Mies aikoo katsoa lätkää, vaikka kielsin!
Kyllä viikolla edes pitäisi yhdessä hoitaa lapset nukkumaan ja jos jää aikaa niin yhdessä vaikka katsoa elokuvaa tai vain jutella päivän tapahtumista. Viettää parisuhdeaikaa, ellei nukahda heti kun saa lapset nukkumaan. Mutta mies aikoo katsoa jotain typerää jääkiekkoa vaikka selvästi kielsin ettei nyt taas!
Kommentit (44)
Lätkäkausi ei kauaa kestä. Sen murun kanssa taas kykenee lepertelemään ainakin seuraavat 50-vuotta ellei ihmeempiä tapahdu.
Lapset toki pitää laittaa nukkumaan, mutta kyllä molemmat osapuolet ansaitsevat sitä omaakin aikaa jolloin voivat katsoa/tehdä sitä mitä haluaa.
Minä en yhtään välitä jääkiekosta, mutta jos joku oikein kieltäisi minua katsomasta, niin varmana tapittaisin kiusallakin.
Että oikein kielsit, oliko kädet puuskassa ja vihainen ilme :D
-Arska
Juti kirjoitti:
Porvoossako jääkiekko on kiellettyä? No sehän on kuuluisa jääpallopitäjä. 😂
Turussa asutaan. Olen jo niin kypsä tähän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lätkäkausi ei kauaa kestä. Sen murun kanssa taas kykenee lepertelemään ainakin seuraavat 50-vuotta ellei ihmeempiä tapahdu.
Lapset toki pitää laittaa nukkumaan, mutta kyllä molemmat osapuolet ansaitsevat sitä omaakin aikaa jolloin voivat katsoa/tehdä sitä mitä haluaa.
Niin entäs se minun oma aikani? Luen iltasatua ja nukutan lapsia, toinen röhnöää sohvalla oluttölkki kädessä kalsareissaan viettäen sitä omaansa. On joo ihan reilua, just oli viikonloppuna sama juttu. Ap
Jospa mies nukuttaisi kakarat huomenna? Lätkätouhu voi myös päättyä Suomen osalta hyvinkin torstaina ja mies ei välttämättä ole kiinnostunut enää muiden maiden peleistä.
Vierailija kirjoitti:
-Arska
Ei kuule naurata. Ap
Saako miehesi päättää mitä sinä katsot televisiosta? Jos saa ja se on sinusta ok, saat sinä tietysti myös päättää mitä miehesi katsoo.
Vai päättäisivätkö aikuiset ihmiset kuitenkin itse mitä katsovat...
Huomenna röhnötät sohvalla kaljatölkki kädessä kalsareillasi. Hän lukee lapsille satuja ja nukuttaa. Tasaväkisyyttä pitää olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin entäs se minun oma aikani? Luen iltasatua ja nukutan lapsia, toinen röhnöää sohvalla oluttölkki kädessä kalsareissaan viettäen sitä omaansa. On joo ihan reilua, just oli viikonloppuna sama juttu. Ap
Nukutatte lapset yhdessä ja sitten voitte tehdä yksistään tai kaksistaan mitä lystäätte? Ootko kertonut miehelles miksi sua ketuttaa tää ja et haluisit kans omaakin aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Saako miehesi päättää mitä sinä katsot televisiosta? Jos saa ja se on sinusta ok, saat sinä tietysti myös päättää mitä miehesi katsoo.
Vai päättäisivätkö aikuiset ihmiset kuitenkin itse mitä katsovat...
Vai pitäisikö ne yhdessä hankitut yhteiset lapset nukuttaa ennen kuin kukaan katsoo mitään?!? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Arska
Ei kuule naurata. Ap
Ei varmasti :D
-Arska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutatte lapset yhdessä ja sitten voitte tehdä yksistään tai kaksistaan mitä lystäätte? Ootko kertonut miehelles miksi sua ketuttaa tää ja et haluisit kans omaakin aikaa?
Huh, joku ymmärsi! Olen kertonut, ei auta :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Juti kirjoitti:
Turussa asutaan. Olen jo niin kypsä tähän. Ap
Lapset ehtii laittaa nukkumaan ennen kuin Suomen matsi alkaa. Sinä voit katsoa leffan toisesta telkkarista.
Kauan siinä lasten nukuttamisessa oikein menee? Miksi siihen tarvitsee molempia? Sä tänään ja mies huomenna? Tai jos molempia tarvitsee, niin luulis olevan nopee homma. Ja mitä sit kun lapset nukkuu? Mies ei siltikään saa katsoa telkkarista jotain, mikä tulee kerran vuodessa? Kuulostaa semisti epäreilulta.
Ps. Mun mies lähti just kauppaan hakemaan herkkuja illan (yhteistä) kisakatsomoa varten ja mä pistin sillä aikaa lapset nukkumaan.
Miksi kaikki pitää tehdä yhdessä? Me ollaan jaettu niin että minä laitan iltapalan ja mies kylvettää ja minä nukutan.siinä saa toinen omaa aikaa iltapalan verran ja minä kylvyn verran eikä tarvii rutista mitä toinen saa tai ei saa. ilta sadun lukeminen ja nukkumaan laittaminen on ihan kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, joku ymmärsi! Olen kertonut, ei auta :( Ap
Minkä ikäisiä teidän lapset oikein on? Ja onko kiehellä mukamas jotakin syytä miksei mukamas voi tulla auttamaan?
Pyydä seuraavalla kerralla apua ja jos sitä ei tule kohtele kuin lasta sitten. Kaukosäädin pois tai johdot irti. Ja olut taas viemäristä alas tai juot itse.