Haluan niin paljon miespuolista työkaveriani
Asiaa ei auta se, että ollaan päivittäin tekemisissä. Hän on naimisissa ja minua reilusti vanhempi.. Minä taas olen 23v nainen ja sinkku.. Mitä teen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? Panettekste työkavereitanne? Aikoinaan ei tuollainen käytös olis tullu kysymykseenkään.
AP:n tilanteessa kannattaa pitää housut jalassa, mutta muuten jos työkaveri on sinkku ja vetovoima molemmin puolista,mikäs siinä on paneskellessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo meidän työpaikan pomo.Vanhempi mies,ollut naimisissa.Vehtaa varmaan jokaikisen naisen kanssa ja töissä on varmaan useampia hoitoja..toisistaan tietämättöminä!
Tämä ei ole pomon asemassa. Mies viehättää kovasti.. Hurmaava hymy ja ne katseet...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? Panettekste työkavereitanne? Aikoinaan ei tuollainen käytös olis tullu kysymykseenkään.
Eikös tuo ole aika yleistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n tilanteessa kannattaa pitää housut jalassa, mutta muuten jos työkaveri on sinkku ja vetovoima molemmin puolista,mikäs siinä on paneskellessa.
Saako hametta nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako hametta nostaa?
Ei työajalla.
Jos mies tosiaan on perheellinen, jätä hänet rauhaan. Myöhemmin, kun sinulle on kertynyt elämänkokemusta, ymmärrät, miksi. Olen itse myös ollut joskus se työpaikan uusi, nuori ja nätti, vanhempaan kollegaan ihastunut nainen, mutta nyt, kun ihastumisesta on melkein kymmenen vuotta, olen todella tyytyväinen, etten aikoinani tehnyt aloitetta. Ilmapiiri työpaikalla olisi kärsinyt, olisin ehkä ollut osallisena jonkun perheen hajoamisesta, olisin saattanut päätyä äitipuoleksi kollegani lapsille. Löysin kuitenkin (ikäiseni) miehen ihan muualta kuin työkuvioista, ja näin jälkikäteen ajatellen näin on paljon parempi. Salapanot kopiohuoneessa, niin jännittäviä kuin ne fantasiatasolla ovatkin, eivät ole sen arvoisia, että kannattaisi lähteä tuhoamaan toisen uraa ja perhettä.
Älä koske. Kyllästyisit kuitenkin pian. Joskus on parempi vaan jatkaa unelmoimista kuin kokeilla, kyllästyä ja rikkoa asioita. Samanlaisia tilanteita tulee vielä elämässä eteen. Joskus tosin saatat olla itsekin se vanha, tylsä vaimo kotona, jonka miehellä on ihailija työpaikalla.
Kunpa olisin tänään saanut hänet lähtemään mukaani perjantaita viettämään. Huoh..
Ap
Olisko tuo meidän työpaikan pomo.Vanhempi mies,ollut naimisissa.Vehtaa varmaan jokaikisen naisen kanssa ja töissä on varmaan useampia hoitoja..toisistaan tietämättöminä!