Haluisin haleja ja läheisyyttä :(
Semmoset voimakkaat kädet ympärille..byääääääh! Näivetyn tähän halauspulaan. Miksi olen hylkiö?
Kommentit (29)
Niin minäkin. En edes vonkaa vaimoltani (pelkkää) seksiä, haluan hivelevää kosketusta ja halauksia jne mutta ei tipu. Vaikka olen vuosikaudet pyydellyt. Miten saisi toisen käyttäytymiskuvion muuttumaan?
Mä kans. Tosin en halua ollenkaan seksiä ja miehiltä ei saa haleja ja läheisyyttä ilman seksiä, joten olen sitten ilman haleja.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. Tosin en halua ollenkaan seksiä ja miehiltä ei saa haleja ja läheisyyttä ilman seksiä, joten olen sitten ilman haleja.
Oletko tavannut kaikki miehet?
Läheisyydestä pitävä mies
Sama. Olis hauska kokeilla ns. yhdenyönjuttua, mut ei seksin kanssa, vaan että voisi vaan nukkua jonkun kanssa yhdessä ja halia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olis hauska kokeilla ns. yhdenyönjuttua, mut ei seksin kanssa, vaan että voisi vaan nukkua jonkun kanssa yhdessä ja halia.
Mulle kelpais pidempikin tapailu, mutta ei kukaan nainen usko, että mies haluaisi vaan hellyyttä.
Mulle kans..
Haleja ja silittelyy ja yhdessä nukkumista ja pusuja ja seksii.
Haluun antaa sulle kaikkee tuota.
Tänään.
Tuu tänne niin syyään eka ja laitetaan sitte pötköttään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans..
Tänään.
😄
Ai pötköttään?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans..
Tänään.
Okei.
Lähin tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Saan mieheltäni haleja ja läheisyyttä, jotka eivät enää johda seksiin. Aikaisemmin, kun vielä oli yritystä, sai olla välillä varovainen, ellei halunnut muuta peuhaamista.
Mies tuli tänään kotiin työmatkalta ja olen ollutkin hänen kimpussa.
Minulla on ollut Suomi24::ssä kaksi kuukautta ilmoitus, jossa haen hugbuddya, mutta eipä ole sellaista löytynyt. :/
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut Suomi24::ssä kaksi kuukautta ilmoitus, jossa haen hugbuddya, mutta eipä ole sellaista löytynyt. :/
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen, 50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen, 50+.
Kelpaako nuorempi mies?
Ikäs ja missä oot?