Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei suostu leikkaamaan omaa kissaansa

Vierailija
16.05.2017 |

Kyseessä on siis jo varttunut teinityttö, jolla juoksut muodostuu hullummaksi ja hullummaksi. ulos sitä ei voi päästää koska olisi heti tiineenä. Veisin sen kaupunkiyksiöstä maalle tuulettumaan, jos mies vaan veisi sen sterilointiin. Hänen mielestään se on minun homma. Emme asu yhdessä, joten en joudu kärsimään ammoniakin hajusta koko aikaa, mutta mulla ottaa päähän jo tuo kissan mouruaminen niinä päivinä, kun oon miehelläni kylässä.

Kiristys, uhkailu vai mikä tehokeino, että mies veisi narttunsa leikkuuseen kun tällä on kesäloma kesällä. Mies oli tuossa pari vuotta työttömänä, joten kiireeseen se ei ole voinut vedota. Nyt vetoaa kun on töissä. Itelleni ei mielestäni kissan leikkuu kuulu, kun en sitä ole ottanut ja on omatkin arkihommat. (opiskelu ja työ)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan että kissan ei kuulu juosta vapaana ulkona maallakaan.

Vierailija
2/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri hoitaa asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvä lompakkoloinen, haluaa että sinä viet ja maksat kissan leikkauksen.

Ei kannata ikinä muuttaa tuollaisen kanssa yhteen.

Vierailija
4/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa maalaistalossa oli aikoinaan kissa. Se on niiden luonnollinen ympäristö häätää jyrsijät ja käärmeet pois talon läheisyydestä.

Vierailija
5/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se hoitaa kumpi sen leikkauksen haluaa.

Vierailija
6/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikki. Ei jatkoon.

Vierailija
7/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa maalaistalossa oli aikoinaan kissa. Se on niiden luonnollinen ympäristö häätää jyrsijät ja käärmeet pois talon läheisyydestä.

Se oli aikoinaan se. Nyt näitä asioita määrittelee laki.

Vierailija
8/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä kustantaisi kissan leikkuun, mutta mulle se on periaate, en halua alkaa tuhlata aikaani, jotta vien hänen kisumirrinsä leikkuuseen. Mies ei ole kitupiikki vaan aikaansaamaton. Oon nyt jo reilu 3 vuotta muistuttanut tästä asiasta. Oon myös luvannut tulla mukaan, jos mies vaan itse lähtee messiin. Mulle kissa on tärkeä ja osaankin omasta mielestäni hoitaa paremmin kissoja kuin ukko. Veisin sen maalle hihnassa aluksi mutta oikeus silläkin on olla luonnossa eikä missään hikisessä pikkukopperossa jossa se juoksee ympäriinsä kuin hullu ja mouruaa.

AP

Vierailija
9/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on ihan perusjuttu kissan kanssa, kun ei pentujakaan varmaan haluta. Ja vaikka olisi sisäkissana, leikkaaminen on silti suositeltavaa. Parantaa sekä kisun että omistajan elämää kun turhat vietit eivät aiheuta ongelmia. Nyt mies on ottanut siis kissan, jota ei hoida edes alkeellisesti vaan odottaa sinun hoitavan. Tiedä vaikka lykkäisi maksunkin sulle jos veisit kisun leikattavaksi, vaikka nyt muuta väittääkin.

Ei tuollainen välinpitämättömyys eläimen voinnista voi olla vaan laiskuutta, se on jo enemmän itsekkyyttä ja kaltoinkohtelua avutonta kissaa kohtaan. Mieti mitä tuollainen kertoo miehen luonteesta ja asenteesta elämään. Hän tulee varmaan muissakin asioissa olemaan itsekäs, sluibailee läpi elämän vältellen velvollisuuksia ja vaivännäköä ja odottaa, että joku muu hoitaa kaiken pakollisen.

Jos jäät katselemaan tuota menoa ja muutatte ehkä yhteen, mieti millaista olisi asua miehen kanssa, joka ei tee luultavasti mitään kun paikalla on joku muu vastuuta kantamassa. Ettei tule sitten yllätyksenä. Jonkun muun pitää hoitaa kauppareissut, laskut, ehkäpä myös seksialoitteet, kotityöt, pihatyöt, kaikki. Voit kysyä toki miestä apuun, jolloin saat tod.näk. kuulla että hän tekee jotain myöhemmin. Vuoden päästä piha on kuin viidakko, puhtaat astiat 9. kuukautta loppu eikä mies muista ikinä kertakäyttökorvikkeita, onkohan luottotietojakaan... -Niin milloin teet jotain? -Myöhemmin, ei nyt jaksa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän