Miksi suomalaiset eivät jo kapinoi hallitusta vastaan?
Suurimmalle osalle heidän tekemät päätökset ovat perseestä ja yhä hullummaksi menee. Eikö mitta täyty missään vaiheessa?
Kommentit (84)
Miksi suomalaiset ei kapinoi? Koska bää, bää, bää. Sitäpaitsi tämä on netin huonoa puolta, kiukutellaan täällä.
Mä voin myöntää että mua vituttaa ihan kympillä. Kukahan sanoi että kaikki työ on arvokasta? Epäilemättä totta mutta kuka palkkaisi kun ilmaisia saa?
Mulla olisi kyllä ammattitaito että voisin ottaa kisällejä ja perustaa yrityksen niiden varaan. Siinä ei monta päivää mene kun näkee kenestä on oppimaan. Sitä mukaa kun saisi opetettua niin delegoisi sen opettamisen eteenpäin. Kannustimena raha. Tähän ahneiden tapaan myisi yrityksen pois heti kun se kannattaa.
Nyt pitäisi yhtenä rintamana vaatia kansalaisille helpotuksia arkeen. Keltaliivien kaltaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ottavat hallituksen toimiin kantaa vaaleissa. Jotain voi päätellä myös mielipidemittauksista. Kummatkaan eivät nyt anna vinkkejä erityisestä kapinamielestä suomalaisten keskuudessa.
Vaalit ja mielipidemittaukset on järjestettyjä ja näyttävät juuri niin hullunkurisia tuloksia kun halutaan. Juuri siksi kansalaiset ajattelee että näin se nyt on kun olen itse ajatuksineni vähemmistössä, ei kannata tehdä mitään.
Niinpä, ja nyt kaikkea tuota ollaan hyvää vauhtia tuhoamassa. Suomalaisille oikeistopäättäjille on tullut jostain ihmeellinen käsitys, että se tilanne missä nyt ollaan on tullut itsestään jostain taivaasta annettuna eikä voi muuttua koskaan.