Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätös ja vastaanpaneva mies

Vierailija
18.05.2017 |

Parisuhde on ollut viimeiset 4 vuotta kuin kamala sotatanner. Suhteessa on ollut paljon riitelyä, loukkauksia, vähättelyä, arvostuksen puutetta, toisen mitätöintiä, ilkeilyä, mykkäkouluja, valtataistelua jne. Henkistä väkivaltaa kaikissa muodoissaan, puolin ja toisin. Tulevaisuudensuunnitelmat eivät kohtaa ja muutenkin ollaan hirveän erilaisia. Ollaan molemmat oltu tyytymättömiä ja onnettomia tässä suhteessa.

Nyt olen vihdoin ja viimein saanut tarpeeksi voimaa laittaa pisteen suhteelle. Olen päättänyt erota. Ollaan useasti puhuttu erosta, ja mies on ollut samoilla linjoilla. Nyt jostain hämmentävästä syystä johtuen mies ei enää haluakaan erota! Mitä ihmettä?!? Nyt hän yrittää kaikkensa, etten lähtisi yhteisestä kodistamme ja jättäisi häntä. Hän pyytelee anteeksi, myöntää olleensa idiootti, on valmis tulemaan vastaan minun perheenperustamishaaveita jne.

Tämä tekee tilanteen todella vaikeaksi. En voi olla miettimättä, että mitä jos... Toisaalta yhtäaikaa olen innoissani ja helpottunut siitä, että voin alottaa oman elämän yksin ja rauhassa puhtaalta pöydältä. Tämän päätöksen tekeminen otti minulta vuosia, ja nyt harmittaa, että mies yrittää estää sen täytäntöönpanon, vaikka ennen oli kanssani samoilla linjoilla :(

Vertaistukea? Ajatuksia?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vastauksista. Juuri tällaista tsemppiä kai kaipasinkin! Eropäätös ei totisesti ole tullut tyhjästä ja nyt pitäisi vaan pitää pää kylmänä miehen suostutteluista huolimatta. 

Ehdotin miehelle, että muuttaisimme erilleen ja katseltaisiin tilannetta uudesta perspektiivistä. Ehkä välimatka voisi tehdä molemmille hyvää. Saisi vähän hajurakoa toiseen ja omia ajatuksia selvennettyä. Mutta arvaatte varmaan, että mies ei suostunut tähän. Hänen mielestään asiat pitää selvittää saman katon alla. Sitä mieltä minäkin olin ennen, tuolloin mies puolestaan jauhoi erilleen muuttamisesta. On se niin kummallista tämä elo ja ihmisen ajatuksenjuoksu. 

ap

Saman katon alla selvittely on Suomeksi sitä että miehesi pyrkii taivuttamaan sinut ja sekottamaan päätöksesi, ja uskoo onnistuvansa. Yrittää myös sänkyysi ja sitä kautta rakastuttaa sinut takaisin. Vain jos olet omillasi, tiedät itse mitä haluat, eikä sinua manipuloida, kerjätä, syyllistetä, vakuutella tai uhkailla koko ajan jäämään.

Vierailija
42/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne lupaavat parantaa tapansa eron hetkellä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksei niitä tapoja olisi voinut parantaa aiemmin enkä siksi ole antanut mahdollisuutta, olen mielessäni jo irtautunut ja siirtynyt eteen päin, kun se toisen anelu vasta käynnistyy.

Nimenomaan!! Tätä minäkin kummastelen. Tässä on ollut vuosia aikaa muuttaa omaa käytöstä ja parantaa tapoja, mutta ei niin ei. Olen ehdottanut jopa parisuhdeterapiaa, jonka mies on torpannut. Kuulema sellaisesta paskasta ei ole mitään hyötyä. Nyt sitten itse ehdottelee, että kokeiltaisiinko parisuhdeterapiaa. En ymmärrä!

ap

Jos teillä on mahdollisuus, kokeilkaa parisuhdeterapiaa. Siellä voitte puida suhdetta ammattilaisen avulla, eikä tavoitteena ole se, että suhde saataisiin jatkumaan keinolla millä hyvänsä. Terapia voi olla myös keino saada ero tehtyä jollain tapaa hallitusti, ja se voisi esim. auttaa miestä päästämään irti. Kunhan hän siis heti alusta tajuaa, että terapian kokeileminen ei tarkoita sitä, että siellä käydään muodollisesti kerran pari, ja sitten kaikki jatkuu entisellään.

