Listataan yleisiä harhaluuloja
Ensimmäinen harhaluulo: Härät provosoituvat punaisesta väristä.
Kommentit (245)
Työttömän työttömyys on täysin hänen omaa syytään.
Nykyään kaikki kodin puhdistusaineet yms. ovat eläimillä testaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sokeri on pieninäkin määrinä järjettömän epäterveellistä. Ei ole. Esim. joka päivä voi syödä vaikka kaksi konvehtia kahvin kanssa ilman että se haittaa terveyttä millään tavalla.
Ei ole järjettömän epäterveellistä, mutta jos syöt 2 konvehtia joka päivä kahvin kanssa:
Kovehti painaa vaikka 10g, konvehdeissa on 500kcal/100g, 1 konvehti = 50 kcal, 2 konvehtia = 100 kcal.
7*100 kcal= 700 kcal/vko
4*700 kcal = 2 800 kcal/kk
12*2800 kcal = 33 600 kcal/v
Jos siis vetelet nämä konvehdit ylimääräisenä, tulee helposti lisäkiloja sulle vuosien saatossa.
Tietenkin ne konvehdit pitää suhteuttaa muuhun syömäänsä ruokaan. Ihan samalla tavalla vaikka ylimääräinen appelsiinikin lihottaa. Nyt oli kyse terveellisyydestä.
Pyöräilykypärän käyttö on turhaa.
Diabeetikko voi jättää välillä syömättä niin laihtuu.
Parkkipaikalla ajaessa ei tarvitse käyttää turvavyötä. Eihän parkkipaikalla voi mitenkään kolaria sattua.
Muovin kierrätys on kauhean hankalaa.
Ei se maailmaa pelasta, jos vien vaan välillä lasijätteet tai tölkit kierrätykseen. Ei vaikka jokainen talous tekis välillä niin. Tai ostaisin lähiruokaa.
On koulukiusatun omaa syytä, että häntä kiusataan. Hänessä täytyy olla jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
On koulukiusatun omaa syytä, että häntä kiusataan. Hänessä täytyy olla jotain vikaa.
Päivittäin 100 000 ihmistä joutuu työpaikallaan kiusatuksi. Ei heissäkään mitään vikaa ole.
Pakollinen ruotsin kielen opiskelu perustuu perustuslakiin.
Autismista/Aspergerista voi "kasvaa ulos". Ei voi. Osa oireista voi lievittyä ja osa pahentua iän myötä, mutta autistinen ihminen on aina autistinen ihminen. Moni oppii myös häpeilemään ja piilottelemaan oireitaan, mikä on hyvin stressaavaa ja voi johtaa mm. vakavaan masennukseen.
Minun lapseni on täysin syytön. Ei hän koskaan tekisi mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka opettais lapsille, et kaikkien ystävä ei tarvii olla mut i tarvii vihatakaan. Voi vaan antaa olla.
Itsemurhan tehnyt/sitä yrittänyt on aina psyykkisesti sairas. Tosi moni luulee näin.
Minun ei tarvitse perustella mielipiteitäni, koska minä tiedän!
Hyväitsetuntoinen ihminen on hyökkäävä, toisia vähättelevä ja joustamaton.
Varautunut, hiljainen, ujo ja introvertti ovat keskenään synonyymeja.
Lapset ovat luonnostaan empaattisia.
Matemaattis-looginen älykkyys = älykkyys yleensä.
Narkomaanien vanhemmat ovat täysin epäonnistuneita ihmisiä.
Saamalla alkoholistin ja / tai huumeidenkäyttäjän rakastumaan minuun voin parantaa hänet!
Itselläni on kakkostyyppi ja mulle on aivan sama, onko se itseaiheutettua vai ei. Enemmän kun diabetes, mua inhottaa liitännäissairaudet ja niiden uhka. Siksi aion nyt pudottaa reilusti painoa ja se tarkoittaa sokerin karsimista minimiin.