Mies aikoo katsoa lätkää, vaikka kielsin!
Kyllä viikolla edes pitäisi yhdessä hoitaa lapset nukkumaan ja jos jää aikaa niin yhdessä vaikka katsoa elokuvaa tai vain jutella päivän tapahtumista. Viettää parisuhdeaikaa, ellei nukahda heti kun saa lapset nukkumaan. Mutta mies aikoo katsoa jotain typerää jääkiekkoa vaikka selvästi kielsin ettei nyt taas!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkäkausi ei kauaa kestä. Sen murun kanssa taas kykenee lepertelemään ainakin seuraavat 50-vuotta ellei ihmeempiä tapahdu.
Lapset toki pitää laittaa nukkumaan, mutta kyllä molemmat osapuolet ansaitsevat sitä omaakin aikaa jolloin voivat katsoa/tehdä sitä mitä haluaa.
Niin entäs se minun oma aikani? Luen iltasatua ja nukutan lapsia, toinen röhnöää sohvalla oluttölkki kädessä kalsareissaan viettäen sitä omaansa. On joo ihan reilua, just oli viikonloppuna sama juttu. Ap
Nukutatte lapset yhdessä ja sitten voitte tehdä yksistään tai kaksistaan mitä lystäätte? Ootko kertonut miehelles miksi sua ketuttaa tää ja et haluisit kans omaakin aikaa?
Huh, joku ymmärsi! Olen kertonut, ei auta :( Ap
Minkä ikäisiä teidän lapset oikein on? Ja onko kiehellä mukamas jotakin syytä miksei mukamas voi tulla auttamaan?
Pyydä seuraavalla kerralla apua ja jos sitä ei tule kohtele kuin lasta sitten. Kaukosäädin pois tai johdot irti. Ja olut taas viemäristä alas tai juot itse.
2v ja 4v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Leffaa voi kattoo,mut ei lätkää.. aha.
No se oli esimerkki siitä miten hetken voisi viettää yhteistä aikaa. Mieluummin vaikka rakastelisin mutta tänään ei saa mitään, koska jääkiekko! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan siinä lasten nukuttamisessa oikein menee? Miksi siihen tarvitsee molempia? Sä tänään ja mies huomenna? Tai jos molempia tarvitsee, niin luulis olevan nopee homma. Ja mitä sit kun lapset nukkuu? Mies ei siltikään saa katsoa telkkarista jotain, mikä tulee kerran vuodessa? Kuulostaa semisti epäreilulta.
Ps. Mun mies lähti just kauppaan hakemaan herkkuja illan (yhteistä) kisakatsomoa varten ja mä pistin sillä aikaa lapset nukkumaan.
Mä laitoin lapset nukkumaan pe, la, su, ma... Nyt oikeasti ois miehen vuoro. Sitäpaitsi menen klo 7 aamuvuoroon joten se mun oma aika jää nukutuksen jälkeen todella lyhyeksi muutenkin.
Oletko ap? Koita joo päättää mitä haluat vai haluatko olla vain marttyyri. Ensin halusit laittaa lapset yhdessä nukkumaan ja kieltää sen jälkeen koko lätkän. Nyt haluat että mies laittaakin lapset petiin yksin. Kai se sen jälkeen ehtisi katsoa sitä peliä, joja kestää kuitenkin 2,5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
No jos oikeasti perhe ei tuon tärkeämpi ole niin pitää varmaan harkita suhteen tulevaisuutta. Ap
No, enpä nukuttanut. Olkoot hereillä ellei mies hoida vuorostaan hommaansa. Ap
Kaikesta sitä voi tehdä ongelman, näemmä.
Minä hoidan muksut nukkumaan, katsokoot mies lätkää.
Vaimo selaa av:ta, vaikka kielsin. Kyllä viikolla pitäisi yhdessä hoitaa lapset nukkumaan ja jos jää aikaa niin yhdessä vaikka katsoa elokuvaa tai vain jutella päivän tapahtumista. Viettää parisuhdeaikaa, ellei nukahda heti kun saa lapset nukkumaan. Mutta vaimo aikoo selata jotain typerää av:ta vaikka selvästi kielsin ettei nyt taas!
Ettekö voi sopia, että mies nukuttaa lapset vaikka huomenna. Katso sä sillä välin sitä elokuvaa.
mä olin laittanu telkkarin päälle
ja sä kysyit mitä aion tsiigaa
sitten tapahtui yllättävä käänne
ja mä aloin lähestulkoon spiidaa
mä en tiennyt mitä tehdä
mä pelkäsin, kun vaihdoit'sä kanavan
sä vaihdoit formulan ruokaohjelmaan
en katsoo saa miesten ohjelmaa
Markus kirjoitti:
jahas, vaimo on kirjottanu tänne.
En puhu sulle mitään enää tänään. Ap
Ketä jaksaa edes kiinnostaa joku kääkiekko? Sano nyt vielä että suomipaidat, makkara ja kaljakin ? Kenties sovinistivitsitkin ? Ihme juntteja koko maa pullollaan
Vierailija kirjoitti:
Markus kirjoitti:
Aika kova uhkaus näin puoli kympiltä illalla. Ja mitenhän paljon se tahtois sinut keskustelemaan jos lätkää katsoo..
t. 2 viikkoa hiljaisuutta viettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus kirjoitti:
Aika kova uhkaus näin puoli kympiltä illalla. Ja mitenhän paljon se tahtois sinut keskustelemaan jos lätkää katsoo..
t. 2 viikkoa hiljaisuutta viettänyt
No pihtaan sitten loppuviikon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketä jaksaa edes kiinnostaa joku kääkiekko? Sano nyt vielä että suomipaidat, makkara ja kaljakin ? Kenties sovinistivitsitkin ? Ihme juntteja koko maa pullollaan
Joo, mies on just tollanen! Nyt vasta tajuan miten juntti onkaan. Miks oon edes sen kanssa, kyllä joku mua varmaan arvostaisikin. Ap
Mä laitoin lapset nukkumaan pe, la, su, ma... Nyt oikeasti ois miehen vuoro. Sitäpaitsi menen klo 7 aamuvuoroon joten se mun oma aika jää nukutuksen jälkeen todella lyhyeksi muutenkin.