Tiedättekö sen tunteen, kun ovuloinnin aikaan naapurin "nääh, taviksen näköinen" mies
onkin yhtäkkiä ihan jumalattoman seksikäs ja pantavan näköinen? Käveli tuossa vastaan ja moikkasi mukaseksikkäästi ja "katsoi sillain". Hah. On tää karmeaa.
Niin ja tiedoksenne, olen onnellisesti naimisissa ja pystyn ovuloinnin aikaankin käyttäytymään ihan normaalisti.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En. En edes tiedä milloin ovuloin. Ja olen "jo" 36-vuotias enkä käytä hormonaalista ehkäisyä.
Sama täällä, paitsi että olen jo 43-vuotias. En ole koskaan tiennyt milloin ovuloin. En nyt enää käytä pillereitä, mutta ei mulla ole tuollaisia "aaahh, mies...seksiä"-kokemuksia koskaan. Tosin olenkin aina ollut enemmän aseksuaali... Tästä huolimatta on yksi lapsi .
Törkeät allötädit, seksistit ja ahdistelijanaiset kokoontuneet yhteen ketjuun.
Mä en tiedä! Miks mä en tiedä tota fiilistä? :(
Vierailija kirjoitti:
Törkeät allötädit, seksistit ja ahdistelijanaiset kokoontuneet yhteen ketjuun.
Älä huoli, niin massiivista ovulaatiota ei ole olemassakaan että sua alkaisivat kuolaamaan. Saat takuulla olla rauhassa.
Aatelkaas, miehillä toi " jaa jaa naaras paritellaan" juttu on päällä aina.. Naisilla silloin tällöin. Ihme kun paria ei löydy kun sinkut sekoittaa tutkansa jollain pillereillä...
En tiedä tuollasesta yhtään. Omaa miestäni himoitsen päivittäin on niin kuuma pakkaus ;)
Tutulta kuulostaa. :D Ovulaatio-oireisiini kuuluu myös yleinen hilpeys sekä itsekseni laulelu ja tanssahtelu. Myös oma peilikuva tuppaa näyttämään poikkeuksellisen hyvältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Te olette varmaan niitä, jotka ovat menkkojen aikaan jäätävän vittumaisia ja vihaisia pirttihirmuja?
T. Nainen, jolla ovulaatiot ja menkat ei aiheuta mitään mielenheittelyitä
Kieltämättä joo. Olen PMS:n aikaan vastaavasti vihainen kuin piru ja hikoilen kuin sika. Ovulaatiokiksit on silti niin kovat, etten vaihtaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Te olette varmaan niitä, jotka ovat menkkojen aikaan jäätävän vittumaisia ja vihaisia pirttihirmuja?
Väärin, menkat eivät aiheuta minkäänlaista mielenheittelyä.
-Nro 12
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä! Miks mä en tiedä tota fiilistä? :(
En tiedä, kuinka yleisiä nämä ovulaatiofiilikset ovat. Olen omasta tuttavapiiristäni ainoa, jolla on tällaisia tuntemuksia.
Tiedän tunteen. Viimeksi marketin kassajonossa äijä raksavaatteissa sai mut aivan kuumaksi. 45v törkeä ällötäti :)
Tiedän tunteen. Muutaman päivän ajan kierron keskivaiheilla on se vaan mielessä ja mies saa panna parastaan :D
Vierailija kirjoitti:
En ole vihainen, pikemminkin melankolinen. Yleensä kipeä, väsynyt ja herkästi liikuttuva. Harrastan myös itsesäälissä kierimistä.
En tosiaan tiedä, en oo koskaan ees aatellut et kuukauden aika vaikuttais tuohon jotenkin. 41 v. ei lapsia.