Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykymies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään naiselle, kertoo asiantuntija iltiksessä

Vierailija
17.05.2017 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201705162200133676_lz.shtml

Nykymies hännystelee ja peesailee naista ja piiloutuu naisen mielipiteiden taakse. Nykymies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, ei osaa olla suoraselkäinen. Siksi parisuhteet heikkenee ja seksuaalinen jännite niistä hiipuu. Naiset haluaisivat, että mies olisi Mies ja ottaisi kantaa, mutta mies vässyköi. Omankin kokemukseni mukaan näin on. Vaikka anelisin polvillani, että mies sanoisi oman (oikean) mielipiteensä johonkin asiaan eikä vain myötäilisi minua ja minun mielipidettä niin ei, miehestä ei saa mitään irti. Pah.

Kommentit (1120)

Vierailija
141/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että naiset eivät tiedä mitä haluavat. Naiset haluavat vallan kotona, mutta samlla haluaisivat että mies on vahva. Vähän sama juttu kuin vanhempiaan pomottava lapsi, joka on liian suurissa saappaissa ja kokee olonsa turvattomaksi.

Höpö höpö: nainen sanan tilalle "mies" ja pitää ihan paikkansa.

Se nyt on ihan tiedossa oleva tosiasia että naisilla on pääsääntöisesti päätösvalta kotona.

En ala nyt väittelemään kanssasi että onko tuo "tosiasia" vai ei. Mutta jos oletetaan että se on tosiasia. Niin miksi miehet sitten ovat luovuttaneet naiselle kaiken päätösvallan? Ei nainen jaksa olla se, joka aina päättää kaikesta. Se jolla on valta, on myös vastuu (päätöksistä). Ei nainen jaksa olla aina se, jolla on kaikki vastuu.

No ensinnäkin on sellainen asia kuin laki. Naisella on totaallinen päätäntävalta lapsesta. Nainen saa lain mukaan jopa raiskata miehen ja mies joutuu maksamaan elarit. Tai nainen voi tehdä abortin vaikka mies sanoisi mitä. Nainen voi myös antaa lapsen pois ilman että miehellä on siihen mitään sanomista. Ihan lain mukaan.

Mitä tulee parisuhteeseen niin ongelma on siinä että miehen suurin haave elämässä on saada parisuhde naisen kanssa. Mutta jos nainene i saa tahtoaan läpi joka asiassa niin nainen jättää miehen. Joten miehellä on kaksi mahdollisuutta: tehdä mitä nainen haluaa tai olla yksin. Jos valitsee yksinolon niin mies tulee olemaan ilman seksiä lopun elämäänsä lähes varmasti (keskimääräinen mies) ja hän tulee masentumaan ja syrjäytymään.

Siinä on keskimääräisen miehen valinnat.

Ensinnäkin miehellä on äänioikeus siinä missä naisellakin. Lainsäätäjistä isompi osa on miehiä kuin naisia. Miksi ihmeessä miehet säätävät lakeja itseään vastaan? Ja miksi muut miehet äänestävät heitä? 

Hyvä parisuhde ei tule niin, että ottaa ja jää ensimmäisen naisen kanssa yhteen myötäilemällä ja kätkemällä omat ajatuksensa. Hyvä parisuhde syntyy siitä, että etsii kunnes löytää sellaisen, jonka kanssa voi olla oma itsensä. Kyllä mieskin voi jättää ja hänen pitääkin jättää nalkuttava ja riidanhaluinen naisystävä jo ennen yhteenmuuttoa ja lapsia. Tekee ison palveluksen molemmille, koska se nainenkin oppii mitä huonosta käytöksestä seuraa. Seksiä tämän päivän Suomessa saa ihan varmasti, jos ei anna itsensä olla ihan suohirviö, ei luonteeltaan eikä ulkonäöltään. Jos se oma itse suohirviönä on hyvä, niin sitten ei saa parisuhdetta eikä seksiä, mutta tämä koskee naisia myös. Parhaat viedään ensin. 

