Mitä toisille ihmisisille yleisiä asioita/tapoja sinulle ei tulisi mieleenkään tehdä?
Listataan näitä asioita, jotka toisille ovat tavallista arkea, mutta sinulle täysin vieraita/järjettömiä.
Kommentit (178)
Selfiet. "Onpa kaunis auringonlasku, otanpa siitä kuvan, mutta ängen tietenkin myös oman pärstäni siihen." Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuulostaa hassulta, mutta minua jotenkin inhottaa ihmisten tapa säilyttää tiskirättejä, siivousvälineitä, muovipusseja ym. tiskialtaan alla olevassa roskiskaapissa. Kun sieltä sitten ottaa puhtaan tiskirätin tai muovikassin jotain tarkoitusta varten, niissä on roskiksen haju.
No meidän roskiksissa on ainakin kannet.
Ostaa feikkilaukkua! Ne on niin WT!
Kannan roskia mukanani kuin mikäkin kassialma ja kiroilen mielessäni kun en löydä lähintä roskista. En muista koskaan jättäneeni roskaa maahan. Kerran juoksin Narinkkatorin halki pienen parin sentin muovinpalan perässä joka lähti tuulen mukana ja ihmiset katsoivat mua hölmistyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Käydä joka päivä lounaalla työpaikan lähellä olevissa ravintoloissa. Pahimmillaan siihen menisi kuukaudessa 200 euroa, monesti vielä valitetaan, ettei ole hääviä. Itse ostan kaupasta hyvät eväät, kuukaudessa menee noin 60 euroa työsyömisiin ja syön tosi hyvin.
Kerro esimerkkejä, mitä ostat evääksi töihin?
Vierailija kirjoitti:
Selfiet. "Onpa kaunis auringonlasku, otanpa siitä kuvan, mutta ängen tietenkin myös oman pärstäni siihen." Miksi?
Sama. Itse myös kuvaan ulkomaanreissuilla todella vähän, siis turistikohteissa. Esim jonkun temppelin kuvaaminen Aasiassa ei tule aina mieleen, olen sitä tyyppiä että istun alas ja katselen. Toiset taas katsoo ympärilleen, räpsäsee kuvan ja jatkaa sen ihmettelyä kotona. Mä ihmettelen paikan päällä.
Kun tapaan uusia ihmisiä en koskaan utele heidän koulutusta tai työtä. Jotenkin se on minusta tosi junttia.. Olen itse joutunut "ristikuulusteluun" tuntemattomien osalta ja vaikka minulla onkin hyvä työ ja koulutus koen sen jotenkin loukkaavana.
Nenän niistäminen tai kynsien leikkaaminen ruokapöydän ääressä.
Korvan kaivaminen silmälasin sangalla.
Saunominen
Terassilla/ "yhdellä" käyminen
Muiden ulkonäön arvostelu
Oman elämän esittely somessa. Selfiet. "Inspiroivien" lauseiden postaaminen someen tai minnekään. Tekoripset. Tekokynnet. Tekorinnat.
Saunominen illanistujaisissa. Toisten painon kommentointi millään tavalla.
kissojen pitäminen vapaana ulkona
ajattelutapa "ei minun kulutusvalinnoillani ole mitään merkitystä"
eläinkunnan tuotteiden käyttäminen
Selfiet
Twitter (some yleensäkin)
Roskaaminen
Julkkisten seuraaminen ja esim. Seiskan lukeminen
Tupakointi
Festareilla olo änkyrä kännissä