Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan atooppinen iho / voiteet

13.03.2008 |

Hei!

Osaisiko joku tällä palstalla kertoa vinkkejä, mitä rasvaa voisin hankkia vauvani atooppisen ihon rasvaukseen, kun en haluaisi rasvata häntä silikoneja, mineraaliöljyjä ja parabeeneja sisältävillä rasvoilla? Lähes kaikissa apteekkirasvoissa on näitä aineita. Itsekin yritän niitä välttää, mutta se ei aina ole mahdollista, joka rasvassa on aina jotain haitallista. Ei taida olla tehtykään sellaista voidetta, jossa näitä ainesosia ei olisi. Vauvaöljyä (Aco) olen testannut, mutta siitä ei ollut mitään apua. Luontaistuotekauppojen sarjoihin suhtaudun varauksella, kun mm. Anne Lind ¿luomusarjan voide aiheutti itselleni pahan ihottuman.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä oli laitokselta lähtien ihottumainen iho. Kävimme Helsingin keskustassa Matti Hannuksela-nimisellä ihotautilääkärillä. Hän neuvoi voiteiksi Aqualan L- tai Humektan-voidetta. Näitä voiteita sinä et kai halua käyttää. Meillä tuo Aqualan L on ihan ehdoton kyllä ollut. Vauvaöljy pahensi meillä ihottumaa. Hannuksela sanoi, että esim. käyttämäni Apobase ei sovi tytölle ollenkaan, koska se sisältää jotain ainetta (vitsit, kun muistaisin mitä!), joka suorastaan räjäyttää ihottuman. Eipä ollut paljon apua, mutta joku aine siis voiteissa on ainakin tuolle meidän seborrooiselle maitoruvelle tosi huono. Apteekeissahan on myös luonnonkosmetiikkaa, osaisikohan joku farmaseutti auttaa?

Vierailija
2/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari atooppista läikkää sai kyytiä karité- nimisellä luonnonihmeellä. Kyse on siis 100%:sta luonnontuotteesta, shea-voista: loistava tuote ihon - ja hiustenhoitoon. sopii hyvin atoopikoille, psoriaatikoille ja herkkäihoisille.

Helsingissä jos asustat, niin hämeentiellä, kalliossa.... osotetta en muista, vaan siinä hakiksen ja kurvin välillä kuitenkin, on pieni jamaikalaispuoti, jossa tuota tuotetta myydään. olikohan 15¿-100g. itse ostin koko satsin ja kohta on jo poiskäytetty. Muualla asustava löytää tuotetta varmasti netistä.

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma atooppinen ihottuma lähti kokonaan kun siirryin vinkistä Weledan Calendula-sarjaan, eli se on vauvoille tarkoitettu mutta maineensa mukaan auttaa myös aikuisten iho-ongelmiin.

Vierailija
4/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee käydä lähiapteekissa katsomassa mm. tuota Weledaa, miten en tuota tajunnut, kun olen itsekin käyttänyt ko sarjan kasvovoidetta... Ja netistä varmaan löytyy tuota sheavoita, kunhan ehdin katsella. Kiitos teille =)!