Vierailija
142/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa parisuhteesta on tullut loputon valtataistelu? Ja miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iso ongelma on nykykasvatuksen feminiinisyys. Pojista pitää kasvattaa poikia eikä tyttöjä - näettehän tuloksistakin, että naiset eivät feminiinisiin miehiin ole tyytyväisiä.

Tarvitsemme nopeasti poikien kasvatuksen vallankumouksen. Takaisin perinteisiä miehisiä arvoja ja ihanteita, kilpailua ja testosteronia. Tulee lopettaa ihmeellinen miehisyyden häpeäminen ja alkaa taas asettaa maskuliininen käytös sen ansaitsemalle korokkeelle.

Ajatelkaa, tämä on tulevaisuuden naisten hyväksi, koska heidän ei sitten tarvitse enää kärsiä perässävedettävistä epämiehistä.

Suomalainen mies ei puhu tunneistaan. Mieluummin hyppää järveen hukkumaan.

Miksi miehet eivät saa kertoa tunneistaan vaan pitää tarttua pulloon?

Luuletko, että ulkomailla "miehet puhuvat tunteistaan"? Ehkä Ruotsissa, missä muutenkin sukupuolierot halutaan tuhota kokonaan.

Juuri tuollainen "puhukaa tunteistanne" -kulttuuri on sitä myrkyllistä miesvihaa, joka tuhoaa suomalaisilta pojilta eväitä miehistymiseen. Ja sitten naiset valittavat liian epämiehekkäistä miehistä.

Oikeasti, naiset eivät ymmärrä miehiä, se on nähty todella räikeästi ja monta kertaa. Tarvittaisiin joku täysjärkinen miesasiamies sanomaan tämä asia tarpeeksi kärkkäästi julkisuudessa.

Miehet tekevät tunnetusti enemmän itsemurhia kuin naiset, mutta joo siis ihmeessä padotkaa tunteet sisällenne. Aina myös muistutetaan siitä, että miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, mutta eivät ole naisetkaan. Jos ei osaa sanoa, että tämä tuntuu minusta pahalta, niin ei kannata haaveilla esimerkiksi kovin kaksisesta parisuhteesta.

Suomalaiset miehet surmaavat itsensä, koska eivät halua elää suomalaisten naisten kanssa.

No ettekö te luojan tähden aikuiset ihmiset voi sen verran ottaa vastuuta omista valinnoistanne, että jättäydytte sinkuksi jos ne naiset on niin kamalia?

Niinhän me jättäydytäänkin, samalla masentuen ja eristäytyen sosiaalisesta elämästä.

Eikö miehillä ole muita ystäviä kuin vaimo? Sukulaisia? Mitään sisältöä elämässä? Kauhistuttaa ajatuskin, että pitäisi olla jonkun ihmisen ainoa elämän sisältö ja tarkoitus.

Ulkopuolisena vastaan että kyllä näin usein on.

Tutkimusten mukaan miehillä ei usein ole välttämättä kavereita. Vaimo on paras ystävä ja työkaverit ja ehkä harrastuskaverit.

Itse allekirjoitan asian. Nykypäivän naiset tykkää sosiaalisesti vilkkaista miehistä. Nämä miehet joilla ri ole kuin vaimo taas ovat 100% lojaaleja ja usein hyviä perheenisiä.

Vierailija
144/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Vaikka anelisin polvillani, että mies sanoisi oman (oikean) mielipiteensä johonkin asiaan eikä vain myötäilisi minua ja minun mielipidettä niin ei, miehestä ei saa mitään irti. Pah.

Ja sitten kun sanoo sen oman rehellisen mielipiteen, joka ei sovikkaan naiselle, niin hän kiukuttelee ja pihtaa pari kuukautta.

Älä viitsi olla idiootti. Minä nimenomaan haluan sen rehellisen mielipiteen, koska haluan tuntea mieheni. En pysty tutustumaan mieheeni, jos hän ei koskaan kerro mielipiteitään. Ja en ole pihdannut koskaan, vaan ollut aina se halukkaampi osapuoli. Libidoni sattuu olemaan korkea, varmaan siksi haluan aina seksiä. Minun mielestä pihtarit pitää jättää, oli ne sitten naisia tai miehiä. Olen myös sanonut aina miehilleni, että jos vaikuttaa siltä, että kiukuttelen turhasta, niin kannattaa vain kantaa minut sänkyyn ja ottaa minut, niin johan kiukutteluni loppuu. Koska minä kiukuttelen vain seksin puutteen vuoksi.

Ap.

Jaa ei vastaus kelvannut arvon rouvalle. Mielenkiintoinen asenne keskusteluun. Eli vain silloin saa vastata jos on samaa mieltä kanssasi?

Aikanaan yksi tyttöystävä kyseli mielipidettä verhojen valintaan ja ilmeisesti oli väärin vastata, että minulle on ihan se ja sama mitä siinä ikkunan edessä roikkuu. 

Tai jos vaimo ehdottaa jotain kissanristiäistä tympeiden sukulaistensa luona ja sanon rehellisesti, että en halua lähteä, niin johan on sota pystyssä. 

Sinä haluat kuulla totuuden, kaikki naiset eivät. Tai heille kelpaa vain heidän näkemyksensä mukainen totuus.

Pidätkö sinä yhteyttä omiin sukulaisiisi? Ovatko he kaikki mukavia? Jos sanot, että isotädin synttäreille pitäisi mennä, niin suostuuko vaimosi heti vai sanooko, että mene yksinäsi, ei kiinnosta?

Kun kysyn miehen mielipidettä johonkin asiaan, en ole koskaan kuullut vastausta "ei kiinnosta pätkääkään". Jos ei oikeasti kiinnosta, sen voi sanoa ihan nätistikin. Lähden myös miehen mieliksi hänen sukulaistensa syntymäpäiville vaikka mieluummin viettäisin sen ajan jotain muuta puuhaten.

Jo, niihin mukaviin. Ja näistä vaimokin tykkään. Jos joku tympeä sukulainen kutsuu johonkin karkeloihin, niin en halua sinne edes itse lähteä.

Niin, eli taas pitäisi sinun mielestä mielistellä, jotta nainen on tyytyväinen. Eli oikea vastaus verhovalintaan olisi ollut: "Rakas vaimo, sinulla on niin hyvä maku sisustuksessa, että saat omatoimisesti valita verhomme. Ne ovat varmasti hienot ja sopivat asuntomme värimaailmaan.".

Vierailija
145/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iso ongelma on nykykasvatuksen feminiinisyys. Pojista pitää kasvattaa poikia eikä tyttöjä - näettehän tuloksistakin, että naiset eivät feminiinisiin miehiin ole tyytyväisiä.

Tarvitsemme nopeasti poikien kasvatuksen vallankumouksen. Takaisin perinteisiä miehisiä arvoja ja ihanteita, kilpailua ja testosteronia. Tulee lopettaa ihmeellinen miehisyyden häpeäminen ja alkaa taas asettaa maskuliininen käytös sen ansaitsemalle korokkeelle.

Ajatelkaa, tämä on tulevaisuuden naisten hyväksi, koska heidän ei sitten tarvitse enää kärsiä perässävedettävistä epämiehistä.

Isien kasvatusvastuu on hukassa. Lastenkasvatus jätetään naisille - myös koulussa. Miehet eivät hae opettajiksi, päiväkotityöhön.

(Ja ei ole naisten vikaaa vikaa vikaa .)

Heh. Täälläkin on ollut lukemattomia keskusteluja, joissa mietitään, että onko päiväkodin hoitajana oleva mies homo vai pedofiili. Nämä ovat AV-raadin mukaan ne kaksi vaihtoehtoa. Muita ei ole.

Ja kyllä koulussa on miesopettajia. Saisi toki olla enemmänkin.

Naisten kannattaisi myös muistaa, että se vittuilu siinä vauva-aikana ei kannusta lapsenhoitoon. Jos nyt sattuu laittamaan bodyn napit kiinni potkuhousujen päälle, niin siitä jaksetaan muistuttaa jokaisessa kissanristiäisessä. 

Huom. Sinä olet tätä samaa AV-raatia; juuri nytkin tuossa yllä olevalla mielipiteelläsi.

