Kuka tunnustaa, että vastailee omiin aloituksiinsa täällä?
Katsoin eilen vierestä kun frendi kirjotti näppis sauhuten palstalle ja vastaili pokkana omaan juttuunsa kommentteja, eikö toi kerro jo jonkin asteisesta ongelmasta?
Kommentit (35)
Kun täällä on säännöllisesti näitä Jenni Vartiaisen haukkumisketjuja (nytkin joku nosti kuukauden takaa sellaisen esille), on erittäin ikävää huomata miten haukkuja kirjoittaa 5-10 solvausviestiä peräkkäin minuutin välein.
Vierailija kirjoitti:
Miten saat ipn muutumaan?
reitittämällä siten, että kommentin loppuun liittää kirjainyhdistelmän rip (reititä ip). Silloin viesti reitittyy automaattisesti valtareitittimeen ja takaisin palstalle putkahtaessaan sillä on uusi ip.
Tuo rip on siis ohjelmointikieltä, jota palstasofta käyttää.
Hei muita, jotka ihmetellyt tätä joka tekee näitä "Tinder" aloituksia vähän väliä? Musta tuntuu, että se kirjoittaja tarinoi jo ihan aloituksen ja sitten vastailee ihan pokkana omiin kysymyksiin...Ja oli täällä kans ihan friikki se yks viestiketju, missä jostain itsensä sormeilusta kirjoitti se ap...Todella outo.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on säännöllisesti näitä Jenni Vartiaisen haukkumisketjuja (nytkin joku nosti kuukauden takaa sellaisen esille), on erittäin ikävää huomata miten haukkuja kirjoittaa 5-10 solvausviestiä peräkkäin minuutin välein.
Sen sijaan, että surkuttelisit toisen kommentoijan nopeutta, voisit harjoitella ja kohta pystyt itse ehkä samaan, ellet parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei muita, jotka ihmetellyt tätä joka tekee näitä "Tinder" aloituksia vähän väliä? Musta tuntuu, että se kirjoittaja tarinoi jo ihan aloituksen ja sitten vastailee ihan pokkana omiin kysymyksiin...Ja oli täällä kans ihan friikki se yks viestiketju, missä jostain itsensä sormeilusta kirjoitti se ap...Todella outo.
Kuulosta helnyciltä, vaikka on kai täällä muitakin friikahtavia tyydyttäytymässä.
AP:lta 27 vastausta omaan kyssäriin....
Vierailija kirjoitti:
Minä. Saatan myös väitellä itseni kanssa saadakseni keskustelua aikaan.
Esim. vela vastaan suurperheen äiti
Mä teen tätä myös! Saatan olla jossain keskustelussa kolmena velana ja yhtenä äitinä.
Trollaan muutenkin velana, vaikka olen neljän lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen useita kertoja aloittanut Janna Hurmerintaa ylistäviä ketjuja ja vastaillut niihin kehuskellen Jannaa. Ei ne muuten pysyisi etusivulla niin pitkään. Lisäksi olen ilmoittanut asiattomiksi kaikki negatiiviset kommentit Jannasta.
Miten negatiivinen kommentti on sinulle suoraan asiaton?
Pipsa Official 355532 vastausta omiin kommentteihinsa?
En tee omia ketjuja. Keskustelen muiden ketjuissa.
Tää palsta on täynnä näsäviisaita joutopäiväänsä viettäjiä, joille mikään ei kelpaa ja haukkuvat heti pataluhaksi
Vierailija kirjoitti:
AP:lta 27 vastausta omaan kyssäriin....
Ei kyllä vastannut omaan kysymykseen, täällä on ihan eri henkilö joka tuon kyssärin esitti.
No mä saatan vastailla monella eri tavalla samaan ketjuun, lähinnä otan kantaa vaan erillä tavalla tai sitten vastailen muille tai kyselen tai komppaan heitä.
En yleensä koskaan aloita keskusteluita, mutta muiden aloituksissa vastailen itselleni sujuvasti ja muiden kommentteihin saatan vastata monta kertaa, siis samaan kommenttiin.