Takertuja ei tule suosiolla päästämään irti. Hänelle terapia on tilaisuus puhua toinen ympäri. Ap ei tarvitse eroon miehen suostumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se, joka nukkuu patjalla?

En tiedä mitä haet tällä takaa, mutta en ole se joka nukkuu patjalla. Sen sijaan mies on se, joka toisinaan siirtyy sohvalle nukkumaan, koska minun vieressäni on kuulema vittumaista nukkua.

ap

Kaikkien parien pitäis nukkua eri huoneessa,ei tulisi nukkumisesta mitään kumppanin vierellä,tarvitsen täydellisen rauhan.

Vierailija
44/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vastauksista. Juuri tällaista tsemppiä kai kaipasinkin! Eropäätös ei totisesti ole tullut tyhjästä ja nyt pitäisi vaan pitää pää kylmänä miehen suostutteluista huolimatta. 

Ehdotin miehelle, että muuttaisimme erilleen ja katseltaisiin tilannetta uudesta perspektiivistä. Ehkä välimatka voisi tehdä molemmille hyvää. Saisi vähän hajurakoa toiseen ja omia ajatuksia selvennettyä. Mutta arvaatte varmaan, että mies ei suostunut tähän. Hänen mielestään asiat pitää selvittää saman katon alla. Sitä mieltä minäkin olin ennen, tuolloin mies puolestaan jauhoi erilleen muuttamisesta. On se niin kummallista tämä elo ja ihmisen ajatuksenjuoksu. 

ap

Saman katon alla selvittely on Suomeksi sitä että miehesi pyrkii taivuttamaan sinut ja sekottamaan päätöksesi, ja uskoo onnistuvansa. Yrittää myös sänkyysi ja sitä kautta rakastuttaa sinut takaisin. Vain jos olet omillasi, tiedät itse mitä haluat, eikä sinua manipuloida, kerjätä, syyllistetä, vakuutella tai uhkailla koko ajan jäämään.

Kyllä se taitaa olla juuri näin. Jotenkin ajattelen, että jos tämä on tosirakkautta ja mies on tosissaan, kestää tämä sotku erilleen muuttamisen ja aikalisän. Mies sanoi tietävänsä, että jos muutetaan erilleen niin takaisin ei ole paluuta. Sekin voi kyllä olla.

ap

Vierailija
45/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlaisessa tilanteessa, tosin jo asumuserossa. Lopullinen ero paperilla pelottaa, vaikka henkisesti olen jo eronnut.

Vierailija
46/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlaisessa tilanteessa, tosin jo asumuserossa. Lopullinen ero paperilla pelottaa, vaikka henkisesti olen jo eronnut.

Miten teillä meni erotilanne? Edelsikö eroa pitkä vatvonta erosta ja sen kannattavuudesta vai menittekö suoraan asiaan?

ap

Vierailija
47/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä meni erotilanne? Edelsikö eroa pitkä vatvonta erosta ja sen kannattavuudesta vai menittekö suoraan asiaan?

ap

Tähän liittyi myös pettäminen, mies suostui pariterapiaan mutta jatkoi pettämistä. Mikään ei terapian aikana muuttunut.

Vieläkin elättelen toiveita, että mies olisi asumuseron myötä muuttunut.

