Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein Simssissä lestadiolaisperheen

Vierailija
16.05.2017 |

Vaimo koko ajan paksuna + mies käy panemassa joka ilta muita naisia ja saanut jo kolme naista raskaaksi. Yhdellä salarakkaalla tuli kolmoset XD vasta alotin siis pelaamisen ja tällä miehellä on nyt yksi lapsi ja toinen tulossa vaimonsa kanssa ja kolme lasta yhden salarakkaan kanssa ja kaksi muuta salarakasta viimeisillään paksuna. Vaimo ei tietenkään tiedä mistään mitään. XDD Minkälaisia perheitä te olette simssissä tehneet? Mulla on siis Sims 4

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tehnyt mm. playboykartanon missä oli Hugh Hefner ja monta seksikästä blondia. Hahahaaaa Ap

Vierailija
2/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuon ap:n perhe kuulostaa mormoniperheeltä mutta sielläkin kuitenkin tiedetään muista vaimoista.

Toinen vaihtoehto olisi ihan tavis häntäheikin perhe, jossa äijä höylää ja kusettaa kaikkia.

Lestaperhe olisi oikeasti mielenkiintoinen kokeilu siis ilman mitään sivusuhde säätöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aviopari joilla on kellarissa "selleissä" muutama...noh, vanki. On sieltä lapsiakin siunaantunut.

Vierailija
4/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aviopari joilla on kellarissa "selleissä" muutama...noh, vanki. On sieltä lapsiakin siunaantunut.

Ai kamala :D Itse myös pelaan Simsiä usein kyseenalaisilla tavoilla, kun perus perheidyllin pelaaminen käy nopeasti tylsäksi.

Vierailija
5/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahah!!!

Vierailija
6/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

pliis jooko?

Vierailija
7/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko perustaa RealDoll-perheen, eli sellaisen missä on isä, lapset ja äitin tilalle vaihdettu RealDoll. Se olisi varmasti kaupungin iloisin perhe. 

Vierailija
8/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

pliis jooko?

Mikäs sen parempaa tekemistä kuin pelata Simssiä? Eikös sulla ole koskaan tekemisen puutetta? Taitaapa olla kun vauva-palstalla hengaat. Hankippa kuule ihan itsekin se elämä.

Vierailija
9/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin rakentaa seuraavaksi isolle tontille monta pikkutaloa, joissa asuu eri perheet. Voisivat elää vaikka pelkästään maanviljelyn avulla. Harmi kun maksimitalous on vaan 8 simiä. Onhan siihenkin tosin modit olemassa.

Vierailija
10/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä teen useesti samaa 😂😂

Vierailija
11/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hetkeen tuota nukketalopelinä pelannutkaan.

Itseä ärsyttää, että pikku flirttailustakin muille simeille kumppanit kiukuttelee ja hyvä fiilis menee punaiselle, eikä sänkyyn ole tulemista.

Yhden mimmin sain hoidettua kaikki salarakas jutut tms.  kunnialla läpi, sitten se niinku rakastu ja teki pari lasta. Oli tälle kumppanilleen uskollinen ja elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka. Kummankin hautakivi on Unholan luolassa. Sen jälkeen on tullut jo monta sukupolvea..

Yksi niistä jälkeläisistä on parhaillaan seitsemän taaperon isä. Lähdin youtube sims haastetta tekemään... Saakeli, että tulikin haukattua iso pala kakkua, mä en jaksa niitä kakaroita ollenkaan. Joten jäi tuon tyylin pelaaminen tauolle.

Viime yönä kolmeen rakensin uima-altaan alle taloa.

Kertokaa lisää! :D

Vierailija
12/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

pliis jooko?

Hänellähän on! Se on Sims4!<3

Vierailija
13/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin rakentaa seuraavaksi isolle tontille monta pikkutaloa, joissa asuu eri perheet. Voisivat elää vaikka pelkästään maanviljelyn avulla. Harmi kun maksimitalous on vaan 8 simiä. Onhan siihenkin tosin modit olemassa.