Vierailija
146/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy Kielletty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähiidä mamu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tosimies kirjoitti:

Kuten täälläkin näkyy miten naisten pitää saaada viimeiset sanat... ja vielä ihmettelee miksi mies ei hae päätösvaltaa.

Vaimoni ei anna muuttaa mitään. Jos ostan verhot kysymättä häneltä, ne menee roskiin. Jos laitan ruokaa kysymättä häneltä, ruoka jää syömättä.

Kun nyrkki heiluu tai tavarat lentaa sitten vasta asia valkenee omalle akalle.

Mies on mies kun käyttää voimaa koska on vahvempi. Kun sitä ei enää salli nykyään, turhaan odottaa että mies voi muilla tavalla saada mitä haluaa.

Naiset saa aina viimeiset sanat kunnes nyrkit osuu.

Minun mieheni ei katselisi hetkeäkään tuollaista käytöstä. Eikä kuuntelisi nalkuttamista. Eikä ikinä turvautuisi väkivaltaan.

Puhutaanko nyt olemassa olevasta miehestä eikä sinun päässäsi?

Lähinnä huvittaa kun mietin, että et nalkuta etkä puutu hänen ostopäätöksiin. Oletko edes väitämäsi mukainen luonteeltas?

Olis taas aika poistua koneelta ja mennä ulos. Vai vituttaako vaan, että on olemassa miehiä, jotka arvostavat itseään eivätkä jää suhteeseen jossa toinen tyrannisoi ja nalkuttaa?

ei vaan lähinnä huvittaa, että joku nainen väittää olevansa enkeli.

Kyllä on pienet vaatimukset enkelille, jos siihen riittää se, ettei käyttäydy kuin keskenkasvuinen teini oikkuineen tai nalkuta. Ei ole minullakaan tapana nalkuttaa, kiukutella tai osoittaa mieltäni tuhoamalla toisen ostamaa omaisuutta tai jättämällä ruokaa syömättä, mutta on minussakin vikoja.

Vierailija
147/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIES sanoo aivan varmasti mielipiteensä, mutta ongelmana on se, että naiset saavat osallistua lasten kasvatukseen ja ovat tehneet pojistamme naisia.

Jälleen asia mikä voidaan laskea naisten suuriin saavutuksiin.

Ai nytkö yhtäkkiä miehet haluavat sankoin joukoin jakamattomaan kasvatusvastuuseen? Ohhoh, enpäs ole tällaisesta ilmiöstä kuullutkaan. Minä kun luulin, että naiset ovat kautta aikojen ja kulttuurien olleet päävastuussa kasvatuksesta, koska miehiä ei keskimäärin vaan kiinnosta.

Luulla voit aivan mitä haluat, mutta totuutta se ei muuta.

Mitä ihmeen totuutta? Että miehet ovat aiemmin hoitaneet ja kasvattaneet lapset yksin? Olisi kiva saada edes jotain perusteluja noille täysin poskettomille våitteillesi.

Jännä huomata, et kun nainen turhautuu, niin yleensä vedetään tollanen överi ja aletaan provosoida.

Luepa nuo aiemmat viestit. Tuolla oli selvällä suomenkielellä väitetty, että ongelma on naisten osallistuminen lasten kasvattamiseen. Kun miesten halukkuus ottaa päävastuu kasvatuksesta kyseenalaistettiin, koska miehet eivät ole milloinkaan historiassa vapaaehtoisesti näin tehneet eikä tällaisesta innokkuudesta ole tänäkään päivänä minkäänlaisia merkkejä ilmassa, ei väitteille ole pyynnöistä huolimatta löytynyt enää yhtään asia-argumenttia tueksi vaan vastaukset on tasoa "mutku mä oon oikeessa" ja "sä oot ihan tyhmä".

Ei taida olla paljon varaa provoa huudella.

Laitapa nyt sinä ensin väittämällesi faktoja että naiset ovat kautta historian olleet ja huolehtineet lasten KASVATUKSESTA, äläkä sössöttele satujasi totena.

Vierailija
148/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa parisuhteesta on tullut loputon valtataistelu? Ja miksi ihmeessä?

