Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo katsoa lätkää, vaikka kielsin!

Vierailija
16.05.2017 |

Kyllä viikolla edes pitäisi yhdessä hoitaa lapset nukkumaan ja jos jää aikaa niin yhdessä vaikka katsoa elokuvaa tai vain jutella päivän tapahtumista. Viettää parisuhdeaikaa, ellei nukahda heti kun saa lapset nukkumaan. Mutta mies aikoo katsoa jotain typerää jääkiekkoa vaikka selvästi kielsin ettei nyt taas!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako jääkiekko on kiellettyä? No sehän on kuuluisa jääpallopitäjä. 😂

Vierailija
2/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäkausi ei kauaa kestä. Sen murun kanssa taas kykenee lepertelemään ainakin seuraavat 50-vuotta ellei ihmeempiä tapahdu.

Lapset toki pitää laittaa nukkumaan, mutta kyllä molemmat osapuolet ansaitsevat sitä omaakin aikaa jolloin voivat katsoa/tehdä sitä mitä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhtään välitä jääkiekosta, mutta jos joku oikein kieltäisi minua katsomasta, niin varmana tapittaisin kiusallakin. 

Vierailija
4/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein kielsit, oliko kädet puuskassa ja vihainen ilme :D

-Arska

Vierailija
5/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juti kirjoitti:

Turussa asutaan. Olen jo niin kypsä tähän. Ap

Vierailija
6/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että tämä on totta..

Vierailija
7/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lätkäkausi ei kauaa kestä. Sen murun kanssa taas kykenee lepertelemään ainakin seuraavat 50-vuotta ellei ihmeempiä tapahdu.

Lapset toki pitää laittaa nukkumaan, mutta kyllä molemmat osapuolet ansaitsevat sitä omaakin aikaa jolloin voivat katsoa/tehdä sitä mitä haluaa. 

Niin entäs se minun oma aikani? Luen iltasatua ja nukutan lapsia, toinen röhnöää sohvalla oluttölkki kädessä kalsareissaan viettäen sitä omaansa. On joo ihan reilua, just oli viikonloppuna sama juttu. Ap

Vierailija
8/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50-vuotta vaan 50 vuotta.

Vierailija
9/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies nukuttaisi kakarat huomenna? Lätkätouhu voi myös päättyä Suomen osalta hyvinkin torstaina ja mies ei välttämättä ole kiinnostunut enää muiden maiden peleistä.

Vierailija
10/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Arska

Ei kuule naurata. Ap

Vierailija
11/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi päättää mitä sinä katsot televisiosta? Jos saa ja se on sinusta ok, saat sinä tietysti myös päättää mitä miehesi katsoo.

Vai päättäisivätkö aikuiset ihmiset kuitenkin itse mitä katsovat...

Vierailija
12/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna röhnötät sohvalla kaljatölkki kädessä kalsareillasi. Hän lukee lapsille satuja ja nukuttaa. Tasaväkisyyttä pitää olla

Vierailija
13/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin entäs se minun oma aikani? Luen iltasatua ja nukutan lapsia, toinen röhnöää sohvalla oluttölkki kädessä kalsareissaan viettäen sitä omaansa. On joo ihan reilua, just oli viikonloppuna sama juttu. Ap

Nukutatte lapset yhdessä ja sitten voitte tehdä yksistään tai kaksistaan mitä lystäätte? Ootko kertonut miehelles miksi sua ketuttaa tää ja et haluisit kans omaakin aikaa?

Vierailija
14/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehesi päättää mitä sinä katsot televisiosta? Jos saa ja se on sinusta ok, saat sinä tietysti myös päättää mitä miehesi katsoo.

Vai päättäisivätkö aikuiset ihmiset kuitenkin itse mitä katsovat...

Vai pitäisikö ne yhdessä hankitut yhteiset lapset nukuttaa ennen kuin kukaan katsoo mitään?!? Ap

Vierailija
15/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Arska

Ei kuule naurata. Ap

Ei varmasti :D 

-Arska

Vierailija
16/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutatte lapset yhdessä ja sitten voitte tehdä yksistään tai kaksistaan mitä lystäätte? Ootko kertonut miehelles miksi sua ketuttaa tää ja et haluisit kans omaakin aikaa?

Huh, joku ymmärsi! Olen kertonut, ei auta :( Ap

Vierailija
17/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juti kirjoitti:

Turussa asutaan. Olen jo niin kypsä tähän. Ap

Lapset ehtii laittaa nukkumaan ennen kuin Suomen matsi alkaa. Sinä voit katsoa leffan toisesta telkkarista.

Vierailija
18/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan siinä lasten nukuttamisessa oikein menee? Miksi siihen tarvitsee molempia? Sä tänään ja mies huomenna? Tai jos molempia tarvitsee, niin luulis olevan nopee homma. Ja mitä sit kun lapset nukkuu? Mies ei siltikään saa katsoa telkkarista jotain, mikä tulee kerran vuodessa? Kuulostaa semisti epäreilulta.

Ps. Mun mies lähti just kauppaan hakemaan herkkuja illan (yhteistä) kisakatsomoa varten ja mä pistin sillä aikaa lapset nukkumaan.

Vierailija
19/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää tehdä yhdessä? Me ollaan jaettu niin että minä laitan iltapalan ja mies kylvettää ja minä nukutan.siinä saa toinen omaa aikaa iltapalan verran ja minä kylvyn verran eikä tarvii rutista mitä toinen saa tai ei saa. ilta sadun lukeminen ja nukkumaan laittaminen on ihan kivaa :)

Vierailija
20/44 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, joku ymmärsi! Olen kertonut, ei auta :( Ap

Minkä ikäisiä teidän lapset oikein on? Ja onko kiehellä mukamas jotakin syytä miksei mukamas voi tulla auttamaan?

Pyydä seuraavalla kerralla apua ja jos sitä ei tule kohtele kuin lasta sitten. Kaukosäädin pois tai johdot irti. Ja olut taas viemäristä alas tai juot itse.