Mikäli kaljuuntunut mies ajaisi ferrarilla, olisiko hänen markkina-arvonsa naisten silmissä sama kuin hänellä olisi hiukset?
Kommentit (52)
En ole tajunnutkaan, että mun pitäisi kaljua päätäni autolla kompensoida. No aina oppii uutta
No mun tähän astisilla poikaystävillä ei ole ollut minkäänlaista autoa, että niin paljon kiinnostaa autot ja niiden merkit.
Autosta ei saa minkäänlaista kompensaatiota mihinkään puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Autosta ei saa minkäänlaista kompensaatiota mihinkään puutteeseen.
Raha ja huomio tasoittaa rumaa ulkonäköä
Kyllä se Ferrari lisää kaljun markkina-arvoa,mitta hiuksellinen pässee samaan jo jos on auto ylipäätään...
Hm...
Jonkun naisyrittäjän vaikeudet johtunevat korvien välistä.
Ullan salongissa oleilevan häirintää on seurailtu jo pitkään, asiasta on menty muuallekkin kuin poliisille. Vaikuttaa että siellä on jotain ongelmia, psyykkisiä?
Muuten, en kehottaisi ajamaan kylmiltään jollain f40 llä koska sellainen ei ole tarkoitettu kyydittämiseen. Eikä siinä eukon kitinää silloin kuunnella...
Avo sellaisessa ei letti kauaa pysy päässä.
Vastaan tuli tuossa taannoin pyörällä kovasti tölläävä nainen; oli kalju.
Sama mikä sen markkina-arvo on kun ei muutenkaan kiinnosta.
Mutta häirinnälle miehen perässä tehdään rujo loppu.
En tajua näitä kaljukysymyksiä. Minulle kasvaa vielä hiukset mutta järjestäen naisilla pyörii sukat jalassa kun vedän kaikki hiukset pois hiustenleikkuukoneella.
Ei kai pelkkä AJAMINEN riitä. Jotta sillä ajettavalla autolla olisi jotakin merkitystä markkina-arvoon, sen on oltava ihan oma ja mielellään kokonaan maksettukin, että siellä rekisteriotteessa on omistajan paikalla oma nimi. Ei kai kenekään markkina-arvo sillä kohoa että ottaa koeajoon autoliikkeestä ferrarin tai lainaa kaverilta :D Eikä sitä myöskään kohota mitkään liisinkiautot tai vanhat ja halvat olkoon vaikka mitä merkkiä.
Olisihan sellainen aika noloa kun nainen, joka arvioi miehen markkina-arvon auton perusteelle, innostuu jostakin vaikka urheilumersumiehestä, joka sitten tuleekin seuraaville treffeille omalla autollaan, joka on vanha lintta kun kaveri palasi lomalta ja haki lainaksi antamansa mersun takaisin. Että ei se ajaminen todellakaan riitä.
Miesparka luulee, että ihmiset katsovat häntä autossa, kun he katsovat autoa. :D
Nuo videot ovat usein feikkejä.