Kehtaanko pyytää kuumis-lääkäriä fb:ssa kaveriksi?
Eli, tästä tilanteesta on nyt vajaa vuosi aikaa, kun olin hänen vastaanotollaan. :D
Kommentit (34)
En usko, että olisit ensimmäinen sekopää, joka häntä lähestyy... :D
:D No, en kai sitten laita kaveripyyntöä.
Mitäs, jos laittaisin viestiä, mitä siihen kirjoittaisin? Olen siis itse 23v. tradenomiopiskelija. :-D Kuumislääkärin iäksi arvioisin 27-29v.
Taas tämä lääkäriinsä ihastunut hullu... moneskohan aloitus ko. aiheesta tämä jo oli. Usko nyt jo että olet vain yksi potilas muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos laittaisin viestiä, mitä siihen kirjoittaisin? Olen siis itse 23v. tradenomiopiskelija. :-D Kuumislääkärin iäksi arvioisin 27-29v.
XDD
Miksi haluaisit hänet fb-kaveriksesi? Olet ihastunut häneen? Edelleen vaikka vuosi on kulunut?
Miksi kuvittelet että hän edes muistaisi sinut, saati ottaisi fb-kaveriksi?
Tämä on ensimmäinen aloitus, jonka olen aiheesta tehnyt. En todellakaan ajattele, että hän välttämättä minua muistaisi. No, ajattelin kokeilla, jos ottaisi fb-kaveriksi, tai jos pyytäisin treffeille yms. :D
Ja ihmeen vihamielisiä ja kateellisia ihmisiä täällä, hän saattaa hyvinkin muistaa minut, sillä olen todella kaunis, hän myös sanoi, että olen tosi hoikka, ja että "täysin terve sydän, tällä sydämellä on hyvä jatkaa elämän matkaa" yms. xD
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen aloitus, jonka olen aiheesta tehnyt. En todellakaan ajattele, että hän välttämättä minua muistaisi. No, ajattelin kokeilla, jos ottaisi fb-kaveriksi, tai jos pyytäisin treffeille yms. :D
No sitten näitä kajahtaneita lääkärien stalkkaajia on enemmänkin palstalla. Todellakaan lääkäriä EI VOI pyytää treffeille eikä fb-kaveriksi! Luulisi tradenomillakin sen verran olevan järkeä, että ymmärtäisi. Et voi tietää onko hän edes vapaa ja muutenkaan lääkärit eivät lähde treffeille potilaiden kanssa. Suhde on vain ja ainoastaan ammatillinen. Usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten näitä kajahtaneita lääkärien stalkkaajia on enemmänkin palstalla. Todellakaan lääkäriä EI VOI pyytää treffeille eikä fb-kaveriksi! Luulisi tradenomillakin sen verran olevan järkeä, että ymmärtäisi. Et voi tietää onko hän edes vapaa ja muutenkaan lääkärit eivät lähde treffeille potilaiden kanssa. Suhde on vain ja ainoastaan ammatillinen. Usko jo.
Ok, uskon ja ymmärrän. Voi surku.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmeen vihamielisiä ja kateellisia ihmisiä täällä, hän saattaa hyvinkin muistaa minut, sillä olen todella kaunis, hän myös sanoi, että olen tosi hoikka, ja että "täysin terve sydän, tällä sydämellä on hyvä jatkaa elämän matkaa" yms. xD
Suuret on sulla luulot itsestäsi. Tuo on ihan normaalia jutustelua - ei tarkoita yhtään mitään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret on sulla luulot itsestäsi. Tuo on ihan normaalia jutustelua - ei tarkoita yhtään mitään enempää.
Olette vain kateellisia av-mammat, olen hemaiseva kaunotar.
Joku lääkäri yritti päästä Fb-kaverikseni mutten hyväksynyt, mua ei lääkärit oikein viehätä. Mulla on nätti profiilikuva ja sen takia ehkä lisäsi, oli saattanut myös kuulla minusta jotain jonkun tutun kautta tms.
Vierailija kirjoitti:
Joku lääkäri yritti päästä Fb-kaverikseni mutten hyväksynyt, mua ei lääkärit oikein viehätä. Mulla on nätti profiilikuva ja sen takia ehkä lisäsi, oli saattanut myös kuulla minusta jotain jonkun tutun kautta tms.
On minullakin lääkisläisiä fb-kavereissa, sillä kävin "eliittilukion", en ole heistä ajatellut yhtään mitään, mutta siis tuo lääkäri, jonka vastaanotolla kävin, oli ihan täydellinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette vain kateellisia av-mammat, olen hemaiseva kaunotar.
Ei ole merkitystä ulkonäöllä, iällä tai koulutuksella. Asia vain on niin, että asetat tuon lääkärin vaikeaan asemaan. Varmasti moni pitää lääkäreistä, mutta täytyy ajatella asiaa myös heidän kannaltaan. Toisaalta vuosi on pitkä aika, joten tokihan voit yrittää. Mutta älä pety, jos hän hylkää pyyntösi tai ei muista sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanku elämän pelin profeetta TIS jonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanku elämän pelin profeetta TIS jonne
Haha! :D
Et. Laita viestiä, korkeintaan. Kaveripyyntö tässä tapauksessa täysin tuntemattomalta (ei taatusti muista sinua lainkaan) on ahdistavinta mahdollista toimintaa, ja johtaa pattitilanteeseen, jossa viestin lähettäminen muuttuu vielä vaivaannuttavammaksi.