Mitä toisille ihmisisille yleisiä asioita/tapoja sinulle ei tulisi mieleenkään tehdä?
Listataan näitä asioita, jotka toisille ovat tavallista arkea, mutta sinulle täysin vieraita/järjettömiä.
Kommentit (178)
toisten haukkuminen nimettömänä netissä
päihteiden käyttö (poikkeuksena kahvin kofeiini)
Alkoholin juominen, tupakointi, yleisillä rannoilla käyminen, pienien vaatteiden käyttäminen, miesten kanssa hengailu...
Käyttää alkoholia rentoutumiseen.
lemmikkieläimen ottaminen ilman koko perheen suostumusta ja sitoutumista lemmikistä huolehtimiseen sen kuolemaan asti
En pysty syömään eväitä työpaikalla. Eväiden -- oman ruuan -- mukaan ottaminen ja sen esille tuominen jonkun, vaikka tuntemattomankin esim kanssamarkustajan nähtäväksi ja kenties kommentoitavaksi ylipäätään.
Onko kellään toisella sama?
koiran tapakasvatuksen laiminlyöminen
ajattelutapa "eihän minun lapseni koskaan sellaista tekisi"
kyvyttömyys myöntää omia virheitä ja oppia omista virheistään
jatkuva negatiivisuus ja valittaminen kaikesta
Sohvalla istuminen ja tvn katsominen liikunnan sijaan. Noutoruoka ja einekset. Ruun syöminen punnitsematta.
Matka aurinkolomalle pakettimatkalla, pääasiassa juopottelemaan.
On niitä, tatuointi luki tuolla jonkun kirjoittamana, se! Kiusaaminen, naapurin kanssa sotajalalle alkaminen jostain pensasaidasta (vaik en itse ok-talosssa asukaan), toisten arvostelu muiden selän takana.
Inhoan pakkosaunomista osana illanviettoa tai tutustumista. Todella ärsyttävää, kun ei ole tapana mennä näihin tilaisuuksiin hikisenä ja paskasena alunperinkään. Menet ruokailemaan, jonka jälkeen julistetaan "naisten sauna".
Ei muuta kuin bondaamaan sinne ellet halua olla ankeinen.
Eri asia tietysti tapahtumat jossa selvät sävelet ja ennakkotieto:)
Tuttava pesee koiran takapuolen joka kerta kun koira käy ulkona tai se haisee. Tämä henkilö siis itse tunkee nokkansa koiran hännän alle ja nuuhkaisee ja arvioi että kaipaako pesua.
Tätä en siis itse tekisi
En jaksa kiinnostua esim naapureiden tekemisistä/tekemättä jättämisistä. Eikä kiinnosta muutenkaan kyylätä kenenkään elämää.
Juoda kännit joka viikonloppu. Eli 70% suomalaisista.