Siinä, kun feminismi alkoi nostaa päätään.

Vierailija
149/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että ulkomailla "miehet puhuvat tunteistaan"? Ehkä Ruotsissa, missä muutenkin sukupuolierot halutaan tuhota kokonaan.

Juuri tuollainen "puhukaa tunteistanne" -kulttuuri on sitä myrkyllistä miesvihaa, joka tuhoaa suomalaisilta pojilta eväitä miehistymiseen. Ja sitten naiset valittavat liian epämiehekkäistä miehistä.

Oikeasti, naiset eivät ymmärrä miehiä, se on nähty todella räikeästi ja monta kertaa. Tarvittaisiin joku täysjärkinen miesasiamies sanomaan tämä asia tarpeeksi kärkkäästi julkisuudessa.

Miehet tekevät tunnetusti enemmän itsemurhia kuin naiset, mutta joo siis ihmeessä padotkaa tunteet sisällenne. Aina myös muistutetaan siitä, että miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, mutta eivät ole naisetkaan. Jos ei osaa sanoa, että tämä tuntuu minusta pahalta, niin ei kannata haaveilla esimerkiksi kovin kaksisesta parisuhteesta.

Suomalaiset miehet surmaavat itsensä, koska eivät halua elää suomalaisten naisten kanssa.

No ettekö te luojan tähden aikuiset ihmiset voi sen verran ottaa vastuuta omista valinnoistanne, että jättäydytte sinkuksi jos ne naiset on niin kamalia?

Niinhän me jättäydytäänkin, samalla masentuen ja eristäytyen sosiaalisesta elämästä.

Eikö miehillä ole muita ystäviä kuin vaimo? Sukulaisia? Mitään sisältöä elämässä? Kauhistuttaa ajatuskin, että pitäisi olla jonkun ihmisen ainoa elämän sisältö ja tarkoitus.

Tutkimusten mukaan miehillä ei usein ole välttämättä kavereita. Vaimo on paras ystävä ja työkaverit ja ehkä harrastuskaverit.

Itse allekirjoitan asian. Nykypäivän naiset tykkää sosiaalisesti vilkkaista miehistä. Nämä miehet joilla ri ole kuin vaimo taas ovat 100% lojaaleja ja usein hyviä perheenisiä.

Sinulla on varmaan jotain tiukkaa näyttöä tuon korrelaatioväitteesi (ei kavereita = lojaali ja hyvä isä) tueksi? Muuten pidän sitä ihan sananhelinänä, jolle en näe mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
150/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Taisteleeko miehet samalla tavalla vallasta myös töissä? Meillä ainakin on vastuu alueet jaettu eikä sen jälkeen napista kaiken aikaa siitä että miksi sinä päätät tuosta, miksi minun mielipidettäni ei kuulla ja toteuteta kaikissa asioissa.

Vierailija
151/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Vaikka anelisin polvillani, että mies sanoisi oman (oikean) mielipiteensä johonkin asiaan eikä vain myötäilisi minua ja minun mielipidettä niin ei, miehestä ei saa mitään irti. Pah.

Ja sitten kun sanoo sen oman rehellisen mielipiteen, joka ei sovikkaan naiselle, niin hän kiukuttelee ja pihtaa pari kuukautta.

Älä viitsi olla idiootti. Minä nimenomaan haluan sen rehellisen mielipiteen, koska haluan tuntea mieheni. En pysty tutustumaan mieheeni, jos hän ei koskaan kerro mielipiteitään. Ja en ole pihdannut koskaan, vaan ollut aina se halukkaampi osapuoli. Libidoni sattuu olemaan korkea, varmaan siksi haluan aina seksiä. Minun mielestä pihtarit pitää jättää, oli ne sitten naisia tai miehiä. Olen myös sanonut aina miehilleni, että jos vaikuttaa siltä, että kiukuttelen turhasta, niin kannattaa vain kantaa minut sänkyyn ja ottaa minut, niin johan kiukutteluni loppuu. Koska minä kiukuttelen vain seksin puutteen vuoksi.

Ap.