Vierailija
48/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa tuo teidän juttunne tosi rankalta. Ei ollenkaan vaikuta sellaiselta tasapainoiselta suhteelta johon kannattaisi lapsia hankkia. Jos teidän arki on hankalaa jo nyt, se tulee olemaan moninkertaisen vaikeaa kun perheeseen syntyy lapsi. Lapsi muuttaa elämää enemän kuin voi kuvitella. Univelat, väsymys, kiire ja ainainen sekasorto kämpässä tuo omat haasteensa parisuhteeseen. Ainakin meillä näin, plus siihen vielä erimiemisyydet lapsen kasvatuksessa. Voin vain kuvitella kuinka teidän riidat lisääntyy kun saatte lapsia.

Me ollaan melko riitainen pari oltu aina. Ja riitoja tuli lisää lapsen tulon myötä, lapsen kasvatuksesta ym riideltiin. Mies ei osallistunut tarpeeksi, eikä ymmärtämyt että olin väsynyt ja tarvin omaa aikaa välillä. Näitä aiheita riittää.. nyt kun lapsi kasvanut, olemme onneksi rauhoittuneet, riitoja ei synny kovin helposti kun olemme sopeutuneet paremmin uuteen elämäntilanteeseen eli tähän perhe-elämään. Toki seon mahdollista että teilläkin alkaa sujua. Mutta epäilyttää jos miehesi ei oikeasti halua perhettä vaan myöntyy siihen sinun vuoksesi jotta et lähtisi. Pahimmassa tapauksessa mies väsyy vauva-arkeen ja ottaa hatkat. Keskustelkaa mitä haluatte oikeasti. Ja vähän etukäteen miten lasta kasvatatte, kuinka paljon mies osallistuu jne.

Vierailija
49/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä se taitaa olla juuri näin. Jotenkin ajattelen, että jos tämä on tosirakkautta ja mies on tosissaan, kestää tämä sotku erilleen muuttamisen ja aikalisän. Mies sanoi tietävänsä, että jos muutetaan erilleen niin takaisin ei ole paluuta. Sekin voi kyllä olla.

ap

Terve suhde ja tosi rakkaus kyllä kestäisikin eron ja aikalisän. Siinähän selvitetään omaa päätä, asetetaan asioita järjestykseen.

Mies aivan oikein epäilee, että kun saat olla yksin, huomaat miten raskasta hänen kanssa olo olikaan etkä halua sitä enää.

Sinun kohdalla vaara on siinä, että muutos alkaa pelottaa, ja tuttu tuntuu turvallisemmalta, jolloin palaat kipin kapin takaisin oppimatta mitään.

Tämän takia minuakin on neuvottu, kirjoita nyt ylös vaikka ruutuvihkoon tai läppärille, niin paljon kuin voit miltä tuntuu ja mitä ajattelet teidän suhteesta ja miehestä. Ei kellekään muulle vaan itselle. Nimittäin kun olet levännyt ja voit paremmin, miehellä on hurmauskampanja päällä, ja sinä muistat enää vaan kaikkia romanttisia juttuja alkuajoilta, kun mies oli parhaimmillaan ja sinä rakastunut.

Niin siinä kohtaa kun itket ikävää ja juuri meinaat soittaa hänelle että haluat takaisin, niin ota se vihko ja lue vähän aikaa, ja muista että ihan sama mies siellä odottaa. Niin voit vielä miettiä, että soitatko, vai onko se vuokrayksiö itseksesi kuitenkin oikeestaan aika hyvä juttu.

Ja muista tässä että oot nuori ihminen, ja vuoden päästä kaikki on jo ihan toisin elämässäsi, ja kurjat ajat on takana.

Vierailija
50/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Terve suhde ja tosi rakkaus kyllä kestäisikin eron ja aikalisän. Siinähän selvitetään omaa päätä, asetetaan asioita järjestykseen.

Mies aivan oikein epäilee, että kun saat olla yksin, huomaat miten raskasta hänen kanssa olo olikaan etkä halua sitä enää.

Sinun kohdalla vaara on siinä, että muutos alkaa pelottaa, ja tuttu tuntuu turvallisemmalta, jolloin palaat kipin kapin takaisin oppimatta mitään.

Tämän takia minuakin on neuvottu, kirjoita nyt ylös vaikka ruutuvihkoon tai läppärille, niin paljon kuin voit miltä tuntuu ja mitä ajattelet teidän suhteesta ja miehestä. Ei kellekään muulle vaan itselle. Nimittäin kun olet levännyt ja voit paremmin, miehellä on hurmauskampanja päällä, ja sinä muistat enää vaan kaikkia romanttisia juttuja alkuajoilta, kun mies oli parhaimmillaan ja sinä rakastunut.

Niin siinä kohtaa kun itket ikävää ja juuri meinaat soittaa hänelle että haluat takaisin, niin ota se vihko ja lue vähän aikaa, ja muista että ihan sama mies siellä odottaa. Niin voit vielä miettiä, että soitatko, vai onko se vuokrayksiö itseksesi kuitenkin oikeestaan aika hyvä juttu.

Ja muista tässä että oot nuori ihminen, ja vuoden päästä kaikki on jo ihan toisin elämässäsi, ja kurjat ajat on takana.

Erittäin hyvä idea kirjoittaa tuntemuksia ylös, kiitos tästä! 

Kyllä, minäkin uskon että mies pelkää minun huomaavan, kuinka ihanaa ja auvoista elämä on ilman häntä. Varmasti onkin. Nyt kun mietin kuinka paljon olen itkenyt tämän suhteen vuoksi, tuntuu järjettömältä, että edes epäröin eroa! Joulut, syntymäpäivät, hyvät ja huonot ajat ovat menneet itkiessä. Mies ei ole koskaan tukenut tai auttanut, ei kysynyt mitä minulle kuuluu tai kuinka voin. Jos olen yrittänyt itse kertoa tuntemuksistani tai koittanut koskettaa häntä, hän on työntänyt minut pois ja sanonut, ettei kiinnosta. Miten muka nyt yhtäkkiä kiinnostaisi?! Enpä jotenkin jaksa uskoa, että muuttuisin yllättäen kiinnostavaksi mieheni silmissä, kun ei ole kiinnostanut tähänkään mennessä.

ap

Vierailija
51/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpaneva mies? Tottakai se panee vastaan. Ootko kuullut mistään parista, jotka olisi eronneet kaikessa yhteusymmärryksessä? Ja se ainoakin joka väittää tehneensä niin, jompi kumpi valehtelee ja on vaan näytellyt.

Ero nyt vain on raadollista, siihen on turha kysyä kenenkään lupia. Kukaan muu ei voi sinun puolesta tietää miltä se suhde sinusta tuntuu. Jos et enää halua sitä, se riittää. Mieheltäsi ei tietenkään tarvita mitään suostumusta eikä edes myötävaikutusta. Hän voi vaikka maata kynnyksellä poikittain sinun käsilaukkusi päällä, eikä sillä ole merkitystä, jos haluat kävellä pois siitä elämästä. Se on sinun oikeus.

Vierailija
52/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyllä, minäkin uskon että mies pelkää minun huomaavan, kuinka ihanaa ja auvoista elämä on ilman häntä. Varmasti onkin. Nyt kun mietin kuinka paljon olen itkenyt tämän suhteen vuoksi, tuntuu järjettömältä, että edes epäröin eroa! Joulut, syntymäpäivät, hyvät ja huonot ajat ovat menneet itkiessä. Mies ei ole koskaan tukenut tai auttanut, ei kysynyt mitä minulle kuuluu tai kuinka voin. Jos olen yrittänyt itse kertoa tuntemuksistani tai koittanut koskettaa häntä, hän on työntänyt minut pois ja sanonut, ettei kiinnosta. Miten muka nyt yhtäkkiä kiinnostaisi?! Enpä jotenkin jaksa uskoa, että muuttuisin yllättäen kiinnostavaksi mieheni silmissä, kun ei ole kiinnostanut tähänkään mennessä.

ap

Mietipä huolella tuota, että eihän voi olla yhtaikaa totta, kun hän on sanonut että sinun kanssa on kamala olla, ja nyt sanookin että haluaa olla. Joko olit hänestä kamala ja hän valehtelee nyt. Tai haluaa että jäät ja valehteli koko ajan kun sanoi ettei kiinnosta.

