Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälleen tosi arkana ihmisenä puhelinmyyjien soitot on ihan hirveitä

Vierailija
18.05.2017 |

Ne soittavat mulle monta kertaa viikossa! Noi puhelut on aina tosi ahdistavia ja pitkiä, kun en osaa sanoa rumasti, saati lyödä luuria korvaan. Joudun sanomaan ei kiitos varmaan 5 kertaa aina ja puhelu kestääkin lähemmäs viittä minuuttia..

Miten muut arat ihmiset selviätte noista?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, sydän alkaa ihan hakkaamaan kun puhelin alkaa soimaan ja tuntematon soittaa :( En todellakaan ymmärrä miksi tai mikä siinä pelottaa. Inhoan muutenkin soitella paitsi perheenjäsenten kanssa. Ja olen useamman lapsen äiti, akateeminen, hyvätuloinen, sosiaalinen muissa tilanteissa ja silti kärsin tällaisesta paskasta, jota ei varmaan kukaan uskoisi.. Kaikki ei tosiaan ole sitä miltä näyttää..

Vierailija
62/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa outoihin numeroihin. Sitten tarkistan arviot numeroista, useinmiten sanotaan että on puhelinmyyjä tai joku häirikkö, jonka jälkeen lisään numeron mustalle listalle eli ilmoitus tulee kun joku on yrittänyt soittaa mutta ei tule puhelua.

Itselle tulee samasta häirikkönumerosta viikottain puhelu(ita), yleensä ilta-aikaan.

Jos odotan jotain tärkeää puhelua niin sitten vastaan myös tuntemattomiin, tai annan mennä ääniviestiin ja soitan takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinmyyjä ja yritän ansaita elantoni sillä työllä. Mielestäni on hyvä vaihtoehto laittaa se luuri kiinni, jos asia ei yhtään kiinnosta. Mieluummin näin kuin, että alkaa räyhäämään. Itse esitän asiani ja jos asiakas sanoo ei niin en ala tyrkyttämään. Sanon kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
64/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli lankapuhelin eteisessä ja siihen vastattiin kun se soi. Jos oli puhelinmyyjä tms. sanottiin vain että ei kiitos ja suljettiin puhelin. Nyt on kännykät jokaisen kourassa, ja jos siihen sattuu soittamaan joku jostain entuudestaan tuntemattomasta numerosta, täristään suunnilleen paniikkikohtauksen partaalla, eikä uskalleta vastata ja kysellään pitkin nettipalstoja, että mikähän tämä numero oli josta soitto tuli. Ihan kuin siitä luurista tulisi joku moottorisahamurhaaja kimppuun. 

Vierailija
65/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämän keskustelun myötä vihdoin tehtyä puhelinmarkkinointikiellon. Kiitos, av!

ap

Vierailija
66/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Arasti soitettiin linjaorganisaation toimitusjohtajalle, huonoon aikaan tullut myyntispiikki ei kuunnellut asiakkaan kysymystä jita toistettiin, juttunne on nyt kilpailijassa kiinni,

- Toisessa tapauksessa joku kaakkois-aasialainen oarturi ullan salongista antoi selvän vaikutelman häirinnästä ja itsensä tarjioamisesta, eikä myyntisekoilun aikana kuunnellut puhetta, pikan oäällä käynnin yhteydessä oli pupu pöksyssä ja toinen duunissa joutui hoitamaan asiakkaan sitten paremmalle kilpailijalle, "älä (kulta) mene poliisille", soitteli kuitenkin poissaolonsa aikana häirintäsoittoa työpaikalle huutamalla luurin täydeltä miesasiakkaan nimeä.

Vierailija
67/68 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääll on selvästi uusavutonta jotka huutaa aluksi, sitten itkee ja paskoo.

Vierailija
68/68 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ei ainuttakaan puhelinmyyntisoittoa ole tullut tuon puhelinmarkkinointikiellon tekemisen jälkeen! :)

Kiitollinen ap