Jaa ei vastaus kelvannut arvon rouvalle. Mielenkiintoinen asenne keskusteluun. Eli vain silloin saa vastata jos on samaa mieltä kanssasi?

Aikanaan yksi tyttöystävä kyseli mielipidettä verhojen valintaan ja ilmeisesti oli väärin vastata, että minulle on ihan se ja sama mitä siinä ikkunan edessä roikkuu. 

Tai jos vaimo ehdottaa jotain kissanristiäistä tympeiden sukulaistensa luona ja sanon rehellisesti, että en halua lähteä, niin johan on sota pystyssä. 

Sinä haluat kuulla totuuden, kaikki naiset eivät. Tai heille kelpaa vain heidän näkemyksensä mukainen totuus.

Pidätkö sinä yhteyttä omiin sukulaisiisi? Ovatko he kaikki mukavia? Jos sanot, että isotädin synttäreille pitäisi mennä, niin suostuuko vaimosi heti vai sanooko, että mene yksinäsi, ei kiinnosta?

Kun kysyn miehen mielipidettä johonkin asiaan, en ole koskaan kuullut vastausta "ei kiinnosta pätkääkään". Jos ei oikeasti kiinnosta, sen voi sanoa ihan nätistikin. Lähden myös miehen mieliksi hänen sukulaistensa syntymäpäiville vaikka mieluummin viettäisin sen ajan jotain muuta puuhaten.

Jo, niihin mukaviin. Ja näistä vaimokin tykkään. Jos joku tympeä sukulainen kutsuu johonkin karkeloihin, niin en halua sinne edes itse lähteä.

Niin, eli taas pitäisi sinun mielestä mielistellä, jotta nainen on tyytyväinen. Eli oikea vastaus verhovalintaan olisi ollut: "Rakas vaimo, sinulla on niin hyvä maku sisustuksessa, että saat omatoimisesti valita verhomme. Ne ovat varmasti hienot ja sopivat asuntomme värimaailmaan.".

Miksi mielistelet? Luuletko, että kukaan haluaa tuollaista kuulla? Eikö voi sanoa, niin kuin asia on, että valitse vaan ne, jotka on sinusta mieleiset? Minusta tuo sinun kirjoittama kommentti kuulostaa vaan v*ttuilulta.

Jos minä teen jotain ihan uutta ruokaa ja kysyn miehen mielipidettä, en halua kuulla "mmm, aivan maailman parasta ruokaa", jos mies ei siitä tykkää. En myöskään halua kuulla "mitä p*skaa sinä olet tehnyt". Oma mies sanoo "ihan mielenkiintoista, mutta pärjään jatkossa ilmankin". Jos en itse tykkää, en tee sitä enää, jos tykkään, teen silloin, kun mies ei ole syömässä.

Vierailija
152/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen, puhut typeriä.

Todellisuudessa nainen kaipaa rinnalleen tasa-arvoista miestä. Ei diktaattoria, muttei vässykkääkään.

Ei sen kummempaa. Siis ihmistä, joka arvostaa puolisoaan, muttei kuvittele, että puolison arvostaminen ja rakastaminen tarkoittaisi, ettei saa olla mitään mieltä mistään tai omata minkäänlaista oma-aloitteisuutta.

Päinvastoin: tasa-arvoinen ihminen kykenee olemaan itsenäinen ja antamaan muillekin saman oikeuden. Tasa-arvoista ihmistä ei loukkaa se, että puoliso on eri mieltä jostakin asiasta - hänen itsetuntonsa ei vaadi ikuista oikeassaolemista.

Miehillä on nykyään taipumus heittäytyä vaimojensa lapsiksi. "äiti, tuu pyyhkii....!" -asenne on yleinen. Kotona ei oteta mitään vastuuta mistään, ei oma-aloitteisesti tartuta mihinkään. Ja mielipiteitäkään ei vaivauduta miettimään, kas kun nekin on helppo ulkoistaa vaimolle. 

Höpö höpö. Nainen ei osaa pysyä vallankäytössä kohtuudessa. Jos nainen saa valtaa, hän käyttää sitä hyväkseen häikäilemättömästi ja alistaa miestä jos vain suinkin kykenee.

Niinkö? Miksi mies sitten alistuu naisen vallan alle? Miksi mies ei ota itselleen valtaa kotiasioista?

Miten mies sen vallan ottaa? Nainen lähtee heti kävelemään kun mies sanoo yhdenkin poikittaisen sanan.

No vaikka siten, että antaa sen naisen lähteä kävelemään. Siinä vaiheessa kun se nainen lähtee viidennen tai kymmenennen miehen luota, niin ehkä tajuaa, että on itsekin tehnyt jotain väärin. Jos siis se nainen on ihan niin mahdoton. Naisia on noin puolet väestöstä, uusi nainen löytyy ja lopulta kohdalle osuu oikeanlainen. Älkää tyytykö äkäpusseihin, vaatikaa laatua! Toisaalta jos jo viides tai kymmenes nainen lähtee kävelemään, on syytä muuttaa omaa itseään...

Vierailija
153/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin allekirjoitan asia. Ei se tarkoita, ettei ole sisältöä elämässä, jos panostaa perheeseen, lapsiinsa, työhönsä ja johonkin harrastukseensa. Jos tuohon vielä lisäisi paljon kavereita, niin ei paljon miestä näkyisi kotona, eikä vaimoon tulisi paljoa panostettua. Moni nykynainen kuitenkin näköjään kaipaa tuollaista miestä, ettei vaan tulisi tylsää.

Vierailija
154/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quuhyty2 kirjoitti:

Itse hankin kerran suihkuverhon joka soveltui oikein hyvin kylpyhuoneen väreihin.

Exäni näki sen ja seuraavana päivänä siinä oli äkillisesti ihan toinen uusi suihkuverho, joka oli tylsän näköinen kohokuvioitu muovikalvo ja lisäksi se haisi karmeasti kemikaaleille. Siihen se sitten jäi ja se oikean värinen siirtyi varastoon. Haju haihtui jo puolen vuoden kuluttua.

Ihan vain anekdoottina päätäntävallasta.

En ymmärrä. Miten se, että toinen omin päin vaihtaa verhon toiseen, tarkoittaa sitä, että sitä ei voisi vaihtaa takaisin? Eihän tuo ole mitään päätäntävaltaa vaan v*ttuilua ja marttyyriksi heittäytymistä. Tavalliset ihmiset puhuvat asioista. "Miksi vaihdoit se suihkuverhon?", "koska en tykännyt siitä toisesta", "ai, minä tykkäsin, ja siinä oli paremmat väritkin", "no vaihda se sitten takaisin, mutta laitetaan sitten toinenkin välillä", "okei".

Ei sitä hankkimaani siihen enää voinut laittaa, sillä se oli kuulemma väärä, eikä hän pitänyt siitä.

Vuosia yritin keskustella, mutta sitten jossain vaiheessa puhetilani pieneni niin olemattomiin, etten enää sanonyt mihinkään yhtään mitään. Muutin sitten muualle ja vasta vuosien jälkeen exäni suostui muuttamaan asunnostani muualle. Yritin hoitaa asiat ystävällisesti, joten en painostanut muuttamaan, mutta aika raskas operaatio se oli itselleni.

Vierailija
155/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on mitä mainioin osoitus siitä, kuinka miesten mielipiteet mitätöidään ja naisen pitää saada vaikka väkisin tuntea olevansa oikeassa  ; ) Heli Vaaranenkin puhui samasta asiasta, ja siitäkös nousi myrsky mammapalstalla.

Vierailija
156/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Taisteleeko miehet samalla tavalla vallasta myös töissä? Meillä ainakin on vastuu alueet jaettu eikä sen jälkeen napista kaiken aikaa siitä että miksi sinä päätät tuosta, miksi minun mielipidettäni ei kuulla ja toteuteta kaikissa asioissa.

Naiset ainakin taistelee keskenään.