Joka tapauksessa hänen puheet ei pidä kutiaan, ja haluaa joko uskotella sinulle että olet kamala (miksi? Jotta hänellä on sinuun valta? ) tai että rakastaa sinua nyt ( miksi? Jälkeen jotta jäät palvelemaan hänen tarpeitaan)

Järkevästi ajatellen, hänen puheisiinsa ei näytä olevan luottamista.

Vierailija
53/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten kun olet hänestä päässyt eroon, niin lakkaa soittelemasta, viesteilemästä ja tapaamasta. Tiedän että se tuntuu nyt käsittämättömältä, kun on ollut elämäsi tärkein ihminen. Mutta niin se vaan menee, sun tarvii päästää irti kerralla ja kunnolla.

Kerro kaikille tärkeille ystäville ja sukulaisille, ja työkavereille, että se on loppu nyt ja sait tarpeeksesi. He osaavat sitten paremmin kysellä vointiasi ja sinua seuraksi ja muuta.

Vierailija
54/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Mietipä huolella tuota, että eihän voi olla yhtaikaa totta, kun hän on sanonut että sinun kanssa on kamala olla, ja nyt sanookin että haluaa olla. Joko olit hänestä kamala ja hän valehtelee nyt. Tai haluaa että jäät ja valehteli koko ajan kun sanoi ettei kiinnosta.

Joka tapauksessa hänen puheet ei pidä kutiaan, ja haluaa joko uskotella sinulle että olet kamala (miksi? Jotta hänellä on sinuun valta? ) tai että rakastaa sinua nyt ( miksi? Jälkeen jotta jäät palvelemaan hänen tarpeitaan)

Järkevästi ajatellen, hänen puheisiinsa ei näytä olevan luottamista.

Hän sanoi valehdelleensa minulle aina ettei kiinnosta. Ei kuulema halunnut antaa minulle valtaotetta ja aseita, joita voisin käyttää häntä vastaan heikkona hetkenä. Aika kamalaa, jos on totta. En tiedä keksiikö nyt hädissään tällaisen valheen vai onko oikeasti totta. Nimittäin tätä ei kiinnosta-touhua on kestänyt niin monta vuotta, että ei kai kukaan sellaista halua saati jaksa, jos oikeasti rakastaa toista!

Olen ollut muutoinkin hieman nyhverö ja reppana, roikkunut miehessä ja suhteessa kynsin hampain. Itsetuntoni on aina ollut hieman heikohko, ja mies on entisestään sitä lytännyt näiden vuosien aikana. Jotenkin sitä sitten ei ole ollut rohkeutta ja voimia lähteä, ennenkuin nyt.

ap

Vierailija
55/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne lupaavat parantaa tapansa eron hetkellä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksei niitä tapoja olisi voinut parantaa aiemmin enkä siksi ole antanut mahdollisuutta, olen mielessäni jo irtautunut ja siirtynyt eteen päin, kun se toisen anelu vasta käynnistyy.

Nimenomaan!! Tätä minäkin kummastelen. Tässä on ollut vuosia aikaa muuttaa omaa käytöstä ja parantaa tapoja, mutta ei niin ei. Olen ehdottanut jopa parisuhdeterapiaa, jonka mies on torpannut. Kuulema sellaisesta paskasta ei ole mitään hyötyä. Nyt sitten itse ehdottelee, että kokeiltaisiinko parisuhdeterapiaa. En ymmärrä!

ap

Jos teillä on mahdollisuus, kokeilkaa parisuhdeterapiaa. Siellä voitte puida suhdetta ammattilaisen avulla, eikä tavoitteena ole se, että suhde saataisiin jatkumaan keinolla millä hyvänsä. Terapia voi olla myös keino saada ero tehtyä jollain tapaa hallitusti, ja se voisi esim. auttaa miestä päästämään irti. Kunhan hän siis heti alusta tajuaa, että terapian kokeileminen ei tarkoita sitä, että siellä käydään muodollisesti kerran pari, ja sitten kaikki jatkuu entisellään.

