Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin kohdata muita yksinäisiä?

Vierailija
17.05.2017 |

Tuntuu, että tämä yksinäisyys tukahduttaa minut. Yh:na 5 vuotta, vastuu ja huolet painaa vaikka tietysti iloakin on lapsista hurjasti. Jäin vastikään työttömäksi. Ei ketään kenen kanssa voisi vaan olla, jutella, elämästä ja maailmanmenosta. Etäännyn koko ajan muista ihmisistä mitä kauemmin tämä jatkuu. Tuntuu jotenkin pahaenteiseltä. Paljon olisi ideoita ja energiaa tehdä kivoja juttuja kesällä, omaa aikaakin, mutta yksin ei jotenkin jaksa.
Miten voisin tutustua muihin yksinäisiin? Sellaisiin, jotka hyväksyvät tavallisen, pienen ihmisen? Olen pohjoisesta, pääsisin kyllä tapaamaan muita muuallekin, jos aihetta olisi:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jo vuosia yksinhuoltajana. Samaistuin sanoihisi. Tosin energiseksi en oloani tunne. Osaisinpa pysähtyä ja rauhoittua ja olla edes hetken ilman stressiä mutta en vaan osaa.

Vierailija
2/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa yksinäisten kerho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisten otusten kerho.

Vierailija
4/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yksinäinen, mutta en oikein koe mitään yhteyttä "tavallisten" ihmisten kanssa. Se harmittaa.

Vierailija
5/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa miettinyt, pohjois-Karjala.

Vierailija
6/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös yksinäinen, mutta en oikein koe mitään yhteyttä "tavallisten" ihmisten kanssa. Se harmittaa.

Sama täällä. Ikävä kyllä ns. tavalliset ihmiset ikävystyttävät minua, enkä jaksa heidän juttujaan kuunnella. Mieluummin olen yksin. (Olen kyllä naimisissa, mutta kuitenkin käytännössä ihan yksin).

Vierailija
7/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomalla sinua ympäröivään korkeaan voimaan.

Vierailija
8/8 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella tarkoitin, että en ole erityisen loistava missään asiassa, enkä ole aina hervottoman hauskaa seuraa/suuna päänä äänessä. Olisi mukava olla vaan, hiljaakin välillä. Kuunnella vaikka musiikkia yhdessä. En halua ystävää, jota minun täytyy alituiseen "viihdyttää" vaikka pidän kyllä keskusteluistakin. Herkkähipiäiset ystävät luovat minulle paineita:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi