Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen surkein kuski - Autokoulun käynyt mies ei osaa ajaa autoa - turn off

Vierailija
16.05.2017 |

Kyllä miehen tulee osata ajaa autoa, jos kerran on ajokortin saanut. Mies on seksikkäimmillään sujuvasti autoa ajaessaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa pitää osata ajaa autoa jos on kortin saanut. Tai muuten pitää viedä katsastusmies käräjille virkavirheestä.

Vierailija
2/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa ajaa autoa niin osaako se mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tahansa pitää osata ajaa autoa jos on kortin saanut. Tai muuten pitää viedä katsastusmies käräjille virkavirheestä.

Nykyään katsastusmiehet eivät ole enää virkamiehiä, joten ei voida syyttää virkavirheestä.

Vierailija
4/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortiton ihminen on turn off...

Tulee aina mieleen hottiksista se Hartolan Kolumbus, joka selitti kokoajan naisten ajamisesta ja istui itse aina bussin kyydissä, yäk.

Vierailija
5/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17h ajo-opetusta yksi ajotunti 25min ja tuolla tuntimäärällä tehdään niitä kuskeja. Ymmärrän kyllä pirun hyvin, jos ei autoa ole hetkeen koulun jälkeen ajannut, että ei osaa.

Vierailija
6/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, joka ei osaa ajaa autoa.

Vierailija
7/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi miestä, joka ei osaa ajaa autoa.

Mites kun tulevaisuudessa tulee kuskittomat sähköautot? Olet sitten ikisinkku.

Vierailija
8/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17h ajo-opetusta yksi ajotunti 25min ja tuolla tuntimäärällä tehdään niitä kuskeja. Ymmärrän kyllä pirun hyvin, jos ei autoa ole hetkeen koulun jälkeen ajannut, että ei osaa.

No ei ole kyllä sitten vissiin ikinä osannutkaan, jos ajotaito unohtuu täysin ajamattoman kauden aikana. No toiset ei vaan kertakaikkiaan opi ajamaan autolla syystä tai toisesta, mutta mulle myös on iso turn off, jos mies ei osaa ajaa autoa ja toiseksi, jos mies ei myöskään osaa/halua tehdä autolle perus huoltojuttuja itse.

Vierailija
9/9 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän kyllä, että vaikka kortti on taskussa, niin en varmaan osaisi ajaa autoa, ainakaan niin, että se olisi itselle mukavaa ja helppoa. Kortin saamisesta on 15 vuotta ja sen jälkeiset ajokerrat jäävät alle kahteenkymmeneen. Nimenomaan siksi olen yrittänyt ajaa, että saisi vähän harjoitusta ja pidettyä yllä taitoa. Autoa en ole ikinä omistanut enkä pahemmin muilta lainaillut, kun en ole tarvinnut. Jo pelkkä ajatus ajamisesta jännittää aika paljon. Tarvitsen tuon jännityksen vuoksi viereeni jonkun, koska pulssi nousee aika korkeaksi. Pelkään, etten ehdi reagoida johonkin kun tilanteet menevät niin nopeasti ja pahinta on se, että joku ajaa perseessä kiinni. Se saattaa ajaa minut lähelle paniikkia. Usein koukkaan sitten jonkun bussipysäkin kautta hengittämässä vähän ja päästämässä nämä painostajat ohi.

Tältä kantilta ymmärrän ihan hyvin, että ajotaitoa ei ole vaikka kortti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi