Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly Hills 90210, muistatteko niilta ajoilta, kun nimi Suomessa oli viela LA Beat? Ostin juuri ensimmaisen kauden DVD:n ja olen hihtellyt ja nostalgisoinnut sen aaressa.

Vierailija
05.08.2007 |

tuon ensimmäisen kauden jälkeenhän Maikkarikin alkoi käyttää tuota varsinaista nimeä. Itse olin silloin pikkuteini ja voi taivas, kuinka cool tuo sarja olikaan. Nyt DVD:itä katsellessani olen nauranut itseni kipeäksi paitsi huippumuodikkaille pyöräilyshortseille ja salihousuille, niin myös sille, kuinka opettavainen ote tuossa sarjassa olikaan. Ei sitä silloin tajunnut ollenkaan. Näyttelijätyön taso on myös aivan kamalaa, en yhtään ihmettele, että ainoastaan Shannen Doherty ja Luke Perry ovat tehnyt edes jonkinlaisen uran tuon jälkeen. Mutta silti tarvitsee varmaan ostaa se kakkoskausikin =D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yksi 7 vai 8 kaudella sarjassa lyhyesti vieraillut saanut Oscareitakin. Tässähän nimenomaan väitetään, että Ap on väärässä, vaikka perustelu on kaikkea muuta kuin pätevä.

Vierailija:

Vierailija:

Vai onko sinusta erityisen hyödyllinen ja rakentava tai millään tavalla toimiva kommentti: " irtokarkit maksavat meidän lähi Makuunissa 8,93¿ /kg, joten ap on väärässä" , jos avauksessa on kysellyt muilta, muistavatko he ajan, jolloin nallekarkit maksoivat pennin kappale.

Ja minusta voi ihan hyvin ihmetellä nykyhintoja, jos keskustelun avauksena on ollut hinnat ennen vanhaan. Ihan samalla tavalla tässä voi keskustella BH:n tuoreimmistakin jaksoista.

Vierailija
22/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väittihän. Ap väitti, että 1. kauden näyttelijätyö oli huonoa ja kyseiset näyttelijät eivät ole jälkikäteen ihmeemmin menestyneet. Siihen sitten joku (sinä?) kommentoi, että onhan

se yksi 7 vai 8 kaudella sarjassa lyhyesti vieraillut saanut Oscareitakin. Tässähän nimenomaan väitetään, että Ap on väärässä, vaikka perustelu on kaikkea muuta kuin pätevä.

En itsekään muistanut koko Hilarya ennen kuin katsoin imdb:stä infoa sarjasta. Missä kohtaa muka väitin, että ap olisi väärässä? En tasan missään. Opettele sisälukutaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksi näyttelijähän on ihan kahdesti Oscar-palkittu.

Vierailija
24/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Christine Elise käväisi kääntymässä pari kertaa sarjassa Emily Valentine nimisenä hahmona, joka kirjaimellisesti huumasi Brandonin jossain bileissä ja lensi myöhemmin mielisairaalaan. Yhteensä kai 10 tai 12 jaksoa.

Vierailija
25/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos tämä ei ole vastaväite väitteeseen " näyttelijät huonoja/eivät menestyneet" ja siten väite, että ap on väärässä, niin sitten ei mikään.

niin kaiken logiikan mukaan silloin pitäisin hänen väitettään vääränä alkuvuosien näyttelijöiden näyttelijänlahjoista. Mutta kun en pidä. Totesin vain, että yksi näyttelijä on Oscar-palkittu. Se ei mitenkään sulje pois sitä, että muut näyttelijät olivat taidoiltaan heikompia.

Vierailija
26/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa niin saatte karkkia

Vierailija
27/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tapelkaa niin saatte karkkia

Eiköhän kirjoittaja itse parhaiten tiedä, mitä tarkoitti.

Vierailija
28/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä just saman ikäinen kuin nää la beat -teinit.

Mun lienee pakko hankkia se boksi ja pitää nostalgiaistuntoja kavereille.

Vierailija
29/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olin vielä just saman ikäinen kuin nää la beat -teinit.

Mun lienee pakko hankkia se boksi ja pitää nostalgiaistuntoja kavereille.

Vierailija
30/30 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin et nimi oli joskus muu kun Beverly Hills 90210 ja siten eksyin tälle sivulle, kun en löytänyt edes Wikipediasta tietoa ja eikö muuten tullut aiemmin ylen kanavalta ehkä kakkoselta....?

Wikipedia meinaan mainitsi että tuli mtv3 ja myöhemmin subilta ja itsellenikin tuli jotenkin niin nostalginen fiilis kun jostain syystä muistin et kyseinen sarja tuli joskus  juuri kun olin ylä aste ikäinen tai ehkä nuorempi ja se oli niin hyvä sarja 🤣.

Sitten alkoi Melrose place ja sarjathan meni vähän ristikkäin ja muistan miten kavereiden kanssa puhuttiin et siitä tietää et on aikuinen kun syö juustoja juustolautaselta, juo viiniä ja katsoo Melrose Placea tietenkin mut jos syö sipsejö ja juo limua ja katsoo Beverly Hillssiä niin on vielä lapsi voi kun asiat olisivat niin yksinkertaisia.....