Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäättekö koskaan, että joku tunnistaa teidät täältä? Itse en kestäisi sellaista häpeää

Vierailija
18.05.2017 |

:D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin kaveripiiri koostuu 19-29-vuotiaista, ja ihan avoimesti aina kertoilen käyväni täällä. Tuskinpa noita edes joutavanpäiväiset postaukseni kiinnostaa, kun en koskaan AV:llä jaa mitään kovin raskauttavaa. :D

Vierailija
22/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siksi huijaan ikäni parilla vuodella ja laitan mukaan jonkun muun asian joka harhauttaa jos tuttu lukee mun juttuja 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän jatkuvassa pelossa tuon asian suhteen. Keksin erilaisia tarinoita nettisivuista missä olen käynyt ja poistan molempien tietokoneiden historiatiedot täydellisesti kun olen käynyt tällä sivulla. Kumpikin kone on vain minun käytössä.

Ehkä joudun lopettamaan täällä käymisen koska peittely alkaa olemaan vaikeaa.

T: Keskiviivan mies.

Vierailija
24/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että töistä yksi on tunnistanut mut täältä aloituksestani. Noloa..

Vierailija
25/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää tunnistamista, ja jos joku tunnistaa ei haittaa.

Vierailija
26/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän jatkuvassa pelossa tuon asian suhteen. Keksin erilaisia tarinoita nettisivuista missä olen käynyt ja poistan molempien tietokoneiden historiatiedot täydellisesti kun olen käynyt tällä sivulla. Kumpikin kone on vain minun käytössä.

Ehkä joudun lopettamaan täällä käymisen koska peittely alkaa olemaan vaikeaa.

Hihi

Vierailija
27/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tässä pitäisi hävetä? Tämä nyt sattuu olemaan aika suosittu ja jopa vaikutusvaltainen kanava asioiden pohdiskeluun ja esille tuomiseen. Suomalaiset häpeilevät kaikkea ja ihan liikaa!

Vierailija
28/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tässä pitäisi hävetä? Tämä nyt sattuu olemaan aika suosittu ja jopa vaikutusvaltainen kanava asioiden pohdiskeluun ja esille tuomiseen. Suomalaiset häpeilevät kaikkea ja ihan liikaa!

Mielestäni tämä on em kanavien komposti, ellei peräti p**ka kasa

Vierailija
29/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä on em kanavien komposti, ellei peräti p**ka kasa

Se on niinkus silleen, että siitä paskasta kaikki kasvaa. Kompostista saadaan multaa ja paska ravitsee sen mullan.

Vierailija
30/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollektiivinen häpeä.

Vauva AV , Suomi, suomalaiset.

Mitä ne meistä ajattelee?

Vierailija
31/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollektiivinen häpeä.

Vauva AV , Suomi, suomalaiset.

Mitä ne meistä ajattelee?

Juuri näin. Löysätkää sitä olematonta pipoa, niin kaikilla olisi mukavampaa:)

Vierailija
32/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähemmän kiinnostaa, jos minut tunnistetaan täällä palstalla. Siis tämähän on yksi suosituimmista keskustelupalstoista Suomessa, joten koen kaksinaismoralistisena ja itsevalehteluna, jos joku tunnistaa minut täällä tai palstalla käyneenä ja pitää sitä nolona Mikksi näin??. Koska se Joka Tunnisti, on itsekin käynyt palstalla.TADAA! Joten ihan samassa ruuhessa keikutaan.

Toisekseen mitä väliä? Tämä on vain keskustelupalsta, jossa anonyymisti voi lukea ja kommentoida. Jos joku nolostelee jostain palstalla lukemisesta, niin tosiaan kannattaa hankkia se itsetunto ja miettiä että ihmisarvo koostuu jostakin ihan muusta kuin netin keskustelupalstailusta. Tän palstan painoarvo on ehkä joku 0,1% mun elämästä

Vierailija
33/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että vaimoni tunnistaa minut täältä. Tuskin kellään on samanlaista elämäntilannetta ja vastaavia asioita tapahtunut kuin meillä. Hän ei tietääkseni lue tätä palstaa, mutta pystyisi satavarmasti tunnistamaan itsensä.

Vierailija
34/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin kirjoittanut tämän saman...

Vauva.fi ja aihe vapaa palsta laittaa yhteen niin paljon ihmisiä eri tilanteista sekä näkökohdista. Täällä saa nauraa ja ottaa osaa toisen ihmisen tilanteeseen siitä miten elämä meitä koittelee välistä tai sitten aina.

Täällä on äitejä!, naisia!, miehiä, teinejä, pellejä, provoja ja minä.

Mietin kyllä rekisteröitymistä tänne mutta...

Vierailija
35/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yksi naisiin katkeroitunut mies aika usein puhuu vauva.fi melko aggressiiviseen sävyyn. Oon ihan varma, et hän on yksi pahimmista trolleista täällä.

Vierailija
36/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla että vaikka täällä törmäis kivaan ihmiseen jonka kanssa ehkä hotsittais vaikka nähdäkin niin en ikinä voisi koska samalla joutuisin tunnustamaan että kävisin täällä.

M

Vierailija
37/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. varsinkin jos oma mieheni tietäisi mitä kirjoittelen :D joskus asiallisesti, välillä trollaillen

Vierailija
38/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän lukevani palstaa ja mahdollisesti toisinaan (= päivittäin) kirjoittavani tänne. :D

Täällä on ajoittain järjettömän hauskoja ketjuja, kuten "tutustumisleikkejä" jne. 

Vierailija
39/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä välillä onko joku tunnistanut minut. Mutta minun on suhtauduttu niin järkyttävällä tavalla, niin että ketjua lukenut tuttava olisi voinut tulla apuun. Ja koska ei ole, niin kuuluisiko minun sitten dissata häntä? En osaa keksiä kummalle se olisi nolompaa. Minä olen tietenkin paljastanut täällä itsestäni kaikenlaista, mutta so what? Miksi on niin hirveä tabu että on vaikeaa äitinä ja siinä tuntuu välillä pahalta, vaikkei haluaisi?

t.kivikissaäiti

Vierailija
40/40 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa ihan yksi hailee, jos joku minut tai mielipiteeni täältä tunnistaa. Ei tunnu missään.