Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäättekö koskaan, että joku tunnistaa teidät täältä? Itse en kestäisi sellaista häpeää

Vierailija
18.05.2017 |

:D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus mutta todennäköisyys on niin pieni etten jaksa paljoakaan ajatella sitä. Olen ehkä tunnistanut yhden tuttuni täältä, kun kirjoitustyyli hymiöineen oli aivan samanlainen. Mutta arvailuahan sekin on.

Vierailija
2/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tunnisti yhden aloitukseni vaikka yritin muuttaa joitakin tietoja että ei kukaan osaisi yhdistää sitä minuun. Mutta ei se mitään. Ei ollut mitään noloa tyyliin "näkyykö pukamat housujen läpi?" vaan ongelma lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella, että yhdelläkään oikeista tutuistani olisi niin outo huumorintaju että kävisi täällä. Vakavissaan vielä vähemmän.

Vierailija
4/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tunnisti yhden aloitukseni vaikka yritin muuttaa joitakin tietoja että ei kukaan osaisi yhdistää sitä minuun. Mutta ei se mitään. Ei ollut mitään noloa tyyliin "näkyykö pukamat housujen läpi?" vaan ongelma lasten kanssa.

No toi olis kyllä kaameaa, jos ei tunnistais kirjotustyylistä vaan siitä kun ne pukamat tosiaan näkyy housujen läpi :D

Vierailija
5/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella, että yhdelläkään oikeista tutuistani olisi niin outo huumorintaju että kävisi täällä. Vakavissaan vielä vähemmän.

Mut käythän säkin täällä ;)

Vierailija
6/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Kirjoitan mitä ajattelen, oli siinä nimi alla tai ei.

Vierailija
7/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään usein. Yritän välttää kertomasta sellaisia tietoja joista minut voisi tunnistaa.

Vierailija
8/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto.

Siis oikeesti, tulet vahvemmaksi ihmiseksi jos päätöksiäsi ei ohjaa se mitä muut ajattelevat. Saat myös respektiä. Ainakin miehenä saa pillua paljon paremmin jörndonner -tyylillä, todennäköisesti olisit myös naisena paljon kiinnostavampi, jos sillä on merkitystä.

Vierailija
9/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto.

Siis oikeesti, tulet vahvemmaksi ihmiseksi jos päätöksiäsi ei ohjaa se mitä muut ajattelevat. Saat myös respektiä. Ainakin miehenä saa pillua paljon paremmin jörndonner -tyylillä, todennäköisesti olisit myös naisena paljon kiinnostavampi, jos sillä on merkitystä.

Oh, touche!

Ei sillä ole merkitystä :D

Vierailija
10/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että suurin osa ikäluokasta 20-30 käy täällä ainakin joskus. Ainakin paljon enemmän kuin osaisi tuttavapiiristä olettaa.

Vierailija
11/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika itseironinen tyyppi. Ei se paljastuminen niin suuri häpeä olisi.

Vierailija
12/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku tunnistaa. Vastaisin vain, että näköjään sinäkin sitä roskapalstaa lueskelet. Tosin tuollaisille aloittajan kaltaisille pelkureille toivon kyllä sen tapahtuvan, että joku tunnistaa.

Vierailija
13/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks on pelkuri, toinen on tosikko

Sitä se on se elämän peli

Vierailija
14/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos joku tunnistaisi minut mutta tuttavani eivät ole kuulleetkaan tästä palstasta.

Vierailija
15/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi pelkäisin? Ei haittaa niin paljon, mitä muut ajattelevat. Ja Suomessa on reilu 5 mij. ihmistä. Todennäköisesti on muitakin samankaltaisia kuin minä.

Vierailija
16/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran näkyvästi palstailen töissäkin ettei haittaa yhtään.

Vierailija
17/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kavereita joten ei mua kukaan voi täältä tunnistaa.

Vierailija
18/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut käythän säkin täällä ;)

Joo, mutta huumorintajuni onkin todella outo.

Vierailija
19/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kavereita joten ei mua kukaan voi täältä tunnistaa.

Mä voin olla sun kaveri *pus*

Vierailija
20/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon nolojen tilanteiden nainen ja välillä kirjottanut toilailuistani tänne, eli tutut on varmasti tunnistanut. Ei haittaa.