Mä tein isolle tontille myös useita pikku taloja puihin. Kullekin perheenjäsenelle omansa. Oli hankala pelata, kun nelosessakin kestää se liikkuminen paikasta toiseen kauan. Pitänee hankkia se Vampyyrilisä osa, niin ne vaan teleporttaa ittensä.

Vierailija
14/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tehdä vampyyriperheen jolla on selleissä syötävää eli muita simssejä.

Vierailija
15/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt- perhe joka tekee koko ajan lapsia ja kaikki huostaanotetaan koska niitä ei hoideta. No joo, onko liian karu? :(

Vierailija
16/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein isolle tontille myös useita pikku taloja puihin. Kullekin perheenjäsenelle omansa. Oli hankala pelata, kun nelosessakin kestää se liikkuminen paikasta toiseen kauan. Pitänee hankkia se Vampyyrilisä osa, niin ne vaan teleporttaa ittensä.

Miten tuo puihin rakentaminen onnistuu? Vai onko se vain nelosen ominaisuus (ite pelaan kolmosta).

Vierailija
17/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole kyllä Simsiä ikinä pelannutkaan.

Ei siinä voi hahmojen uskontoa päättää, siis ollenkaan. Näin siksi, että ei ole haluttu kulttuurisia riitoja peleistä.

Ja raskaaksi tulokin on melkoisen työn takana, vaatii liudan oikeita valintoja. 

Eli oikeasti ap on suunnitellut perheen ja päättänyt omassa päässään, että hei, nämä ovat lessuja.

PS: lestadiolaiset ovat enimmäkseen kyllä aidosti uskovaisia, ja heille huorinteko on synti. 

Vierailija
18/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hetkeen tuota nukketalopelinä pelannutkaan.

Itseä ärsyttää, että pikku flirttailustakin muille simeille kumppanit kiukuttelee ja hyvä fiilis menee punaiselle, eikä sänkyyn ole tulemista.

Yhden mimmin sain hoidettua kaikki salarakas jutut tms.  kunnialla läpi, sitten se niinku rakastu ja teki pari lasta. Oli tälle kumppanilleen uskollinen ja elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka. Kummankin hautakivi on Unholan luolassa. Sen jälkeen on tullut jo monta sukupolvea..

Yksi niistä jälkeläisistä on parhaillaan seitsemän taaperon isä. Lähdin youtube sims haastetta tekemään... Saakeli, että tulikin haukattua iso pala kakkua, mä en jaksa niitä kakaroita ollenkaan. Joten jäi tuon tyylin pelaaminen tauolle.

Viime yönä kolmeen rakensin uima-altaan alle taloa.

Kertokaa lisää! :D

Nelosessa ainakin se yks onnelisuuspalkinto on sellainen, että muut eivät tuu mustasukkasiksi jos kyseinen sim flirttailee kenelle se palkinto on ostettu 😀

Vierailija
19/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo puihin rakentaminen onnistuu? Vai onko se vain nelosen ominaisuus (ite pelaan kolmosta).

Kikkailua vaatii.

Tein muutaman pylväiden päälle ja asetin puut siten, että pylväät jää puiden runkojen sisään.

Sitten skaalasin kantoja jättimäisiksi ja niiden päälle..

Vaatii rappusia, mutta pienellä suunnittelulla nekin saa koodilla maisemaan upotettu ja silti toimii sujuvasti.

Vampyyriosa vielä puuttuu, että sitten ei vissiin tarvita rappusiakaan.

Vierailija
20/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää... mulla oli joskus sims 2. Pitää hommata tää peli. Muistan kun jo se eka oli niin kova peli. Kakkosessa mulla oli lisäosina lemmikit ja hm-kauppakeskus (sen nimeä kylläkään muista)

Aivan huippupeli :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme