Mitä toisille ihmisisille yleisiä asioita/tapoja sinulle ei tulisi mieleenkään tehdä?
Listataan näitä asioita, jotka toisille ovat tavallista arkea, mutta sinulle täysin vieraita/järjettömiä.
Kommentit (178)
Mökkeily. Saunominen. Risteilyt.
Paskarantujen jättäminen vessanpyttyyn, jos harja on siinä vieressä.
En piereskele mieheni kuullen. Yhdessä yli 10 vuotta.
Kiroilu
yökerhot
köyhempien haukkuminen
matalakorkoisissa kengissä kulkeminen
hame
meikitön ankea naama
negatiivisuus
teennäisyys
töykeys
yksityisasioiden utelu
rottien ja käärmeiden pito
tatskat
epäkohteliaisuus
töllöttäminen
kateellisuus
sovinismi
feminismi
ateismi
islam
Pahuus
Iltapäivälehtien ostaminen! Jotkut ostaa päivittäin, älytöntä tuhlausta.
Kovaan ääneen yksityisasioista puhuminen.
Urheilun katsominen ja siitä puhuminen. En tajua.
Ymmärrän kyllä urheilun harrastamisen, vaikka en olekaan itse innokas urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen.
T. ope
Jos notkut VAUVA-lehden palstalla, niin asia kumminkin vaivaa sinua...
Juoda kahvia.
Sulkea yleisen vessan hana paljaalla kädellä, kämmenpuolella.
Käsien pesemättä jättäminen. Vessassa käynnin jälkeen toki ällöttävää, mutta muutenkin. Äärimmäisen harva pesee kädet esim. kaupasta kotiin tultua. Ei vaan itselleni tulisi mieleenkään olla pesemättä.
Köyhäily
Tekokynnet
Vanha kulahtanut auto
Epäsiisti koti
Ylipaino
Krääsän ostaminen
Välinpitämättömyys
Liika uteleminen
Lemmikkieläimet ja niistä vouhkaaminen
Röyhkeys liikenteessä
Einesruokien syönti
WhatsAppin käyttäminen. Facebook ok, samoin Instagram, mutta en voi sietää kaiken maailman loputtomia WhatsApp-viestiketjuja. Vievät aikaa ja huomiota ihan hirveästi - en tajua miten ihmiset jaksavat näpytellä jotain viestejä monta kertaa päivässä...
Kadulla tuntemattomille huutelu.
Facebookin ja alkoholin käyttö (varsinkaan yhdessä)
Vierailija kirjoitti:
Käsien pesemättä jättäminen. Vessassa käynnin jälkeen toki ällöttävää, mutta muutenkin. Äärimmäisen harva pesee kädet esim. kaupasta kotiin tultua. Ei vaan itselleni tulisi mieleenkään olla pesemättä.
Ei minullekaan. Tai ennen ruoanlaittoa tai syömistä. Tai ihan mistä vaan kotiin tullessa. Mulla on kaveri jonka käsipyyhkeistä aina näkee että silloin jos heillä kädet pestään, niin se peseminen tarkoittaa pikaista huuhtelua ilman saippuaa. Sen verran paskaset pyyhkeet joihin en edes halua koskea.
Harrastaa seksiä. Himo toiseen henkilöön on minulle vieras asia.
Kaverini kusee suihkussa ja hänellä on myös tarve omien sanojensa mukaan kusella käydessään tähdätä wc-raikastimeen, jotta se aine alkaisi valua ja tuoksua :D m27
Vierailija kirjoitti:
WhatsAppin käyttäminen. Facebook ok, samoin Instagram, mutta en voi sietää kaiken maailman loputtomia WhatsApp-viestiketjuja. Vievät aikaa ja huomiota ihan hirveästi - en tajua miten ihmiset jaksavat näpytellä jotain viestejä monta kertaa päivässä...
Ei wa-viestit vie ainakaan minulla yhtään sen enempää aikaa kuin tavalliset tekstiviestit tai sähköpostitkaan. Miksi kuvittelet, että tuo johtuu käytettävästä sovelluksesta?
Jättää käsiä pesemättä wc-käynnin jälkeen.