Sinkkumies -umpikännissä, vastaan kaikkiin kysymyksiin, hetken
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Miksi et osaa kirjoittaa nimimerkkiäsi sille tarkoitettuun kenttään?
Osaan.
Sinkkumies
Mikset sitten tee niin?
Miksi tekisin?
Sinkkumies
Koska tuo näyttää kehitysvammaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi brändäät itseäsi "Sinkkumieheksi" vaikka mielipiteesi ovat random kirjoittajien 1/5-tasoista skeidaa?
Sitähän sä haluat lukea, mutta mulla on kyllä 5/5 pohdintaakin, mutta jos ei halua sitä nähdä en voi auttaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Miksi et osaa kirjoittaa nimimerkkiäsi sille tarkoitettuun kenttään?
Osaan.
Sinkkumies
Mikset sitten tee niin?
Miksi tekisin?
Sinkkumies
Koska tuo näyttää kehitysvammaiselta.
Onko sulla jotain vammaisia vastaan?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elämän tarkoitus on elää, ja että sulla olisi hyviä läheisiä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi brändäät itseäsi "Sinkkumieheksi" vaikka mielipiteesi ovat random kirjoittajien 1/5-tasoista skeidaa?
Sitähän sä haluat lukea, mutta mulla on kyllä 5/5 pohdintaakin, mutta jos ei halua sitä nähdä en voi auttaa.
Sinkkumies
Olisi kiva jos ei tarvitsisi koskaan lukea sinun kirjoittamaa sontaa täällä. Siksi suosittelen nimimerkin käyttöä, että voi hypätä yli.
M22
Meinasin kysyä, mutta vastauksesi olivat turhia.
Sinkkunainen
Paras kirja, jonka olet lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos rekisteröisit itsellesi nimimerkin niin saattaisimme jopa löytää muitakin kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Olisi kiva jos ei tarvitsisi koskaan lukea sinun kirjoittamaa sontaa täällä. Siksi suosittelen nimimerkin käyttöä, että voi hypätä yli.
M22
Jos lukea osaat, niin se on otsikossa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mikä vittu sua risoo? Olet täysmulkku, se on selvä, mutta mikä on ongelmasi? Lapsena niukasti leluja ja tiukka pipo?
Ei se vielä mitään, mutta kun lelut jäi jumiin patterin väliin.
Sinkkumies
Tää Sinkkumies on kyllä yksi palstan pahimmista jankkaajista ja tykkää toistaa itseään. Se sama vanha levy pyörii aina vaan... pilaa kyllä ketjun kuin ketjun minne löytää, mutta se lienee ihan tarkoituksellista. Tympeää silti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Miksi maa on pyöreä. Kiitos kuitenkin kysymästä, kultu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos rekisteröisit itsellesi nimimerkin niin saattaisimme jopa löytää muitakin kirjoituksiasi.
Teen mielelläni älykkäät pohdinnat anonyymina, sekä palstan shefu pitää siitä myös huolen, että jos kirjoitan asiaa se poistuu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Paras kirja, jonka olet lukenut?
Mä oon vähän huono kirjojen kanssa. Sanotaanko, että Sinuhe oli ihan hyvä, enkä jaksanut edes lukea loppua. Liian ennalta-arvattavaa settiä.. mä tuskastun.
Ei parasta. Monta hyvää kyllä..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Teen mielelläni älykkäät pohdinnat anonyymina, sekä palstan shefu pitää siitä myös huolen, että jos kirjoitan asiaa se poistuu.
Sinkkumies
Olisikohan sinun aika poistua?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin paskaketjusi.
Jahas, mikä ketjusi mahtaa olla kyseessä?
Erittäin mahdollista. Kaikkihan on elämässä vapaaehtoista. Omani on kyllä valmisteilla.
Sinkkumies
ajattelin vain, jos olisit minua fiksumpi, se se vinkki oli.. mutta..