XL-laihduttajat viikko 13
Viikkorapsaani!
Edelleen mennyt yskästä toipuessa, kaksi kertaa kävin pitkällä sauvalenkillä ja meni hyvin. Paino ei ole pudonnut eikä noussut viikon aikana. Tänään menen taas pyöräilytunnille innokkaasti ja aloitan voimieni mukaan, ettei vain mikään jälkitauti iskisi. jospa minulla olisi miinusmerkkistä kerrottavaa ensi viikolla!
Aloituspaino 90,9kg
Paino tänään 85,1kg
Pudotus yhteensä 5,8kg
Pituus 170cm
Kommentit (22)
Nyt olen lopullsesti päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni tän " läskiasian" suhteen. niinpä sit eksyin myös tänne ja ilokseni löysin kanssasisaria! Olen just lopettanut kohta 9kk poitsun imetyksen j apainonvartijoiden " kirjekurssi" on tilauksessa.
Olen 30v kahden pojan kotiäiti, 9kk ja 2v9kk.
Naimisissa miehen kanssa joka voi syödä vaan lihomatta ollenkaan... :(
6v sitten sain pudotettua painoa n.15kg, mut se on kaikki tullu tuplana ainaki takas.
Paino nousi ekan raskauden aikana reilut 10kg, eikä siitä laskenut.
Toisen raskauden ekalla nla käynnillä oli painoa vain 3kg vähemmän kuin eka raskauden viimesellä käynnillä... :(
Toimivaa vaakaa en toistaiseks omista, täytynee laittaa ostos listalle.
Viimeks on vaakalla tainnu käydä synnyttämään mennessä ja sillon oli lukema nippa nappa kaks numeroinen.
Vaatekoko pyörii viidenkympin molemmin puolin.
Kunhan vaakakauppaan pääsen, niin voin ilmotella " viralliset" alotus lukemat.
Täytyy vien sanoo, et ihanaa ku täältä tällänen porukka löyty! En tunne oikeestaan ketää muuta jonka oikeesti tarvis laihduttaa, joten tää on varmaan ihan kullan arvonen paikka mielipiteiden vaihtoon ja vertaistukeen:) Kiitti jos pääsee mukaan?!
Juuri, kun innoissani päätin aloittaa sen painon karistuksen, sain rintatulehduksen... Nyt siis lääkekuurilla ja ekaa päivää tolpillani. Mutta menipä ruokahalukin, joten tapa sekin pudottaa painoa...
Mutta maanantaina vasta puntarille. Mittanauha on todella motivoiva, varsinkin niinä viikkoina, kun paino ei putoa. Yleensä silloin kuitenkin mitat pienenevät! Se on sitä kiinteytymistä. Täytyy itsekin muistaa mitata itsensä ja laittaa vielä ne kamalat mitat ylöskin;/