Juttelen lähes päivittäin toisella puolella maailmaa asuvan pojan kanssa
Miten voikin klikata jonkun kans niin hyvin yhteen, että voi puhua oikeastaan kaikista asioista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ihmeitä täynnä!
Jep. Itsellä ei hirveästi ole juttukavereita, joten on todella kiva kun joku kuuntelee ja toki kuuntelen itse myös.
Ap
minkä maalainen? onnea hirmuisesti! :D
Mulle kävi just samoin! :) Siis ihan kaikesta saattoi puhua, skype puhelut kesti joskus jopa kahdeksan tuntia viikonloppuisin kun oltiin molemmat kotona. Se tunne on aivan ihmeellinen!
Nyt, vuosia myöhemmin, olemme naimisissa ja meillä on pieni rivitalonpätkä ja lapsi tulossa. ♥ Ja edelleen voimme puhua tunteja. Ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.
Onnea! :)
Vierailija kirjoitti:
Israelilainen :D juteltiin varmaan viikko ennen kuin kerroin olevani tyttö. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi just samoin! :) Siis ihan kaikesta saattoi puhua, skype puhelut kesti joskus jopa kahdeksan tuntia viikonloppuisin kun oltiin molemmat kotona. Se tunne on aivan ihmeellinen!
Nyt, vuosia myöhemmin, olemme naimisissa ja meillä on pieni rivitalonpätkä ja lapsi tulossa. ♥ Ja edelleen voimme puhua tunteja. Ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.
Onnea! :)
Onnea teille. :) me aiotaan pysyä vain ystävinä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Just. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJust. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!
Hahaha :D tää oli kyl hauska. :D
Ap
Siis sama, ite oon alkanu jutteleen päivittäin belgialaisen pojan kanssa ja voi ettääää se on ihana :D
Ja on kiva päästä harjotteleen englannin kielen taitoa, kun sitä joutuu käyttämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJust. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!
Äläkä ryntää kertomaan sitten heti että sua epäillään vakoilusta, voi Jeesus teiän kanssa!
Miksi ei klikkaisi? Ei ne Ulkomaalaiset ole Marsista, ihan ovat ihmisiä ja monesti heillä on hyvinkin samanlainen ajattelu ja jopa mielenkiinnon kohteet kuin meilläkin (eikä edes ole mitään "meitä", siis perussuomalaisittain mitään suomalaisesta yhtenäisyyskulttuuria).
Tutustuin pari vuotta sitten netissä tosi mukavaan mieheen Perusta. Sillon alkuun varsinkin juteltiin päivittäin ja kun mulla itsellä oli vaikea vaihe elämässä ja todella, todella vähän sosiaalisia kontakteja, oli ihan mahtavaa tutustua häneen.:) Kävipä hän viime vuonna Suomessakin ja yöpyi luonani muutaman yön.
Nykyään jutellaan harvemmin, mutta silti yleensä noin kerran viikossa. Itse olen nykyään parisuhteessa ja sosiaalinen elämä on muutenkin parantunut paljon, kun taas hänellä on opiskelukiireitä. Ei ole enää parin tunnin mittaisia juttelusessioita keskellä yötä.:D
Mutta onhan se nyt mahtavaa, että on saanut sellaisen ystävän.
No tämä joka ehdotti valoja päähän on ollut koko nettihistoriansa ympäri pallon tekemisiissä ulkomaalaisten kanssa netissä ja juuri 20 v kokemuksella varoitankin. Helvetti että suomalainen on naivi! VALOJA PÄÄHÄN! Israel on yksi aktiivisimmista noissa hommissa.
ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei klikkaisi? Ei ne Ulkomaalaiset ole Marsista, ihan ovat ihmisiä ja monesti heillä on hyvinkin samanlainen ajattelu ja jopa mielenkiinnon kohteet kuin meilläkin (eikä edes ole mitään "meitä", siis perussuomalaisittain mitään suomalaisesta yhtenäisyyskulttuuria).
Mulla harvemmin klikkaa kenenkään kanssa. Kuten aiemmin sanoin, mulla ei ole hirveästi juttukavereita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin pari vuotta sitten netissä tosi mukavaan mieheen Perusta. Sillon alkuun varsinkin juteltiin päivittäin ja kun mulla itsellä oli vaikea vaihe elämässä ja todella, todella vähän sosiaalisia kontakteja, oli ihan mahtavaa tutustua häneen.:) Kävipä hän viime vuonna Suomessakin ja yöpyi luonani muutaman yön.
Nykyään jutellaan harvemmin, mutta silti yleensä noin kerran viikossa. Itse olen nykyään parisuhteessa ja sosiaalinen elämä on muutenkin parantunut paljon, kun taas hänellä on opiskelukiireitä. Ei ole enää parin tunnin mittaisia juttelusessioita keskellä yötä.:D
Mutta onhan se nyt mahtavaa, että on saanut sellaisen ystävän.
Kiva kuulla näitä positiivisia juttuja uusista ystävistä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu
Eiköhän se maksaisi ennemmin mun lentoliput sinne tai omat lippunsa tänne, kun on parempipalkkaisessa työssä kuin minä. :D
Ap
Missä netissä tarkalleen te oikeen tutustutte ulkomaalaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Missä netissä tarkalleen te oikeen tutustutte ulkomaalaisiin?
Ite ainakin satuttiin samaan tiimiin onlinepelissä ja pelattiin niin hyvin yhteen, että lisättiin toisemme kavereiks.
Ap
Maailma on ihmeitä täynnä!