Luetun  ymmärtäminen? Ap on ehdottanut sitä jo, mies sanoi ei. Nyt kun AP lähdössä, miestä kiinnostais - eli ei oikeasti kiinnosta. On olemassa suhteita joita ei kannata tekohengittää ja AP:n suhde kuuluu tähän joukkoon.

Ja luetun ymmärtäminen: parisuhdeterapia ei automaattisesti tarkoita pyrkimystä suhteen jatkamiseen, se voi olla myös eroapua. 

Vierailija
56/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen elämääsi, AP! Pian kotonasi ei ole ihmistä, joka itkettää ja lyttää sua, aiheuttaa pahaa mieltä, vie itsetunnon. Sulla on oma tupa ja oma lupa, voit tehdä mitä haluat. Tavata uusia ihmisiä, mahdollisesti uuden miehen, jonka kanssa perustaa perhe. Tuo mies ei ole se mies.

Tulin iloiseksi lukiessani ketjua ja huomatessani, miten kommentoijat avasivat silmäsi. 

Nyt sun on enää kerrottava miehelle ja muutettava.

Maailma on auki sulle!

Vierailija
57/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut omasta tahdostani. Sanoin jo vuoden ennen lähtöä, että haluan erota. Puoliso ei sitä varmaan tosissaan ottanut. Lopulta lähdin. Itku ja aneluhan siitä alkoi, mutta pysyin päätöksessäni järkähtämättömästi. Mielestäni se meni niin tyylikkäästi kuin nyt ylipäätään voi mennä. Näin olen ohjeistanut tuttujakin. Jos olet epävarma, mieti vielä. Jos olet lähtöpäätöksen tehnyt, toimi järjestelmällisesti sen puolesta tavoite kirkkaana mielessä.

Vierailija
58/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea uuteen elämääsi, AP! Pian kotonasi ei ole ihmistä, joka itkettää ja lyttää sua, aiheuttaa pahaa mieltä, vie itsetunnon. Sulla on oma tupa ja oma lupa, voit tehdä mitä haluat. Tavata uusia ihmisiä, mahdollisesti uuden miehen, jonka kanssa perustaa perhe. Tuo mies ei ole se mies.

Tulin iloiseksi lukiessani ketjua ja huomatessani, miten kommentoijat avasivat silmäsi. 

Nyt sun on enää kerrottava miehelle ja muutettava.

Maailma on auki sulle!

Ihana viesti, kiitos! 

ap

Vierailija
59/61 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miehen näkökulma ap:n suhteesta. Ap ei välttämättä ole sellainen uhri kuin on täällä antanut ymmärtää. Järkyttää miten naiset oikein usuttavat täällä eroamaan. Kannattaa muistaa ettei vanhaan ole paluuta ja elämä eron jälkeen voi olla huonompaa...sitä kun eronneet harvemmin haluavat mainostaa.

t. eron kokenut mies

Vierailija
60/61 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se, joka nukkuu patjalla?

En tiedä mitä haet tällä takaa, mutta en ole se joka nukkuu patjalla. Sen sijaan mies on se, joka toisinaan siirtyy sohvalle nukkumaan, koska minun vieressäni on kuulema vittumaista nukkua.

ap

Kaikkien parien pitäis nukkua eri huoneessa,ei tulisi nukkumisesta mitään kumppanin vierellä,tarvitsen täydellisen rauhan.

Koska sinä haluat nukkua erillään, niin kaikkien muidenkin parien täytyisi tehdä niin..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän