Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ruma mies voi lähestyä naisia?

Ruma mies
16.05.2017 |

Sinun on kuitenkin oltava aloitteellinen koska kukaan nainen ei varmaan lähesty aluksi sinua. Miten naiset siis kokevat jos heidän mielestään ruma mies heitä lähestyy? Kiusalliseksi? Ärsyttäväksi? Ahdistavaksi? Onko rumalla ylipäätään mitään toivoa saada nainen kiinnostuneeksi? Ruma mies kysyy

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa et olekkaan niin ruma kun luulet olevasi? Minä ainakin pidän itteäni todella rumana ja silti tänään viimeksi lähestyi erittäin komea mies ja jotain siinä lirkutteli niin että menin aivan sekaisin xD Sain jotain todella typerää ja ympäripyöreitä länkytettyä takas ja mies pakeni paikalta ymmällänsä mikä hörhö toikin on hahaha :D

Hyvä esimerkki siitä miten tilanne on niin erilainen miehille ja naisille. Tavismiestä harva nainen lähestyy saati sitten kaunis nainen. Rumaa miestä ei lähesty kukaan

Vierailija
122/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelin kauneus on tärkeämpää! Kikou kikou <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä juurikaan ulkonäöstä, kunhan vain näyttää siistiltä ja siltä, että huolehtii itsestään. Hyvä käyttäytyminen ja huumori on tärkeämpää itselle. 

Et ystävällisesti käy vaan puhumas. Juttele niitä näitä. Jos toinen vastaa mulkkuaisesti niin siirry vaan toiseen sitten. 

Vierailija
124/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, sivistynyt ja itsevarma hauska persoona on aina tehnyt minuun vaikutuksen. Heti perään tulee tyylikäs pukeutuminen ja oikeastaan vasta sitten ulkonäkö kuten kasvot ja pituus.

Harva ihminen on ruma, on paljon persoonallista kauneutta mikä kiehtoo minua.

Olen itse kaunis nainen ja olen tapaillut hyvin komeita miehiä, mutta eniten olen ihastunut huumorintajuisiin ja älykkäisiin tyyppeihin. Sellaisiin ihmisiin joiden kanssa keskustelu kulkee hyvin. Tanssitaito ja musikaalisuus on plussaa.

On myös paljon ihmisiä jotka pitävät itseään rumana vaikka eivät sitä ole. On myös olemassa naisia, kuten minä, jotka eivät lämpiä kiiltokuvamaisen kauniista ihmisistä. Se mitä on sisällä vaikuttaa kaikkeen. Oikealla tavalla itsevarma ja persoonallinen ihminen lumoaa kaikki, se on karismaa, eikä siihen tarvita jumalaista ulkonäköä.

Olen elämäni aikana seurustellut mm. itseäni lyhyempien, tavallisen näköisten, erikoisen näköisten ja pahojen iho-ongelmien kanssa taistelevien kanssa mutta yhdistävä tekijä heissa on ollut hyvä käytös, taito puhua ja intohimo elämään ja uraan. Mutta jos mies on kuivakka ja tylsä, eikä ole kiinnostunut juuri mistään, ei komeuskaan auta.

Vastaus sinulle: Teet kyllä vaikutuksen hetkessä jos sinulla on hyvin sana hallussa, sopivasti itsevarmuutta ja hyvät käytöstavat sekä tyylikkäät vaatteet ja hiukset. Kuten joku aikaisempi jo sanoikin: Kokeile vaikka tanssitunteja, siellä miehistä on usein pulaa. Sinkkuaikoina minäkin kävin salsa-, rumba- jivetunneilla. Varsinkin paritanssitunneilla on helppo tutustua.

Minä miehenä

+tanssitaitoinen (salsa, breakdance)

+musikaalinen (kitara, piano)

+ hauska (saan naiset nauramaan )

+ luotettava

+ suht. sivistynyt (ylioppilas)

Miinukset

-ruma ulkonäkö -kaljuuntuminen,lyhyys 165 cm, rumat kasvot ( pienet silmät ja pyöreät kasvot), erittäin vaalea iho.

Naisia ei seurani kiinnosta aikaisemmusta yrityksistä huolimatta. Et siis tee noilla luettelemillasi henkisillä piirteillä naissuhteissa yhtään mitään mikäli ei ole hyvää ulkonäköä. Näin se on halutaan sitä tai ei

En tiedä mitä sinä sivistyneisyydellä tarkoitat, mutta et sinä älykäs ole. Pikemminkin olet erittäin lapsellinen ja kehittymätön ajatusmaailmaltasi, koska et ymmärrä edes sellaista perusasiaa, kuin että ihmiset ovat yksilöllisiä ja että sinä et ole mikään ylin naisten sielunelämän asiantuntija.

Lisäksi miinusta sinussa on äärimmäinen ulkonäkökeskeisyys, ja hyvin ylimielinen ja halveksiva suhtautuminen naisiin. Ja koska et omien sanojesi mukaan ole aikuisiällä juurikaan naisia edes lähestynyt, niin ei liene ihmekään, ettei juuri flaksi käy. Sinun kohdallasi suurimmat ongelmat ovat todennäköisesti muualla kuin omassa ulkonäössäsi.

En ole mitään muuta kertonut kun omat havainnot mikä mielestäni toimii naisiin ja mikä ei. Eli jos sanon että naisille ei kelpaa ruma mies niin halvennanko minä naisia jo tällä ?

Siinä mielessä kyllä, että osoitat tuolla, että et pidä rumiin miehiin rakastuneita naisia edes naisina. 

Ja olen näin siis suoraan sanonut? En pidä valehtelijoista ja naiset tuntuvat tässä asiassa usein olevan epärehellisiä. Se ei silti tarkoita että heitä halventaisin mutta toki kaikki kritiikki naisia kohtaan taidetaan nykyään ajatella sovinismina

Et ole suoraan sanonut, mutta yleistät näkemyksesi koskemaan kaikkia naisia. Voisit puhua vain niistä naisista (joita todennäköisesti ei ole satoja, koska olet vielä noin nuori), joihin olet koittanut tutustua, mutta jotka eivät ole kiinnostuneet sinusta ulkonäkösi vuoksi. Et nimittäin voi tietää, onko ulkonäkösi ollut todellinen syy vai jokin muu kuten itseinhosi. 

Voin tietää sen syyksi sillä:

A. Omaan ne piirteitä mitä naiset pitävät aika yleisesti objektiivisena rumuuteni

B. Kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua. Olen joutunut aina olemaan aloitteellinen

C. En saa huomiota nettideitissä

D. Minua on lukuisat naiset jopa sanoneet rumaksi

E. Kun vertaan itseäni muihin miehiin niin ulkonäössä on suuria eroja

D. Tunnen miehiä jotka ovat persoonaltaan kaikkea muuta mitä naiset tuntuvat arvostavan henkisenä tekijöinä miehissä. Heitä yhdistää kuitenkin hyvä ulkonäkö ja naisten seuran saanti ei ole vaikeaa

Edelleenkin puhut vain hyvin pienestä otannasta naisia. Ja todennäköisesti myös nuorista naisista, joilla ei ole vielä aikomustakaan ryhtyä perustamaan perhettä. Jos tuossa otannassasi on noin kolmekymppisiä naisia, joilla on jo perheen perustaminen ajankohtaista, suurin syy on silloin ollut ikäsi eikä ulkonäkösi. Ei kukaan kolmekymppinen nainen ala perustamaan perhettä teinipojan kanssa, vaikka teinpoika olisi miten jumalallisen komea tahansa. 

Se haluaako nainen perustaa perheen ei ole nyt hirveän olennaista miesvalinnoissa. Eikö useat naiset kuitenkin seurustele vaikka perheen perustaminen ei olisi käynyt mielessäkään etenkin nuorina ?

Eivät läheskään kaikki. Sinun ikäluokkasi naisista hyvin monet juuri tällä hetkellä jännittävät, pääsevätkö edes pääsykokeisiin asti. Osa heistä jännittää vielä kaksi päivää ylioppilaskirjoitustensa tuloksia. Se on heidän elämässään nyt prioriteetilla yksi. He ovat voineet hakea opiskelupaikkaa aivan eri paikkakunnalta kuin missä nyt asuvat tai jopa ulkomailta ja sen vuoksi seurustelusuhde aiheuttaisi vain hankaluuksia, jos opiskelupaikan saa, muuttaa toiselle paikkakunnalle ja poikaystävä jää tänne. Seurustelu siis vain mutkistaisi naisen suunnitelmia ja nainen joutuisi jo tässä vaiheessa tekemään sellaisia elämäänsä koskevia valintoja, joita myöhemmin saattaisi katua (kuten että ei ottaisikaan vastaan opiskelupaikkaa 500 kilometrin päästä tai Saksasta poikaystävän vuoksi). Seurustelu ei siis ole ikäisillesi naisille samalla tavalla tärkeää kuin tuntuu olevan sinulle. Heillä on nyt muita suunnitelmia. Seurustelu alkaa sitten, JOS sattumalta tapaa sopivan miehen. Mutta he eivät aktiivisesti etsi itselleen seurustelukumppania, koska heidän elämänsä täyttyy nyt paljon tärkeämmistä ja mielenkiintoisemmista asioista. 

Kyllä jo lukio aikoina suurin osa meidän koulun tytöistä seurusteli. Nykyään melkein jokaisella näyttää olevan parisuhde päällä. Tietysti se muutto opiskelemaan ehkä lopettaa suhteen mutta helpostihan ne uuden miehen löytää. Muutenkin naisena varmaan sinkkuna tässä iässä on muutenkin helpompaa kun ei kuitenkaan ole miesten puutteessa kun saa kuitenkin seksiä ja irtosuhteita aika helposti

Tuo kertoo vain siitä, että sinä et pitänyt niitä hiljaisia, varpusenharmaita nörttityttöjä lainkaan tyttöinä. Heistä nimittäin suurin osa ei seurustellut lukioaikoina. Ei myöskään ylipainoisista tai rumista. Sinä näit vain sen, minkä halusitkin nähdä.

No tämä tyyppihän on itse myöntänyt tällä palstalla, että hänelle naisessa tärkeintä on se, että nainen on hyvännäköinen. Hän ei ole kuin kerran edes yrittänyt lähestyä ei-hyvännäköistä naista, tai oikeammin tyttöä, koska tämä tapahtui teini-iässä. Lisäksi hän on sanonut, että hänen mielestään naisten kanssa keskustelu ei ole tärkeää, koska naiset eivät kuulemma ole kiinnostuneita kuin aika pinnallisista asioista ja esim yhteiskunnalliset asiat eivät naisia kiinnosta.

Toisin sanoen tämä tyyppi ei ole itse välittänyt edes tutustua muunlaisiin naisiin, kuin lähinnä niihin koulunsa pinnallisimpiin teinityttöihin. Ja sitten hän valittaa kun ei rumana miehenä kelpaa naisille, vaikka ei selvästi itsensä kaltaisia naisia edes huomaa. Minä en ole mikään tasoteorian vankkumattomin kannattaja, mutta tämä tyyppi on arkkiesimerkki miehestä, jolle oman tasoiset naiset eivät kelpaa.

No tämä selittääkin jo paljon. Tämän perusteella voin sanoa aloittajalle, että hän ei tule koskaan saamaan kaunista naista, jos hän ei tee ihan helvetin suurta menestystä elämässään. Noilla ulkoisilla avuilla siihen vaaditaan tooooooooooodella paljon. 

Niin eli eikö tämä sitten todista sen että naiset ovat pinnallisia siinä missä miehet? Jos kerran ruma ei voi kaunista saada ja taso määrittyy melkeimpä yksiin ulkonäön mukaan . Kyllä nämä rumat naisetkin hyvännäköisen miehen haluaisi ja epäilen että edes tyytyisivät rumaan mieheen ja olisivat mielummin ilman vaikka koko loppuelämänsä. Lisäksi rumat naiset ovat todella pieni vähemmistö naisissa joten tämä tarkoittaa sitä että rumia naisia ei edes riitä todellakaan kaikille. Koska rumia miehiä on paljon ja kauniita naisia taas paljon, myös kauniita naisia jää yksin paljon. Tämä on taas hyvä esimerkki siitä että aluksi naiset ittävät että ulkonäöllä ei olisi väliä mutta sitten perään kuulutetaan että ruma mies voi vain saada tasoisensa naisen. Rivien välistä on siis selvää että sitä rumaa miestä ei halua näin yhtään kukaan nainen

No nyt alan ymmärtää tätä tasoteoriaa paremmin. Kerronpa sulle yhden jutun. Me naiset tosiaan ihailemme mielestämme komeita miehiä. Mutta me myös ymmärrämme, että meidän ei kannata kalastaa samoilla vesillä kuin kauniit naiset. Jos olemme itse persjalkaisia pottunokkaisia suomalaisia naisia, me alamme parisuhdemielessä katsella persjalkaisia pottunokkaisia suomalaisia miehiä. Jätämme ne komistukset samoihin haavekuviin kuin suunnattomat rikkaudetkin. Päiväuniin. Ja kun tapaamme sen persjalkaisen pottunokkaisen miehen, joka on mielestämme niistä persjalkaisista pottunokkaisista miehistä kaikista kiinnostavin, ihastumme ja rakastumme. Lottovoitostakin voi haaveilla, mutta ei kannata rakentaa elämäänsä sen haaveen varaan. 

Moni ruma mies on kuitenkin saanut kauniin naisen. Paljon useammin kuin ruma nainen saanut komean miehen. Teidän miesten kannalta tässä on se hyvä puoli, että naiset arvostavat parisuhteessa paljon muutakin kuin vain miehen ulkonäköä. Naisen on paljon vaikeampaa tulla komean miehen silmissä viehättäväksi menestymällä urallaan tai saavuttamalla yhteiskunnallisesti merkittävän aseman. 

Mitä tulee kauniiden naisten jäämiseen yksin, niin loppujen lopuksi yksikään kaunis nainen ei jää yksin. Eikä komea mies. Jos siis ei halua jäädä yksin. Maailmassa on miljardeja ihmisiä. Sinä haaveilet kauniista suomalaisesta naisesta, mutta olet mieluummin ilman kuin tyydyt rumaan tai edes tavalliseen suomalaiseen naiseen tai alkaisit etsiä kaunista  naista jostain muualta maailmasta. Tai alkaisit edes tehdä mitään sen eteen, että saisit suomalaisen kauniin naisen. 

Mulla on aiemmin ollut sympatiat puolellasi, koska itselläni on sinua muutaman vuoden vanhempi poika. Joka myös on lyhyt. Meidän suvussa kaikki ovat lyhyitä. Eikä hän ole erityisen komeakaan. Ihan persjalkainen pottunokkainen peruspertti. Mutta hänellä on varsin kaunis chileläinen tyttöystävä. Myös tyttöystävä on lyhyt. Mun poikani ei kuitenkaan ole koskaan rypenyt itsesäälissä ja syytellyt muita sen paremmin omasta pituudestaan kuin mistään muustakaan. Hän on elänyt täysillä omaa elämäänsä, on sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen, hauska, luotettava, ystävällinen jne. Tällä hetkellä hän on Espanjassa opiskelijavaihdossa ja niin on tyttöystäväkin. Aika näyttää, miten suhde kehittyy (nyt ovat tunteneet toisensa 2 vuotta) ja jos se tästä vielä muuttuu vakavammaksi, noille kahdelle ei maailmassa tunnu olevan mitään rajoja rakkaudelleen. 

Mutta sinä olet päättänyt, että kohtalosi on kurja ja sen vuoksi et edes halua tehdä mitään muuttaaksesi mitään. Se on sinun valintasi. En enää yritä antaa sinulle mitään neuvoja, koska nyt huomaan, että et sinä oikeasti mitään neuvoja haluakaan. Haluat vain purkaa vihaasi, katkeruuttasi ja kateuttasi jonnekin. Hyvää loppuelämää sinulle. 

Naisilla tuntuu olevan aivan väärä käsitys kauneudesta miesten silmissä. Naiset helposti väheksyvät omaa tasoaan ja siihen ei ole mitään muuta syytä kun se että naiset itse määrittelevät oman ja toistensa kauneuden paljon miehiä ankarammalla kädellä. Todellisuudessa taas miehet pitävät lähes kaikkia naisia ainakin seksiin tarpeeksi kauniina. Miehillä tämä taad menee toisin päin. Miehet usein luulevat itsestään ulkonäössään liikoja ja todellisuudessa naisten silmissä aika harvat miehet ovat hyvännäköisiä

Naiset huomaavat toisten naisten (ja miesten) ulkonäössä kaikkia ihan ihme virheitä, joita miehet eivät ikinä huomaa. Miehet myös ajattelevat toisia miehiä paremman näköisinä kuin naiset

Vierailija
125/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis kävellen?

Vierailija
126/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin toivottomasti yhteen rumaan ja itse asiassa jopa tyhmään mieheen. Salaisuus oli siinä, että hän tuli juttelemaan sitkeästi niitä näitä ja selkeästi pilke silmässä. Keskusteltiin aina kaikenlaisista ja sain sen tunteen, että mies oli kiinnostunut. Hänellä oli ähän hurmurielkeitä, oli itsevarma tyyli jutellessaan ja ikäänkuin märätietoinen. Aloin tuntea itseni todella halutuksia ja se taas saa minut haluamaan sitä miestä. Aloin ihan fantasioida seksistä hänen kanssaan, mutta sittten tiet erkanivat. Eli sanoisin, että se on se tunne, minkä mies voi herättää naisessa olemalla sopivassa määrin herrasmies ja uttelemalla luontevasti ja keskustelemalla ja toisaalta sellainen pilke silmässä, että tulee tunne, että tuo mies haluaisi ja myös osaisi ns. ottaa...

Vierailija
127/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, sivistynyt ja itsevarma hauska persoona on aina tehnyt minuun vaikutuksen. Heti perään tulee tyylikäs pukeutuminen ja oikeastaan vasta sitten ulkonäkö kuten kasvot ja pituus.

Olen itse kaunis nainen ja olen tapaillut hyvin komeita miehiä, mutta eniten olen ihastunut huumorintajuisiin ja älykkäisiin tyyppeihin. Sellaisiin ihmisiin joiden kanssa keskustelu kulkee hyvin. Tanssitaito ja musikaalisuus on plussaa.

On myös paljon ihmisiä jotka pitävät itseään rumana vaikka eivät sitä ole. On myös olemassa naisia, kuten minä, jotka eivät lämpiä kiiltokuvamaisen kauniista ihmisistä. Se mitä on sisällä vaikuttaa kaikkeen. Oikealla tavalla itsevarma ja persoonallinen ihminen lumoaa kaikki, se on karismaa, eikä siihen tarvita jumalaista ulkonäköä.

Olen elämäni aikana seurustellut mm. itseäni lyhyempien, tavallisen näköisten, erikoisen näköisten ja pahojen iho-ongelmien kanssa taistelevien kanssa mutta yhdistävä tekijä heissa on ollut hyvä käytös, taito puhua ja intohimo elämään ja uraan. Mutta jos mies on kuivakka ja tylsä, eikä ole kiinnostunut juuri mistään, ei komeuskaan auta.

Vastaus sinulle: Teet kyllä vaikutuksen hetkessä jos sinulla on hyvin sana hallussa, sopivasti itsevarmuutta ja hyvät käytöstavat sekä tyylikkäät vaatteet ja hiukset. Kuten joku aikaisempi jo sanoikin: Kokeile vaikka tanssitunteja, siellä miehistä on usein pulaa. Sinkkuaikoina minäkin kävin salsa-, rumba- jivetunneilla. Varsinkin paritanssitunneilla on helppo tutustua.

Minä miehenä

+ luotettava

Miinukset

-ruma ulkonäkö -kaljuuntuminen,lyhyys 165 cm, rumat kasvot ( pienet silmät ja pyöreät kasvot), erittäin vaalea iho.

Naisia ei seurani kiinnosta aikaisemmusta yrityksistä huolimatta. Et siis tee noilla luettelemillasi henkisillä piirteillä naissuhteissa yhtään mitään mikäli ei ole hyvää ulkonäköä. Näin se on halutaan sitä tai ei

En tiedä mitä sinä sivistyneisyydellä tarkoitat, mutta et sinä älykäs ole. Pikemminkin olet erittäin lapsellinen ja kehittymätön ajatusmaailmaltasi, koska et ymmärrä edes sellaista perusasiaa, kuin että ihmiset ovat yksilöllisiä ja että sinä et ole mikään ylin naisten sielunelämän asiantuntija.

Lisäksi miinusta sinussa on äärimmäinen ulkonäkökeskeisyys, ja hyvin ylimielinen ja halveksiva suhtautuminen naisiin. Ja koska et omien sanojesi mukaan ole aikuisiällä juurikaan naisia edes lähestynyt, niin ei liene ihmekään, ettei juuri flaksi käy. Sinun kohdallasi suurimmat ongelmat ovat todennäköisesti muualla kuin omassa ulkonäössäsi.

En ole mitään muuta kertonut kun omat havainnot mikä mielestäni toimii naisiin ja mikä ei. Eli jos sanon että naisille ei kelpaa ruma mies niin halvennanko minä naisia jo tällä ?

Siinä mielessä kyllä, että osoitat tuolla, että et pidä rumiin miehiin rakastuneita naisia edes naisina. 

Ja olen näin siis suoraan sanonut? En pidä valehtelijoista ja naiset tuntuvat tässä asiassa usein olevan epärehellisiä. Se ei silti tarkoita että heitä halventaisin mutta toki kaikki kritiikki naisia kohtaan taidetaan nykyään ajatella sovinismina

Et ole suoraan sanonut, mutta yleistät näkemyksesi koskemaan kaikkia naisia. Voisit puhua vain niistä naisista (joita todennäköisesti ei ole satoja, koska olet vielä noin nuori), joihin olet koittanut tutustua, mutta jotka eivät ole kiinnostuneet sinusta ulkonäkösi vuoksi. Et nimittäin voi tietää, onko ulkonäkösi ollut todellinen syy vai jokin muu kuten itseinhosi. 

A. Omaan ne piirteitä mitä naiset pitävät aika yleisesti objektiivisena rumuuteni

B. Kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua. Olen joutunut aina olemaan aloitteellinen

D. Tunnen miehiä jotka ovat persoonaltaan kaikkea muuta mitä naiset tuntuvat arvostavan henkisenä tekijöinä miehissä. Heitä yhdistää kuitenkin hyvä ulkonäkö ja naisten seuran saanti ei ole vaikeaa

Edelleenkin puhut vain hyvin pienestä otannasta naisia. Ja todennäköisesti myös nuorista naisista, joilla ei ole vielä aikomustakaan ryhtyä perustamaan perhettä. Jos tuossa otannassasi on noin kolmekymppisiä naisia, joilla on jo perheen perustaminen ajankohtaista, suurin syy on silloin ollut ikäsi eikä ulkonäkösi. Ei kukaan kolmekymppinen nainen ala perustamaan perhettä teinipojan kanssa, vaikka teinpoika olisi miten jumalallisen komea tahansa. 

Se haluaako nainen perustaa perheen ei ole nyt hirveän olennaista miesvalinnoissa. Eikö useat naiset kuitenkin seurustele vaikka perheen perustaminen ei olisi käynyt mielessäkään etenkin nuorina ?

Eivät läheskään kaikki. Sinun ikäluokkasi naisista hyvin monet juuri tällä hetkellä jännittävät, pääsevätkö edes pääsykokeisiin asti. Osa heistä jännittää vielä kaksi päivää ylioppilaskirjoitustensa tuloksia. Se on heidän elämässään nyt prioriteetilla yksi. He ovat voineet hakea opiskelupaikkaa aivan eri paikkakunnalta kuin missä nyt asuvat tai jopa ulkomailta ja sen vuoksi seurustelusuhde aiheuttaisi vain hankaluuksia, jos opiskelupaikan saa, muuttaa toiselle paikkakunnalle ja poikaystävä jää tänne. Seurustelu siis vain mutkistaisi naisen suunnitelmia ja nainen joutuisi jo tässä vaiheessa tekemään sellaisia elämäänsä koskevia valintoja, joita myöhemmin saattaisi katua (kuten että ei ottaisikaan vastaan opiskelupaikkaa 500 kilometrin päästä tai Saksasta poikaystävän vuoksi). Seurustelu ei siis ole ikäisillesi naisille samalla tavalla tärkeää kuin tuntuu olevan sinulle. Heillä on nyt muita suunnitelmia. Seurustelu alkaa sitten, JOS sattumalta tapaa sopivan miehen. Mutta he eivät aktiivisesti etsi itselleen seurustelukumppania, koska heidän elämänsä täyttyy nyt paljon tärkeämmistä ja mielenkiintoisemmista asioista. 

Kyllä jo lukio aikoina suurin osa meidän koulun tytöistä seurusteli. Nykyään melkein jokaisella näyttää olevan parisuhde päällä. Tietysti se muutto opiskelemaan ehkä lopettaa suhteen mutta helpostihan ne uuden miehen löytää. Muutenkin naisena varmaan sinkkuna tässä iässä on muutenkin helpompaa kun ei kuitenkaan ole miesten puutteessa kun saa kuitenkin seksiä ja irtosuhteita aika helposti

Tuo kertoo vain siitä, että sinä et pitänyt niitä hiljaisia, varpusenharmaita nörttityttöjä lainkaan tyttöinä. Heistä nimittäin suurin osa ei seurustellut lukioaikoina. Ei myöskään ylipainoisista tai rumista. Sinä näit vain sen, minkä halusitkin nähdä.

No tämä tyyppihän on itse myöntänyt tällä palstalla, että hänelle naisessa tärkeintä on se, että nainen on hyvännäköinen. Hän ei ole kuin kerran edes yrittänyt lähestyä ei-hyvännäköistä naista, tai oikeammin tyttöä, koska tämä tapahtui teini-iässä. Lisäksi hän on sanonut, että hänen mielestään naisten kanssa keskustelu ei ole tärkeää, koska naiset eivät kuulemma ole kiinnostuneita kuin aika pinnallisista asioista ja esim yhteiskunnalliset asiat eivät naisia kiinnosta.

Toisin sanoen tämä tyyppi ei ole itse välittänyt edes tutustua muunlaisiin naisiin, kuin lähinnä niihin koulunsa pinnallisimpiin teinityttöihin. Ja sitten hän valittaa kun ei rumana miehenä kelpaa naisille, vaikka ei selvästi itsensä kaltaisia naisia edes huomaa. Minä en ole mikään tasoteorian vankkumattomin kannattaja, mutta tämä tyyppi on arkkiesimerkki miehestä, jolle oman tasoiset naiset eivät kelpaa.

No tämä selittääkin jo paljon. Tämän perusteella voin sanoa aloittajalle, että hän ei tule koskaan saamaan kaunista naista, jos hän ei tee ihan helvetin suurta menestystä elämässään. Noilla ulkoisilla avuilla siihen vaaditaan tooooooooooodella paljon. 

Niin eli eikö tämä sitten todista sen että naiset ovat pinnallisia siinä missä miehet? Jos kerran ruma ei voi kaunista saada ja taso määrittyy melkeimpä yksiin ulkonäön mukaan . Kyllä nämä rumat naisetkin hyvännäköisen miehen haluaisi ja epäilen että edes tyytyisivät rumaan mieheen ja olisivat mielummin ilman vaikka koko loppuelämänsä. Lisäksi rumat naiset ovat todella pieni vähemmistö naisissa joten tämä tarkoittaa sitä että rumia naisia ei edes riitä todellakaan kaikille. Koska rumia miehiä on paljon ja kauniita naisia taas paljon, myös kauniita naisia jää yksin paljon. Tämä on taas hyvä esimerkki siitä että aluksi naiset ittävät että ulkonäöllä ei olisi väliä mutta sitten perään kuulutetaan että ruma mies voi vain saada tasoisensa naisen. Rivien välistä on siis selvää että sitä rumaa miestä ei halua näin yhtään kukaan nainen

Tällä palstalla muuten joka ikinen kerta kun joku nainen valittaa huonoa menestystä miesmarkkinoilla, hänelle sanotaan että hän on vain liian nirso riippumatta siitä onko hän nirso vai ei. No kas kummaa, voisiko olla ihan jo nirsoudesta kyse silloinkin, kun ruma mies valittaa ettei voi saada kaunista naista?? Mutta ei, jostain ihmeen syystä tämäkin on teidän mielestänne naisten syy, kun ne ovat niin nirsoja, etteivät teitä huoli. Omaa nirsouttanne ettei edes huomaa.

Koska syyt ovat erilaisia. Pienen kyselemisen jälkeen naisesta paljastuu yleensä seuraavaa:

- nainen ei ole itse kovin aloitteellinen (ainakaan verrattuna miehiin)

- nainen on oikeasti jossain määrin nirso eli on antanut miehille pakkeja, usein pinnallisistakin syistä

- nainen toimii siten, että miehet eivät pääse lähestymään (on jatkuvasti kotona, ei käy baarissa tai ole tinderissä jne.)

Sen sijaan mies on usein aloitteellinen, käy ulkona, mutta ei saa ketään naista

Vierailija
128/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä

+ luotettava

Miinukset

No nyt alan ymmärtää tätä tasoteoriaa paremmin. Kerronpa sulle yhden jutun. Me naiset tosiaan ihailemme mielestämme komeita miehiä. Mutta me myös ymmärrämme, että meidän ei kannata kalastaa samoilla vesillä kuin kauniit naiset. Jos olemme itse persjalkaisia pottunokkaisia suomalaisia naisia, me alamme parisuhdemielessä katsella persjalkaisia pottunokkaisia suomalaisia miehiä. Jätämme ne komistukset samoihin haavekuviin kuin suunnattomat rikkaudetkin. Päiväuniin. Ja kun tapaamme sen persjalkaisen pottunokkaisen miehen, joka on mielestämme niistä persjalkaisista pottunokkaisista miehistä kaikista kiinnostavin, ihastumme ja rakastumme. Lottovoitostakin voi haaveilla, mutta ei kannata rakentaa elämäänsä sen haaveen varaan. 

Moni ruma mies on kuitenkin saanut kauniin naisen. Paljon useammin kuin ruma nainen saanut komean miehen. Teidän miesten kannalta tässä on se hyvä puoli, että naiset arvostavat parisuhteessa paljon muutakin kuin vain miehen ulkonäköä. Naisen on paljon vaikeampaa tulla komean miehen silmissä viehättäväksi menestymällä urallaan tai saavuttamalla yhteiskunnallisesti merkittävän aseman. 

Mitä tulee kauniiden naisten jäämiseen yksin, niin loppujen lopuksi yksikään kaunis nainen ei jää yksin. Eikä komea mies. Jos siis ei halua jäädä yksin. Maailmassa on miljardeja ihmisiä. Sinä haaveilet kauniista suomalaisesta naisesta, mutta olet mieluummin ilman kuin tyydyt rumaan tai edes tavalliseen suomalaiseen naiseen tai alkaisit etsiä kaunista  naista jostain muualta maailmasta. Tai alkaisit edes tehdä mitään sen eteen, että saisit suomalaisen kauniin naisen. 

Mulla on aiemmin ollut sympatiat puolellasi, koska itselläni on sinua muutaman vuoden vanhempi poika. Joka myös on lyhyt. Meidän suvussa kaikki ovat lyhyitä. Eikä hän ole erityisen komeakaan. Ihan persjalkainen pottunokkainen peruspertti. Mutta hänellä on varsin kaunis chileläinen tyttöystävä. Myös tyttöystävä on lyhyt. Mun poikani ei kuitenkaan ole koskaan rypenyt itsesäälissä ja syytellyt muita sen paremmin omasta pituudestaan kuin mistään muustakaan. Hän on elänyt täysillä omaa elämäänsä, on sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen, hauska, luotettava, ystävällinen jne. Tällä hetkellä hän on Espanjassa opiskelijavaihdossa ja niin on tyttöystäväkin. Aika näyttää, miten suhde kehittyy (nyt ovat tunteneet toisensa 2 vuotta) ja jos se tästä vielä muuttuu vakavammaksi, noille kahdelle ei maailmassa tunnu olevan mitään rajoja rakkaudelleen. 

Mutta sinä olet päättänyt, että kohtalosi on kurja ja sen vuoksi et edes halua tehdä mitään muuttaaksesi mitään. Se on sinun valintasi. En enää yritä antaa sinulle mitään neuvoja, koska nyt huomaan, että et sinä oikeasti mitään neuvoja haluakaan. Haluat vain purkaa vihaasi, katkeruuttasi ja kateuttasi jonnekin. Hyvää loppuelämää sinulle. 

Naisilla tuntuu olevan aivan väärä käsitys kauneudesta miesten silmissä. Naiset helposti väheksyvät omaa tasoaan ja siihen ei ole mitään muuta syytä kun se että naiset itse määrittelevät oman ja toistensa kauneuden paljon miehiä ankarammalla kädellä. Todellisuudessa taas miehet pitävät lähes kaikkia naisia ainakin seksiin tarpeeksi kauniina. Miehillä tämä taad menee toisin päin. Miehet usein luulevat itsestään ulkonäössään liikoja ja todellisuudessa naisten silmissä aika harvat miehet ovat hyvännäköisiä

Naiset huomaavat toisten naisten (ja miesten) ulkonäössä kaikkia ihan ihme virheitä, joita miehet eivät ikinä huomaa. Miehet myös ajattelevat toisia miehiä paremman näköisinä kuin naiset

Sitten vielä kohdataan väittää että naiset muka olisi vähemmän pinnallisia vaikka todellisuudessa se menee juuri toisinpäin. Naiset suhtautuvat itsen ja muiden ulkonäköön paljon tarkemmin ja kriittisemmin

Vierailija
129/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole. On vaan mielipiteitä.

Eli jonkun mielestä Väyrynen on komea?

Siis Paavo Väyrynen? Ihan tavallinen mies, ei ruma eikä komea.

Riittävän komea on ollut päästäkseen naimisiin. Tai olisko sitten vaan ollut mukava ja sosiaalinen, millä pässtään naisseurassa jo hyvinkin pitkälle.

Vierailija
130/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu, että näissä keskusteluissa ei koskaan tule "rumilta miehiltä" vastaukseksi, että "kiitos hyvistä vinkeistä ja näkökulmista, yritänpä näitä käytännössä", vaan aina tulee jotain selitystä, että "mutkun sitkun nytkun naiset ei tykkää musta ja muut miehet vie kaikki naiset nyyh".

Itse asiassa näin oonkin pari kertaa vastannut. Tilanne vain on se, että harva palstanainen keksii sellasta mitä mä en ole tässä 15 vuoden aikana keksinyt ja kehitysehdotukset on jo otettu käyttöön

Vierailija
131/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole. On vaan mielipiteitä.

Eli jonkun mielestä Väyrynen on komea?

Siis Paavo Väyrynen? Ihan tavallinen mies, ei ruma eikä komea.

Riittävän komea on ollut päästäkseen naimisiin. Tai olisko sitten vaan ollut mukava ja sosiaalinen, millä pässtään naisseurassa jo hyvinkin pitkälle.

Miehen ei tarvitse olla komea päästäkseen naimisiin. Naisen ei tarvitse olla kaunis päästäkseen naimisiin. Tämä johtuu siitä, että normaalisti tavalliset ihmiset eivät avioidu puolisonsa kanssa tämän ulkonäön vuoksi, vaan siksi, että rakastavat tätä. Normaalit, tavalliset ihmiset arvostavat puolisossaan muita piirteitä enemmän kuin ulkonäköä. He menevät naimisiin koska ovat ihastuneet toisen luonteeseen, koska tykkäävät olla tämän seurassa ja koska haluavat jakaa elämänsä, niin myötä- kuin vastoinkäymisetkin sen rakastamansa ihmisen kanssa. Näin oli ainakin vielä silloin kun Paavo Väyrynen meni naimisiin. Näin oli vielä 15 vuotta sittenkin kun minä menin naimisiin.

Minä siis rohkenisin veikata, että jospa se Paavo Väyrysen vaimo rakastui Paavoon. Jospa hän jakoi saman arvomaailman ja tulevaisuuden näkemykset miehensä kanssa. Jospa hän viihtyi yhdessä Paavon kanssa ja halusi jakaa arkensa ja juhlansa tämän kanssa.

Tokikaan en pidä lainkaan epätodennäköisenä sitäkään, että hän olisi myös pitänyt Paavoa hyvännäköisenä miehenä. Me ihmisethän, myös siis me naiset, olemme erilaisia ja viehätymme erilaisista ulkonäöllisistä piirteistä ihmisissä. Johan tuon tästäkin ketjusta huomaa. Joku väitti Väyrystä rumaksi, minä sanoin hänen olevan mielestäni ihan tavallisen näköinen mies ja sinä puolestasi pidät häntä jopa komeana, koska on päässyt naimisiin. Niin ne mielipiteet ulkonäönkin suhteen vaihtelevat, vaikka tämä palstamme parikymppinen ruma mies ei sitä uskokaan.

Vierailija
132/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä

+ luotettava

Miinukset

Sekä rumat naiset että rumat miehet ovat pieni vähemmistö naisista ja miehistä. Suurin osa sekä miehistä että naisista menevät kategoriaan tavis. Ja suurin osa sekä naisista että miehistä onnistuvat pariutumaan ja yleensä pariutuvat ihan niiden suunnilleen itsensä kaltaisten ihmisten kanssa.

Kukaan ei ole sanonut, että ruma mies ei voisi saada kaunista naista, mutta jos miestä ei itseään kiinnosta kuin ne pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset naiset, niin ei pidä ihmetellä, jos nämä naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä myös parinvalinnassa. Niin se vaan menee, että hyvännäköisillä ihmisillä on yleensä enemmän valinnanvaraa, joten erottuakseen edukseen, vähemmän hyvännäköisen tyypin pitää tehdä vaikutus muilla avuillaan kuin ulkonäöllään. Jos ne muut avut kilpistyvät omasta ulkonäöstä valittamiseen, niin ei suoraan sanottuna juurikaan toivoa ole.

Tällä palstalla muuten joka ikinen kerta kun joku nainen valittaa huonoa menestystä miesmarkkinoilla, hänelle sanotaan että hän on vain liian nirso riippumatta siitä onko hän nirso vai ei. No kas kummaa, voisiko olla ihan jo nirsoudesta kyse silloinkin, kun ruma mies valittaa ettei voi saada kaunista naista?? Mutta ei, jostain ihmeen syystä tämäkin on teidän mielestänne naisten syy, kun ne ovat niin nirsoja, etteivät teitä huoli. Omaa nirsouttanne ettei edes huomaa.

Enemmän minä ainakin tiedän rumia naisia jotka seurustelevat tavis miehien kanssa kun rumia miehiä jolla olisi tavis nainen. Yleensä rumilla miehillä ei ole ketään naista koska nuo rumatkin naiset näyttävät yllättävän hyvin menevän noille tavallisen ulkonäön omaaville miehille kaupaksi

Niin, ajatella, että samaan aikaan kun te rumat miehet ulisette päivät pääksytysten netissä, kun ette voi saada kaunista naista, ne lukuisat ja taas lukuisat tavalliset miehet elävät onnellisissa parisuhteissa jopa itseään rumempien naistensa kanssa. Heille siis selvästi naisessa on tärkeintä jokin muu kuin hyvä ulkonäkö. He eivät siis ole yhtä pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä kuin sinä. Toisin kuin sinä, he eivät tuijota naisessa pelkkään kauneuteen. Ja he ovat myös selvästi kykeneviä muuhunkin kuin itsesääliin ja naisten haukkumiseen netissä.

Ei muuten pidä paikkaansa väittämäsi. Se että miehet ottavat myös rumia naisia johtuu siitä että miehet pystyvät joustamaan. Mikäli siis ei kauniiseen ole varaa ja seksiä ja kumppanuutta haluaa niin miehet joustaa. Rumille naisille ei taas kelpaa ruma mies juurikin siksi että he ovat oppineet että saavat lopulta myös paremman näköisen miehen ja siksi on turha tyytyä. Nainen ei yleensäkkään tyydy vaan luonto ohjaa naiset ottamaan itseään parempia miehiä

Väittämäni ei pidä paikkaansa? Okei.

Minähän siis väitin, että nuo rumien naisten kanssa seurustelevat tavalliset miehet eivät ole pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Väitin että he näkevät naisissa ensisijaisesti muutakin arvoa kuin kaunis ulkomuoto.

Mutta nämä väitteeni eivät siis sinusta pidä paikkaansa. Ovatko nuokin miehet siis mielestäsi pinnallisia ulkonäköön tuijottajia? Pillun takiako sinä siis arvelet heidän olevan parisuhteessa itseään rumempien naistensa kanssa? Oikeasta rakkaudesta ja toisesta välittämisestäkö ei mielestäsi siis ole kysymys?

Vierailija
133/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta lisää niin apn näkökenttä laajenee näissä naisasioissa ja tulee vähän viisautta.

Lihava serkkupoika sanoi lukion jälkeen äidillensä ettei hän saa koskaan tyttöystävää, koska ne kauniit naiset, joista hän olisi kiinnostunut eivät ole kiinnostuneet hänestä. No miten kävi?

Muutama vuosi vierähti ja serkkupoika löysi tavallisen pyöreän tytön ja meni naimisiin. Nyt on kai jo kolme lasta ja onnellisia ovat omakotitalossaan.

Eli ihminen ja ajatukset muuttuu. Kaksikymppisenä on aika kapea katseinen ja olevinaan terävä, viisaus tulee vasta elämällä.

Vierailija
134/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläessäni tavannut tasan yhden miehen, jonka kohdalla ulkonäkö oli mielestäni niin epämiellyttävä, etten olisi sen takia voinut kuvitella suhteen syvenevän, vaikka tulimme muuten hyvin toimeen. Mutta niin vaan tämäkin henkilö löysi tyttöystävän ja on nyt pitkässä parisuhteessa, enkä yhtään ihmettele. Hän on todella sosiaalinen ja avoimen empaattinen ihminen, joka pitää aina ystäviensä puolia. Omakaan mieheni ei viehättänyt minua ensi näkemältä, vaan tutustuimme ensin ystävinä. Suurimmalla osalla ihmisistä muut kuin ulkoiset seikat menevät sen ulkonäön edelle, kunhan vaan olet tarpeeksi usein tilanteissa, joissa pääset tuomaan esiin niitä hyviä luonteenpiirteitäsi.

Vierailija
135/167 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta lisää niin apn näkökenttä laajenee näissä naisasioissa ja tulee vähän viisautta.

Lihava serkkupoika sanoi lukion jälkeen äidillensä ettei hän saa koskaan tyttöystävää, koska ne kauniit naiset, joista hän olisi kiinnostunut eivät ole kiinnostuneet hänestä. No miten kävi?

Muutama vuosi vierähti ja serkkupoika löysi tavallisen pyöreän tytön ja meni naimisiin. Nyt on kai jo kolme lasta ja onnellisia ovat omakotitalossaan.

Eli ihminen ja ajatukset muuttuu. Kaksikymppisenä on aika kapea katseinen ja olevinaan terävä, viisaus tulee vasta elämällä.

Eipä ole ainakaan mulla tilanne muuttunut miksikään teinivuosista ja ikää on nyt 30v. Eikä mulla edes ole mitään painokriteereitä naiselle. Samat kaverit ovat naisten keskuudessa haluttuja kuin silloin lukioaikanakin ja päinvastoin

Vierailija
136/167 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"intohimo elämään ja uraan"

Eli raha ja status. Tämä olisi minun ohjeeni ap:lle: hanki rahaa ja statusta.

Naiset ovat vastauksissaan tehneet selväksi miten haluavat homman toimivan. Tasot katsotaan kohdilleen kellontarkasti, MA-teorian mukaisesti. Ei ole tasoja, mutta kannattaa lähestyä oman tasoisia.

Rahan ja statuksen päälle nämä. Keskustelutaito, viettelytaito, itsevarmuus ja määrätietoisuus, sivistys jne ovat kaikki plussaa.

Ellei ole rahaa ja statusta, feikkaa tarvittaessa. En tarkoita leuhkimista, se on naisille turn-off. Enkä valehtelemista, jos kuitenkin jäisit kiinni. Vaan sitä että käyttäydyt kuin olisit statusmies ja sen lisäksi komea. Ja että saisit helposti naisia. Jos näytät siltä että uskot siihen, ehkä joku nainenkin uskoo.

Vierailija
137/167 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuullostaa vähän tyhmältä niin yksi neuvo on, että älä ole ruma.

Kaikkeen ei voi tietenkään itse vaikuttaa. Paljon kuitenkin on asioita mitkä vaikuttaa siihen miten hyvältä näyttää. Jos haluaa näyttää urheilulliselta niin ihan samalla tavalla sen eteen pitää tehdä töitä kuin kaikki muutkin sporttisen näköiset. Parturissa voi käydä ja tyylikkäitä vaatteita saa kaupasta.

Kannattaa myös tehdä itsestään mielenkiintoinen persoona. Harrastaa ja tehdä mielenkiintoisia asioita. Silloin ihmiset on kiinnostuneita tekemisistäsi ja haluavat viettää aikaa kanssasi. Ketään ei kiinnosta miten istuit sohvalla katselemassa telkkaria koko päivän. Paljon parempi jos voi kertoa vaikka käyneensä melomassa merellä. Siitä voi helposti jatkaa keskustelua.

M35

Vierailija
138/167 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun lähdet, että kaikki naisten neuvot toisen naisen hurmaamiseksi on täyttä paskaa... Se on varma keino jäädä yksin.

Vierailija
139/167 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun lähdet, että kaikki naisten neuvot toisen naisen hurmaamiseksi on täyttä paskaa... Se on varma keino jäädä yksin.

Sinulla on varmaan rutosti kokemusta siitä kuinka naisia tulee ovista ja ikkunoista kun tekee just päinvastoin kuin naiset neuvoo?

Vierailija
140/167 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes vaivautua lähestymää. Suomalainen nainen osaa olla törkeä tapaus ja jäävät monesti vain naureskelemaa kavereitten kanssa, että mitä toiki äijä mua yrittää iskeä..