Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toisille ihmisisille yleisiä asioita/tapoja sinulle ei tulisi mieleenkään tehdä?

Vierailija
16.05.2017 |

Listataan näitä asioita, jotka toisille ovat tavallista arkea, mutta sinulle täysin vieraita/järjettömiä.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltojen viettäminen kapakassa viinaa ryystäen ja karaokea jollottaen.

Pakollisten juopottelujuhlien viettäminen (uusivuosi, vappu, juhannus).

Naurujoogakurssille osallistuminen työkavereitten kanssa sekä ilman heitä. Ei kukkokaan käskien laula eikä tämä akka naura kaiken sortin naamanvääntelijöille. Onneksi tämä buumi taitaa olla jo ohimenossa tai mennyt. 

Vierailija
162/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hämmästyn, että aikuiset ihmiset pilkkaavat toisia. Arvostellaan ulkonäköä, nimiä, ammatteja...ihan mitä vaan. Lapsuudenkodissani tällaista arvostelua ei olisi ikinä hyväksytty enkä sitä itse hyväksy lapsiltani. Eli an todellakaan hauku ihmisiä keskustelupalstoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa onnittelu synttäreistä

Vierailija
164/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi kellekkään tosi aikaisin aamulla tai yöllä kapakasta. (Soittaja puhuu usein enemmän vieressään istuville, kun puhelimeen. Siltä se ainakin tuntuu) Enkä soittaisi keskellä yötä, kännissä, vaatien kyytiä kotiin.

Enkä yöllä koputtelisi ovelle, kysellen yöpaikkaa, kun sattui nyt näin matkan varrella olemaan...

Ihmiset tuntuu pitävän itsestäänselvyytenä,että sinkulla ei ole syytä kieltäytyä ja että sinkulle tekee oikein palveluksen, kun soittaa ja herättää heti kuuden jälkeen. (Juttukaveria kun ressukalla ei ole, niin soitanpa kello mihinhyvänsä-aikaan..)

Vierailija
165/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa pariskunnat jotka kommentoi toisilleen kaikkea muka niin söpöä. "Oot ihanin mussu raksuun sua <3<3". Ja juu olen suhteessa itsekin muttei tulis mieleenkään kommentoida tohon tyyliin.

Vierailija
166/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen hämmästyn, että aikuiset ihmiset pilkkaavat toisia. Arvostellaan ulkonäköä, nimiä, ammatteja...ihan mitä vaan. Lapsuudenkodissani tällaista arvostelua ei olisi ikinä hyväksytty enkä sitä itse hyväksy lapsiltani. Eli an todellakaan hauku ihmisiä keskustelupalstoilla

Mua ärsyttää, kun täällä kysytään jotain, kerro kokemuksistasi. Niin ihmiset kun kertoo, niin joku vastaa tyyliin "vitun urpo/suksi v***uun niitten mielipiteittes kans/tms" No nekö on ne haistattelut niitä mielenkiintoisia lukea? Vai onko niin, että aikuiset on olevinaan kovin rentoja heittämällä noita kommentteja? Joo, voin mä jonkun käskee suksimaan...., mut en täällä, nimimerkin takaa, kun sehän on vaan pelkkää huutelua sillon...

Lisäksi ihmiset suuttuuKESKUSTELUPALSTALLA, kun kirjoitat että joo, noinkin voi olla, mut ootko aatellut tälläistä asiaa? Tai että mä oon eri mieltä syystä ja syystä tämä. En itse jaksa kovin pitkään lukea ketjuja, joissa sivukaupalla vastataan, että joo, samaa mieltä mäkin oon kans. Mut oon saman huomannut ihan muutenkin, kun keskustelupalstalla, että keskustelu on kiva niin kauan kun kaikki ovat samaa mieltä...

Tuskin jaksan odottaa, että joku kommentoi mulle että suksi v******....

Vierailija
167/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea naistenlehtiä. En tartu niihin edes odotushuoneessa tai kampaajalla. Naistenlehdistä tulee huono olo.

Vierailija
168/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa onnittelu synttäreistä

Minäkin ihmettelen kun sellaisetkin ihmiset tuntuvat onnittelevat, jotka korkeintaan ohimennen moikkaisivat jos näkisivät. Itse onneksi olen piilottanut syntymäpäiväni näkyvistä ja estänyt seinälleni kirjoittamisen. 

Vierailija
169/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten hankkiminen & omistaminen.

Vierailija
170/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi joka väliin kursailla, siis että ei tarvii bensarahaa, ei oo vaivaa ollenkaan, et oo mitään velkaa tästä jne oikein inttämällä inttää ja sitten kun toinen luovuttaa, niin äkkiä juoruamaan jonnekkin, että voitko kuvitella, ei maksanu vaikka kuinka pyysin, ja että ei sillä rahaakaan varmaan ois ollu...

Sit ollaan niin rehtejä ja reluja kaikin puolin, että ei oo ees kuunneltu juoruja koskaan, saati että niitä itse kertoisi...

Oon niin kyllästynyt tuohon joutavaan kursailuun, että jos jostakin tarjoan rahaa, eikä se kelpaa, niin en väkisin kenellekään rahaa työnnä.

Käytöstavat ihmisellä voi olla ilman tuota joutavaa jaarittelua.

Vierailija
171/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi puhelimeen samalla kun olen esim. kahvilan kassalla ja tekisi tilaustani äänettömästi puhuen uskoen että kassa osaa lukea huulilta. En söisi eväitäni kahvilassa, ravintolassa tai baarissa ja jättäisi roskia henkilökunnan siivottavaksi. En seisoisi bussissa tyhjän penkin tai ovien edessä. En tupakoisi bussikatoksessa. En puhuisi pitkiä puheluita bussissa/junassa/muussa suljetussa tilassa ja pakottaisi muita kuuntelemaan ääliömäisiä juttujani. En valittaisi lihavuudestani jatkuvasti ilman, että yrittäisin tehdä painolleni jotain.

172/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaaminen. Pöyristyttävintä se on aina, kun joku viskoo auton ikkunasta roskia pihalle. Eräs tuttuni vastasi järkyttyneeseen katseeseeni: "Pidä luonto puhtaana, aloita omasta autosta!".

Koko lausehan ei edes ole looginen, täyttä ääliömäisyyttä laiskuuttaan roskata.

Nullius in verba.

Vierailija
173/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi kaupan kassalle tai ravintolan tarjoajalle siitä, että haluamani tuotetta ei ole saatavilla :D

Vierailija
174/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jostakusta feminismi on 'tisten ärsyttävä tapa'. Naisten äänioikeus, tasa-arvoinen palkka jne. siis

Vierailija
175/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla kiinnostunut naapureiden elämästä.

Tai ylipäätään juuri kenenkään muun kuin lähiperheen elämä.

Niin, ja työskentelen vieläpä haastavissa sosiaalialan töissä, jonka takia moni luulisi minun olevan kaikkien kaveri ja maailmanparantaja etc.

Tosiasiassa välitän työasioita (tietysti), mutta vapaa-ajalla olen aika pitkälti erakoitunut, enkä ole kiinnostunut kuin vain perheeni elämästä.

Vierailija
176/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television katsominen vielä vuonna 2017. Voit katsoa samat ohjelmat ilman mainoksia juuri silloin kun se käy sinulle parhaiten, mutta silti telkkari tuntuu olevan suosittu.

Vierailija
177/178 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais vetää hernettä nenään siitä, mitä jossain tositeeveessä tapahtuu, tai joku sanoo. Ja kyllä, joskus joku Vain elämää on ihan viihdyttävää, korvasta sisään toisesta ulos, tyyppistä viihdettä. Viihdettä sen on kai tarkoituskin olla. Mutta ei hirveesti jää mieleen, mitä ne nyt tällä kertaa siellä jutusteli.

Vierailija
178/178 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sellaisessa kaveriporukassa väkisellä roikkuminen, jossa on pakko luiskahtaa samaan muottiin muiden kanssa, tyyliin tietyt vaatteet ja harrastukset kaikilla

-bändien fanittaminen, levyjen osto ja rahan laittaminen ylipäätään musiikkiin

-kännääminen ja sillä ylpeily

-roskaruoan syöminen ja sillä ylpeily

-lasten hankkiminen yhdenillan juttujen kanssa

-urheilun seuraaminen ja urheilijoiden fanittaminen

-tupakointi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme