Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein Simssissä lestadiolaisperheen

Vierailija
16.05.2017 |

Vaimo koko ajan paksuna + mies käy panemassa joka ilta muita naisia ja saanut jo kolme naista raskaaksi. Yhdellä salarakkaalla tuli kolmoset XD vasta alotin siis pelaamisen ja tällä miehellä on nyt yksi lapsi ja toinen tulossa vaimonsa kanssa ja kolme lasta yhden salarakkaan kanssa ja kaksi muuta salarakasta viimeisillään paksuna. Vaimo ei tietenkään tiedä mistään mitään. XDD Minkälaisia perheitä te olette simssissä tehneet? Mulla on siis Sims 4

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole kyllä Simsiä ikinä pelannutkaan.

Ei siinä voi hahmojen uskontoa päättää, siis ollenkaan. Näin siksi, että ei ole haluttu kulttuurisia riitoja peleistä.

Ja raskaaksi tulokin on melkoisen työn takana, vaatii liudan oikeita valintoja. 

Eli oikeasti ap on suunnitellut perheen ja päättänyt omassa päässään, että hei, nämä ovat lessuja.

PS: lestadiolaiset ovat enimmäkseen kyllä aidosti uskovaisia, ja heille huorinteko on synti. 

What? Ei todellakaan ole minkään työn takana, ei yhtään edes vaikeaa. Itse et ole pelannut. Eihän kukaan väittänytkään että siinä voisi oikeasti valita uskonnon. Huoh näitä tosikkoja.

Vierailija
22/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran suvun aloittajamiehen jolla oli kolme vaimoa. Lapsia tuli sitä mukaa kun tuli kun jokaisen vaimon kanssa piti pelehtiä joka päivä. Siirsin lapsia aina sitä mukaa pois taloudesta kun ei enää mahtunut. Jokaisella vaimolla oli oma huone + kylppäri perheen talon sisällä, joista laitoin ovet lukkoon. Kätevää, ei mustasukkaisuuskohtauksia :D Lopulta lapsia taisi olla yli 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt- perhe joka tekee koko ajan lapsia ja kaikki huostaanotetaan koska niitä ei hoideta. No joo, onko liian karu? :(

Mulle kävi tämmöinen wt-vahinko Sims2n aikoihin. :D

Tuli kolmet kaksoset, enkä mitenkään osannut niiden kanssa olla. Sitten oli pari kertaa yhdeltä koululaiselta läksyt tekemättä, niin sossu tuli ja kuusi alle teini-ikäistä. Mä olin hetken aikaa järkyttynyt saamastani kohtelusta. Puhisin miehellekin, että voihan hitto, sossu vei mun simssit.

Jatkoin kuitenkin pelaamista kys perheellä, niin ne sossun viemät mukulat sitten sijoitettiin samantien naapurustoon ja aina olivat kylässä.

Vierailija
24/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt- perhe joka tekee koko ajan lapsia ja kaikki huostaanotetaan koska niitä ei hoideta. No joo, onko liian karu? :(

Mulle kävi tämmöinen wt-vahinko Sims2n aikoihin. :D

Tuli kolmet kaksoset, enkä mitenkään osannut niiden kanssa olla. Sitten oli pari kertaa yhdeltä koululaiselta läksyt tekemättä, niin sossu tuli ja kuusi alle teini-ikäistä. Mä olin hetken aikaa järkyttynyt saamastani kohtelusta. Puhisin miehellekin, että voihan hitto, sossu vei mun simssit.

Jatkoin kuitenkin pelaamista kys perheellä, niin ne sossun viemät mukulat sitten sijoitettiin samantien naapurustoon ja aina olivat kylässä.

Aikamoinen tuuri kyllä että tuli kolmet kaksoset :D Sims 2 on ihan paras. Pelaan vieläkin Sims 2:sta ja 3:sta vaikka mulla on nelonen ja melkein kaikki lisärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme