Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa, että vastailee omiin aloituksiinsa täällä?

Vierailija
17.05.2017 |

Katsoin eilen vierestä kun frendi kirjotti näppis sauhuten palstalle ja vastaili pokkana omaan juttuunsa kommentteja, eikö toi kerro jo jonkin asteisesta ongelmasta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä koskaan aloita keskusteluita, mutta muiden aloituksissa vastailen itselleni sujuvasti ja muiden kommentteihin  saatan vastata monta kertaa, siis samaan kommenttiin.

Vierailija
22/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on säännöllisesti näitä Jenni Vartiaisen haukkumisketjuja (nytkin joku nosti kuukauden takaa sellaisen esille), on erittäin ikävää huomata miten haukkuja kirjoittaa 5-10 solvausviestiä peräkkäin minuutin välein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ipn muutumaan?

reitittämällä siten, että kommentin loppuun liittää kirjainyhdistelmän rip (reititä ip). Silloin viesti reitittyy automaattisesti valtareitittimeen ja takaisin palstalle putkahtaessaan sillä on uusi ip.

Tuo rip on siis ohjelmointikieltä, jota palstasofta käyttää.

Vierailija
24/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muita, jotka ihmetellyt tätä joka tekee näitä "Tinder" aloituksia vähän väliä? Musta tuntuu, että se kirjoittaja tarinoi jo ihan aloituksen ja sitten vastailee ihan pokkana omiin kysymyksiin...Ja oli täällä kans ihan friikki se yks viestiketju, missä jostain itsensä sormeilusta kirjoitti se ap...Todella outo.

Vierailija
25/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on säännöllisesti näitä Jenni Vartiaisen haukkumisketjuja (nytkin joku nosti kuukauden takaa sellaisen esille), on erittäin ikävää huomata miten haukkuja kirjoittaa 5-10 solvausviestiä peräkkäin minuutin välein. 

Sen sijaan, että surkuttelisit toisen kommentoijan nopeutta, voisit harjoitella ja kohta pystyt itse  ehkä samaan, ellet parempaan.

Vierailija
26/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei muita, jotka ihmetellyt tätä joka tekee näitä "Tinder" aloituksia vähän väliä? Musta tuntuu, että se kirjoittaja tarinoi jo ihan aloituksen ja sitten vastailee ihan pokkana omiin kysymyksiin...Ja oli täällä kans ihan friikki se yks viestiketju, missä jostain itsensä sormeilusta kirjoitti se ap...Todella outo.

Kuulosta helnyciltä, vaikka on kai täällä muitakin friikahtavia tyydyttäytymässä.

Vierailija
27/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc onko poistettu jo?

Vierailija
28/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lta 27 vastausta omaan kyssäriin....

Vierailija
29/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Saatan myös väitellä itseni kanssa saadakseni keskustelua aikaan.

Esim. vela vastaan suurperheen äiti

Mä teen tätä myös! Saatan olla jossain keskustelussa kolmena velana ja yhtenä äitinä.

Trollaan muutenkin velana, vaikka olen neljän lapsen äiti.

Vierailija
30/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useita kertoja aloittanut Janna Hurmerintaa ylistäviä ketjuja ja vastaillut niihin kehuskellen Jannaa. Ei ne muuten pysyisi etusivulla niin pitkään. Lisäksi olen ilmoittanut asiattomiksi kaikki negatiiviset kommentit Jannasta.

Miten negatiivinen kommentti on sinulle suoraan asiaton?

Vierailija
31/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa Official 355532 vastausta omiin kommentteihinsa?

Vierailija
32/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee omia ketjuja. Keskustelen muiden ketjuissa.

Vierailija
33/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on täynnä näsäviisaita joutopäiväänsä viettäjiä, joille mikään ei kelpaa ja haukkuvat heti pataluhaksi

Vierailija
34/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lta 27 vastausta omaan kyssäriin....

Ei kyllä vastannut omaan kysymykseen, täällä on ihan eri henkilö joka tuon kyssärin esitti.

Vierailija
35/35 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä saatan vastailla monella eri tavalla samaan ketjuun, lähinnä otan kantaa vaan erillä tavalla tai sitten vastailen muille tai kyselen tai komppaan heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi