Pelkäättekö koskaan, että joku tunnistaa teidät täältä? Itse en kestäisi sellaista häpeää
Kommentit (40)
Kaveri tunnisti yhden aloitukseni vaikka yritin muuttaa joitakin tietoja että ei kukaan osaisi yhdistää sitä minuun. Mutta ei se mitään. Ei ollut mitään noloa tyyliin "näkyykö pukamat housujen läpi?" vaan ongelma lasten kanssa.
En voisi kuvitella, että yhdelläkään oikeista tutuistani olisi niin outo huumorintaju että kävisi täällä. Vakavissaan vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tunnisti yhden aloitukseni vaikka yritin muuttaa joitakin tietoja että ei kukaan osaisi yhdistää sitä minuun. Mutta ei se mitään. Ei ollut mitään noloa tyyliin "näkyykö pukamat housujen läpi?" vaan ongelma lasten kanssa.
No toi olis kyllä kaameaa, jos ei tunnistais kirjotustyylistä vaan siitä kun ne pukamat tosiaan näkyy housujen läpi :D
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella, että yhdelläkään oikeista tutuistani olisi niin outo huumorintaju että kävisi täällä. Vakavissaan vielä vähemmän.
Mut käythän säkin täällä ;)
En pelkää. Kirjoitan mitä ajattelen, oli siinä nimi alla tai ei.
Pelkään usein. Yritän välttää kertomasta sellaisia tietoja joista minut voisi tunnistaa.
Hanki itsetunto.
Siis oikeesti, tulet vahvemmaksi ihmiseksi jos päätöksiäsi ei ohjaa se mitä muut ajattelevat. Saat myös respektiä. Ainakin miehenä saa pillua paljon paremmin jörndonner -tyylillä, todennäköisesti olisit myös naisena paljon kiinnostavampi, jos sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsetunto.
Siis oikeesti, tulet vahvemmaksi ihmiseksi jos päätöksiäsi ei ohjaa se mitä muut ajattelevat. Saat myös respektiä. Ainakin miehenä saa pillua paljon paremmin jörndonner -tyylillä, todennäköisesti olisit myös naisena paljon kiinnostavampi, jos sillä on merkitystä.
Oh, touche!
Ei sillä ole merkitystä :D
Minusta tuntuu että suurin osa ikäluokasta 20-30 käy täällä ainakin joskus. Ainakin paljon enemmän kuin osaisi tuttavapiiristä olettaa.
Olen aika itseironinen tyyppi. Ei se paljastuminen niin suuri häpeä olisi.
Ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku tunnistaa. Vastaisin vain, että näköjään sinäkin sitä roskapalstaa lueskelet. Tosin tuollaisille aloittajan kaltaisille pelkureille toivon kyllä sen tapahtuvan, että joku tunnistaa.
Yks on pelkuri, toinen on tosikko
Sitä se on se elämän peli
Olisi kiva jos joku tunnistaisi minut mutta tuttavani eivät ole kuulleetkaan tästä palstasta.
En, miksi pelkäisin? Ei haittaa niin paljon, mitä muut ajattelevat. Ja Suomessa on reilu 5 mij. ihmistä. Todennäköisesti on muitakin samankaltaisia kuin minä.
Sen verran näkyvästi palstailen töissäkin ettei haittaa yhtään.
Mulla ei ole kavereita joten ei mua kukaan voi täältä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut käythän säkin täällä ;)
Joo, mutta huumorintajuni onkin todella outo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kavereita joten ei mua kukaan voi täältä tunnistaa.
Mä voin olla sun kaveri *pus*
No, mä oon nolojen tilanteiden nainen ja välillä kirjottanut toilailuistani tänne, eli tutut on varmasti tunnistanut. Ei haittaa.
Kyllä joskus mutta todennäköisyys on niin pieni etten jaksa paljoakaan ajatella sitä. Olen ehkä tunnistanut yhden tuttuni täältä, kun kirjoitustyyli hymiöineen oli aivan samanlainen. Mutta arvailuahan sekin on.