Vierailija
157/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin allekirjoitan asia. Ei se tarkoita, ettei ole sisältöä elämässä, jos panostaa perheeseen, lapsiinsa, työhönsä ja johonkin harrastukseensa. Jos tuohon vielä lisäisi paljon kavereita, niin ei paljon miestä näkyisi kotona, eikä vaimoon tulisi paljoa panostettua. Moni nykynainen kuitenkin näköjään kaipaa tuollaista miestä, ettei vaan tulisi tylsää.

Kumma kyllä naisilla mahtuu elämään yleensä myös ystäviä ja silti pystyy olemaan ihan läsnä kotona. Kaverittomuus on minusta molemmille sukupuolille vaarallista, ei todellakaan ole hyvä, että ainut sosiaalinen kontakti ja kaveri on oma puoliso. Minusta parisuhteessa myös molemmilta pitää löytyä sellaista joustoa, että kaverisuhteiden ylläpitäminen onnistuu myös perheen perustamisen jälkeen. Mitäs sitten jos se ero tulee, ja kaikki kaverisuhteet on katkenneet kun on pitänyt "panostaa puolisoon"?

Vierailija
158/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, kärjistäen, että nämä mustavalkoisesti ajattelevat miehet, joille on tasan kaksi mahdollista vaihtoehtoa – joko saada sanella omien perustelemattomien mielipiteiden mukaan kaikki tai sitten olla kokonaan osallistumatta päätöksentekoon mykkäkoulun kera – ovat narsistisesti oireilevassa lapsuudenperheessä pilattuja. Mistään ei voida keskustella, koska ei haluta näyttää siltä, kuin ei tiedettäisi kaikkea jo valmiiksi. Sängyssä ei voida oppia mitään, koska pornossakaan miehet ei harjoittele, vaan osaavat jo kaikki temput ja pornonaiset voihkii ihan ekstaasissa. Nämä olivat varmasti niitä lapsia, joille lähipiirissä naurettiin, jos yrittivät opetella jotain, eikä heti mennyt nappiin, tyyliin "hähä, ihan paskasti soitit". Isonakaan ei voida sitten hakea itselle apua, koska silloin joutuisi ensin myöntämään, että itsessä on jotain heikkoutta tai vikaa. Valitettavasti tällaisia perheitä on ollut takavuosikymmeninä paljon.

Tällaiselle miehelle tulee kaiketi parempi olo, jos kumppanikin olisi kiukutteleva lapsinainen, jotta ei tarvitse tuntea huonommuutta, selittäisi myös näiden naisten suurta kysyntää. Vähintään kumppani pitää yrittää vetää samalle tasolle ja jos ei tule vedetyksi, suurennellaan kaikki pienet ilmeet ja äänensävyt siihen malliin, että edes näyttäisi siltä. Valitettavasti nämä miehet ovat parisuhdemielessä aikalailla pilalla, ei normaalilla mielenterveydellä varustettu nainen nykypäivänä, kun erotakin voi, tuommoisella oikein mitään tee. Sitten tällainen mies toivoo, että ulkomaailma olisi, vaikka keinotekoisesti, naiselle vaarallisempi, jotta se pysyisi paskassa suhteessa.

Vierailija
159/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että omassa tuttavapiirissäni voimakastahtoisimmat ja temperamenttisimmat naiset ovat myös suosituimpia miesten keskuudessa (ts. ei tarvitse koskaan sinkkuna olla). Ilmeisesti on aika paljon sellaisia miehiä, jotka tykkäävät olla "tossun alla" tai jostain syystä arvostavat määräilevää puolisoa. Itse olen luonteeltani toisenlainen nainen, eli enemmänkin myötäilijä (vaikka omatkin mielipiteet on). Ei ole ollut ylitarjontaa miehistä, vaikka ulkonäkökin on ihan ok :)

Vierailija
160/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Sinun ongelmasi on halveksuva asenne kotia ja naisen sukulaisia kohtaan. Herää kysymys, että miksi sitten olit naisen kanssa ja mitä sait suhteesta? Luuletko, että jos olisi parisuhteessa miehen kanssa, mies hyväksyisi negatiivisen asenteesi? Minä en hyväksy tuollaista typerää suhteutumista edes teiniltä saati sitten aikuiselta mieheltä.