Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko pyytää kuumis-lääkäriä fb:ssa kaveriksi?

Vierailija
18.05.2017 |

Eli, tästä tilanteesta on nyt vajaa vuosi aikaa, kun olin hänen vastaanotollaan. :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei onneksi potilaat ole halunneet fb- kaveriksi, enkä moiseen suostuisikaan, mutta on meilläkin tk:ssa yksi lääkäri, joka pitää potilaita fb-kavereinaan. Yhden hankalan potilaan huomasin stalkanneen minua fb:ssa, ja estin hänet saman tien. Meni reilu kuukausi ja teki itsemurhan.

Vierailija
22/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun vaan pyytämään, kun et kumminkaan hyväksy muutakaan vastausta. "Mut kun olen hemaiseva ja kaunis ja hoikka ja vielä tradenomiopiskelija." Ja vielä kateuskorttikin ehditty vetää hihasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun vaan pyytämään, kun et kumminkaan hyväksy muutakaan vastausta. "Mut kun olen hemaiseva ja kaunis ja hoikka ja vielä tradenomiopiskelija." Ja vielä kateuskorttikin ehditty vetää hihasta. :D

Seuraava aloitus sitten aiheesta 'Kuumislääkäri ei hyväksynyt fb:ssä kaveripyyntöä', sitten 'Kuumislääkäri esti minut fb:ssä, mitä teen?'

Vierailija
24/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava aloitus sitten aiheesta 'Kuumislääkäri ei hyväksynyt fb:ssä kaveripyyntöä', sitten 'Kuumislääkäri esti minut fb:ssä, mitä teen?'

Hahaaa! :DD

Vierailija
25/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei onneksi potilaat ole halunneet fb- kaveriksi, enkä moiseen suostuisikaan, mutta on meilläkin tk:ssa yksi lääkäri, joka pitää potilaita fb-kavereinaan. Yhden hankalan potilaan huomasin stalkanneen minua fb:ssa, ja estin hänet saman tien. Meni reilu kuukausi ja teki itsemurhan.

Ei ehkä tuon sinun FB-eston takia sitä itsaria tehnyt, vaikka kuinka hottis olisit omasta mielestäsi. Lääkärinä olisit voinut tehdä hänen eteen paljon enemmän, kuin pitää vain hankalana potilaana, ja nyt jälkikäteen retostella Vauva-palstalla tekemällään itsemurhalla. Toivottavasti olet lääkäri vain haaveissasi. Olet kuvottava!

Vierailija
26/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä pyytäis kummiks jotain random lääkäriä facebookista. Vähän outoa.

Vierailija
27/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuumislääkäri?

Vierailija
28/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä huomasit tämän henkilön stalkkaavan sinua fb:ssä?

Vierailija
29/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmeen vihamielisiä ja kateellisia ihmisiä täällä, hän saattaa hyvinkin muistaa minut, sillä olen todella kaunis, hän myös sanoi, että olen tosi hoikka, ja että "täysin terve sydän, tällä sydämellä on hyvä jatkaa elämän matkaa" yms. xD

Suuret on sulla luulot itsestäsi. Tuo on ihan normaalia jutustelua - ei tarkoita yhtään mitään enempää.

Olette vain kateellisia av-mammat, olen hemaiseva kaunotar. 

Sisäisesti hemaisevan creepy stalkkeri...

Vierailija
30/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huomasit tämän henkilön stalkkaavan sinua fb:ssä?

Tohtorilla on vain vähän harhoja.

Vierailija
31/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kuumislääkäri?

En ole tuollaisesta erikoisalasta kuullutkaan. Hoitaa ilmeisesti potilaita, jotka kärsivät kuumotuksesta.

Vierailija
32/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
33/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihullu voisi jo vähitellen lopettaa tältä päivältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi