Kehtaanko pyytää kuumis-lääkäriä fb:ssa kaveriksi?
Eli, tästä tilanteesta on nyt vajaa vuosi aikaa, kun olin hänen vastaanotollaan. :D
Kommentit (34)
Sen kun vaan pyytämään, kun et kumminkaan hyväksy muutakaan vastausta. "Mut kun olen hemaiseva ja kaunis ja hoikka ja vielä tradenomiopiskelija." Ja vielä kateuskorttikin ehditty vetää hihasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Sen kun vaan pyytämään, kun et kumminkaan hyväksy muutakaan vastausta. "Mut kun olen hemaiseva ja kaunis ja hoikka ja vielä tradenomiopiskelija." Ja vielä kateuskorttikin ehditty vetää hihasta. :D
Seuraava aloitus sitten aiheesta 'Kuumislääkäri ei hyväksynyt fb:ssä kaveripyyntöä', sitten 'Kuumislääkäri esti minut fb:ssä, mitä teen?'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava aloitus sitten aiheesta 'Kuumislääkäri ei hyväksynyt fb:ssä kaveripyyntöä', sitten 'Kuumislääkäri esti minut fb:ssä, mitä teen?'
Hahaaa! :DD
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei onneksi potilaat ole halunneet fb- kaveriksi, enkä moiseen suostuisikaan, mutta on meilläkin tk:ssa yksi lääkäri, joka pitää potilaita fb-kavereinaan. Yhden hankalan potilaan huomasin stalkanneen minua fb:ssa, ja estin hänet saman tien. Meni reilu kuukausi ja teki itsemurhan.
Ei ehkä tuon sinun FB-eston takia sitä itsaria tehnyt, vaikka kuinka hottis olisit omasta mielestäsi. Lääkärinä olisit voinut tehdä hänen eteen paljon enemmän, kuin pitää vain hankalana potilaana, ja nyt jälkikäteen retostella Vauva-palstalla tekemällään itsemurhalla. Toivottavasti olet lääkäri vain haaveissasi. Olet kuvottava!
En mä kyllä pyytäis kummiks jotain random lääkäriä facebookista. Vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei onneksi potilaat ole halunneet fb- kaveriksi, enkä moiseen suostuisikaan, mutta on meilläkin tk:ssa yksi lääkäri, joka pitää potilaita fb-kavereinaan. Yhden hankalan potilaan huomasin stalkanneen minua fb:ssa, ja estin hänet saman tien. Meni reilu kuukausi ja teki itsemurhan.
Mistä huomasit tämän henkilön stalkkaavan sinua fb:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmeen vihamielisiä ja kateellisia ihmisiä täällä, hän saattaa hyvinkin muistaa minut, sillä olen todella kaunis, hän myös sanoi, että olen tosi hoikka, ja että "täysin terve sydän, tällä sydämellä on hyvä jatkaa elämän matkaa" yms. xD
Suuret on sulla luulot itsestäsi. Tuo on ihan normaalia jutustelua - ei tarkoita yhtään mitään enempää.
Olette vain kateellisia av-mammat, olen hemaiseva kaunotar.
Sisäisesti hemaisevan creepy stalkkeri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä huomasit tämän henkilön stalkkaavan sinua fb:ssä?
Tohtorilla on vain vähän harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuumislääkäri?
En ole tuollaisesta erikoisalasta kuullutkaan. Hoitaa ilmeisesti potilaita, jotka kärsivät kuumotuksesta.
Terapeuttihullu voisi jo vähitellen lopettaa tältä päivältä.