä.

Vierailija
32/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vähänkäytetty on ihan huijausta. Vähän käyttäjiä. Ja tulee kalliiiksi kun tavara ei liiku.

Just selasin vähänkäytettyä ja ihan liian kallista tavaraa tilattavaksi. Käsityötarvikkeita katsoin lähinnä ja en mistään hinnasta maksaisi niitä hintoja mitä siellä pyydetään, kun vielä postimaksutkin tulee päälle.

Vierailija
33/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia ja tuotetietoja on aika vähän Vähänkäytetyssä. Tilaat mekon ja sovitat kotona, käyt juhlissa  ja mekon palauttaminen maksaa 5.90!

No minä ainakin pyrin laittamaan mahdollisimman tarkat tiedot ja mitat ja sen 5 kuvaa, mitä voi laittaa per tuote. Ehkä senkin takia kauppa käy.

Vierailija
34/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just selasin vähänkäytettyä ja ihan liian kallista tavaraa tilattavaksi. Käsityötarvikkeita katsoin lähinnä ja en mistään hinnasta maksaisi niitä hintoja mitä siellä pyydetään, kun vielä postimaksutkin tulee päälle.

Mulla olis käsityötarvikkeitakin, mitä voisin laittaa myyntiin, mutta en ole vielä laittanut, kun en ole ajatellut että menisi kaupaksi. Lankoja en laita myyntiin, koska en itsekään niitä ostaisi "käytettynä", mutta kaikkea muuta kyllä. Esim. ompelutarvikkeita, virkkuukoukkuja, puikkoja, ristipistokehyksiä, neuloja, nuppineuloja, kaava-arkkeja. Varmasti löytyisi paljon tavaraa, kun oikein penkoisin. Yleensä yritän seurailla minkälainen tavara liikkuu, että kannattaako myydä.

Vierailija
35/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joutuu.Silti on edullisempaa kuin esim livekirppiksen pöytävuokra.Toisaalta, itse olen laittanut myyntiin vaan sellaista jonka olisin jokatapauksessa laittanut hyväntekeväisyyslaatikkoon jos ei kauppa käy joten he hoitaa senkin puolestani.

Mutta kalliimpaa kuin Torissa. Öklötyttää, että Vähänkäytetyssä vaatteita voi palauttaa, mistä sen tietää missä hajussa tai spermaorgioissa jotakin paitaa on liotettu. Vaikka palautettavien tuotteiden pitäisi olla samankuntoisia kun lähtiessä, hajut ainakin tarttuvat, yäk. Juu, en kaipaisi tavaroitani takaisin. :D

😂

Vierailija
36/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myynyt vähänkäytetyssä lasten, teinin ja omia vaatteitä ja kenkiä.Jotain sekalaista tavaraa myös kuten petivaatetta, kännykänkuorta, jumppatarviketta ja nämä ainakin menneet.Kirjoista joita laitoin (lasten ja nuorten) meni vain yksi.

Kuitenkaan en noita takasin halua ja kevötsiivous sujui näpsäkästi.

Vierailija
37/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan palstan ansiota, kun nyt tämän ketjun aikana on taas mennyt vaatteita kaupaksi. :D Kiitos teille! :) t. Se joka tässä on eniten kommentoinut, jolla on vähänkäytetyssä vaatteita ja kenkiä myynnissä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän