Miksi ihmeessä Diandran ura ei vaan lähde käyntiin?? Miksi hyvien biisien tekijät eivät auta häntä?
Diandra on Suomen paras laulaja, teknisesti jopa parempi kuin Saara Aalto ja säteilee lavalla. Miksi hänelle ei ole tehty kunnollisia biisejä, joko englanniksi tai suomeksi? Olisi jo vihdoin aika breikata jos aikoo huippulaulajaksi ja elättää itsensä sillä. Miksi Immonen, Jurek, Hank Solo ym ei auta Didiä?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä toisaalta ymmärrä miten täällä on Sannin ulkomuotoa ihan ok haukkua, mutta kaikki älähtää jos Diandrasta sanoo jotain. Musta vaan on ihan sama asia haukuit sitten jotain laihuuden tai pulleuden takia.
Sairaalloisen yli- tai alipainon hehkuttaminen ovat myös oksettavaa toimintaa, koska lapset saavat vaikutteita näistä artisteista. Diandra on lievästi (ei sairaalloisesti) ylipainoinen, mutta Sannilla on anoreksia nervosa jossa ei ole mitään ihailtavaa.
Onko sinulla todisteita sen puolesta, että Sannilla on anoreksia? Ihan normaalilta hoikalta naiselta näyttää. Katso vaikka vain elämää uimakuvat. Samanlaisia naisia näkee rannalla pitkin kesää, eikä varmasti kaikilla ole anoreksia. Ilmeisesti olet itse ylipainoinen ja siksi sinulta on kadonnut todellisuudentaju.
En ole tuo jolle vastasit, mutta Vain elämäässä Sanni olikin vielä normaalin hoikka, sen jälkeen alkoi tuo painon sairaalloinen laskeminen. Väitän, että 7-10kg on saattanut Vain elämää-ajoilta lähteä.
Kts.viesti n:o 123 jossa on kaksikin artikkelia kuvineen asiasta. Jos omat fanit kauhistelevat, on silloin jotain pahasti pielessä.
Näin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä toisaalta ymmärrä miten täällä on Sannin ulkomuotoa ihan ok haukkua, mutta kaikki älähtää jos Diandrasta sanoo jotain. Musta vaan on ihan sama asia haukuit sitten jotain laihuuden tai pulleuden takia.
Sairaalloisen yli- tai alipainon hehkuttaminen ovat myös oksettavaa toimintaa, koska lapset saavat vaikutteita näistä artisteista. Diandra on lievästi (ei sairaalloisesti) ylipainoinen, mutta Sannilla on anoreksia nervosa jossa ei ole mitään ihailtavaa.
Onko sinulla todisteita sen puolesta, että Sannilla on anoreksia? Ihan normaalilta hoikalta naiselta näyttää. Katso vaikka vain elämää uimakuvat. Samanlaisia naisia näkee rannalla pitkin kesää, eikä varmasti kaikilla ole anoreksia. Ilmeisesti olet itse ylipainoinen ja siksi sinulta on kadonnut todellisuudentaju.
En ole tuo jolle vastasit, mutta Vain elämäässä Sanni olikin vielä normaalin hoikka, sen jälkeen alkoi tuo painon sairaalloinen laskeminen. Väitän, että 7-10kg on saattanut Vain elämää-ajoilta lähteä.
Pitäisi saada vertailukuva, mutta jos tuosta painosta on 10kg pudonnut, niin ei sekään mikään mahdoton paino ole. Reisistä voi ihan hyvin kaventaa ilman, että menee liian laihaksi.
Hohhoijaa. Ihan turhaan tässä syömishäiriöisen kanssa on keskustella normaalipainosta, mutta sanonpa vaan että jos reisistä on lähtenyt tämän verran on tilanne TODELLA vakava:
Tuossa kuvassa näyttää liian laihalta, mutta videoilla ei kyllä näytä mitä äkkiseltään instagramista katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ohimennen huomautus ja Diandran oikeasti tavanneena, hän ei ole ylipainoinen. Hämmästyin itsekin, kun luulin häntä paljon isommaksi. Olemuksessa on vain jotain, joka saa näyttämään isolta.
Idolsin aikoihin oli lievästi ylipainoinen.
Silloin oli merkittävä ylipaino. Nykyään lievä ylipaino.
Ei. Silloin oli lievä ylipaino, nyt on vain pyöreyttä.
Olet väärässä. Vie tyttö puntariin, niin katsotaan. Täältä lähtee 1000e välittömästi panokseksi jos on vielä kuvan mukaisessa kunnossa nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ohimennen huomautus ja Diandran oikeasti tavanneena, hän ei ole ylipainoinen. Hämmästyin itsekin, kun luulin häntä paljon isommaksi. Olemuksessa on vain jotain, joka saa näyttämään isolta.
Idolsin aikoihin oli lievästi ylipainoinen.
Silloin oli merkittävä ylipaino. Nykyään lievä ylipaino.
Olet väärässä. Vie tyttö puntariin, niin katsotaan. Täältä lähtee 1000e välittömästi panokseksi jos on vielä kuvan mukaisessa kunnossa nykyäänkin.
Minkä kuvan? Näin Diandran muutama kuukausi sitten kun käveli kadulla ja oli täysin normaalipainoinen, jos en tietäisi hänestä mitään niin ylipaino tai pullukka eivät olisi niitä sanoja, joilla häntä kuvailisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? 10kg ylimääräistä.
Minulla ei ole tarvetta valehdella. Olen itse ylipainoinen ja Diandran rinnalla melkoinen järkäle.
Ei ole mitään Idoli-ainesta koska hänen persoonansa ei liikuta tai kiinnosta millään tavalla. Pikkutyttömäinen hiirulainen. Hän voisi menestyä jos olisi massasta erottuvampi persoona ja tekisi musiikkia eriytyneemmälle yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä Diandraa ihailevista on kuullut artistia livenä?
Niinpä. Hänestä todellakin puuttuu se jokin.
Ääni on livenäkin hyvä.
Minusta on sairasta, että tämäkin keskustelu pyörii vain painon ympärillä ja keskittyy ulkonäön haukkumiseen. Saati sitten että puolet kommenteista on muiden artistien haukkumista. Yksikään noista naisista ei ole ansainnut tuollaista törkyä, oli sitten ura onnistunut tai ei ja oli sitten varsinaisesta musiikista mitä mieltä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on sairasta, että tämäkin keskustelu pyörii vain painon ympärillä ja keskittyy ulkonäön haukkumiseen. Saati sitten että puolet kommenteista on muiden artistien haukkumista. Yksikään noista naisista ei ole ansainnut tuollaista törkyä, oli sitten ura onnistunut tai ei ja oli sitten varsinaisesta musiikista mitä mieltä hyvänsä.
Kaikki julkisuuteen hakeutuneet ihmiset ovat ansainneet kritiikkiä. Olisivat pysyneet taviksina elleivät kestä arvostelua.
Diandra ei osaa tehdä oikeanlaista musiikkia. Ääni on kyllä huikea, mutta suomessa taitaa breikata paremmin tietynlainen yksinkertainen poppi. Painosta tuskin kyse, koska Alma myy loppuun ulkomailla ja striimaa monia kymmeniä miljoonia.
Diandran ura kaatui siihen, että hänen hyvin persoonallinen laulutyyli ja ääni leivottiin piiloon jo hänen ekalla levyllään - ilmeisesti juuri niiden finninaamaisten levytuottajien pakottamisella.
Niiden mielestä jokaisen laulajan pitää kuulostaa samalta ja Diandran oma persoonallisuus vain hukutettiin piiloon "opettamalla" hänelle se vakio laulujollotustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä ei ole mitään erityistä, jolla erottuisi muista artisteista. Esimerkiksi Sanni on huomattavasti seksikkäämpi ja hänellä on persoonallinen lauluääni. Samoin Haloo Helsingin laulajalla on persoonallinen ääni ja hän kirjoittaa tasaisen hyvää lyriikkaa. Muutenkin tuollainen musiikki on aika harvinaista nykypäivänä.
Sannissa ei ole ollut tippaakaan seksikkyyttä sen jälkeen kun meni värjäämään hiukset sinisiksi ja sairastumaan anoreksiaan.
Ja Sannin persoonallinen ääni aiheuttaa enemmän yökötystä kuin ihailua. Niin paljon mieluimmin kuuntelisin Diandran kaunista ääntä enkä sitä Sannin kauheaa nenäilyä.
Ihan kamala honottava nenä-ääni, miksi suomalaiset ostavat tuollaista musiikkia? Sama tyttöystävänsä Evelinan kanssa. Oikea lahjakkuus ei kelpaa, joiden ääni taipuisi minne tahansa, mutta Sannit ja Evelinat porskuttavat Netflix purkissa- ja sushibiiseillä eteenpäin.
Yhyy, pullukka ei pärjää! Yhyyy!!! Miellyttävä musiikki on paljon muutakin kuin miellyttävä lauluääni. Maailma on hyviä laulajia täynnä, mutta hyvät artistit ovat harvassa.
Herää elämään. Minä en edes ole Diandran fani, mutta hänellä on silti upea lauluääni ja paljon potentiaalia, jos suomitörpöt tajuaisivat, mihin hän voisi päästä urallaan.
Sanni ja Evelina eivät ole hyviä artisteja. Heissä ei ole mitään persoonallista, täysiä tusinalesboja.
Sanni on kyllä hyvinkin persoonallinen. Pidin hänen esityksistään Vain elämäässä. Hyvin vangitseva ja läsnäoleva artisti. Hänen haastattelunsa esim. Me naisissa oli hyvä ja mielenkiintoinen. Toisin kuin Aallon haastattelut, joissa tämä puhuu vain saamastaan ihailusta. Vaikken Sannia kuuntelekaan erityisesti, en vaihda kanavaa hänen kappaleidensa kohdalla. Jotkut niistä ovat tosi hyviä.
Diandra laulaa toki kauniisti, mutta parhaiten pärjäävät helposti tunnistettavat ja persoonalliset äänet. Ja jos pystyy tekemään omat kappaleensa, niin silloin on helpompi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Menestyisi jos osaisi itse tehdä musaa/löytäisi ympärilleen lahjakkaita ja taitavia ihmisiä joiden kanssa tehdä yhteistyössä biisejä. Menestyisi myös ulkomailla kunhan taas löytäisi ne biisinikkarit ympärilleen.
Tulee heti mieleen 20 paljon vaatimattomampaa suomalaista laulajaa jotka menestyvät paljon paremmin, kun ympärillä osaavammat joukot. Ja vaikkapa joku chisu, osaa se biisejä tehdä mutta itse vaan hönkäilee ja narisee...
Niin sinun mielestäsi. Minusta Chisu on yksi parhaimmista ja lahjakkaimmista muusikoista maailmassa.
Mutta onko sillä menestykselläkään väliä, jos Diandra saisi edes levytettäväkseen hyviä biisejä? Kai sellaisten laulaminen olisi mielekkäämpää kuin se tyyli, mitä hän tällä hetkellä tekee? Onhan maailmassa paljon hienoja artisteja, joilla ei ole mitään suursuosiota, mutta jotka kuitenkin tekevät hyvää musiikkia - miksei Diandra voisi olla sellainen, jos ulkomusiikilliset tekijät muka estävät isomman menestyksen? (En itse ole sitä mieltä, että estävät, mutta tietysti tiettyyn muottiin meneminen ainakin helpottaa tietä.)
Moni täällä ihmettelee pullukka-Diandran painon osuutta menestykseen. Olen se sama, joka kirjoitti sivulla 1, että suomalaiset kuuntelevat enemmän silmillään kuin korvillaan. Painoindeksi ei kerro kaikkea, mutta tv:ssä Diandra on pullukka ja Sanni alipainoinen, mutta silti hyväksyttävyyden rajojen sisällä. Haluan saada Diandran ja Sannin pituudet ja painot luotettavan lakifirman mittaamina. Se kertoo jotain, vaikka ei kaikkea.
Ei paras ääni ratkaise, koko tuotepaketti ratkaisee. Tuotepakettiin kuuluu myös se, onko pelkkä cover-laulaja vai myös musiikkia tekevä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyisi jos osaisi itse tehdä musaa/löytäisi ympärilleen lahjakkaita ja taitavia ihmisiä joiden kanssa tehdä yhteistyössä biisejä. Menestyisi myös ulkomailla kunhan taas löytäisi ne biisinikkarit ympärilleen.
Tulee heti mieleen 20 paljon vaatimattomampaa suomalaista laulajaa jotka menestyvät paljon paremmin, kun ympärillä osaavammat joukot. Ja vaikkapa joku chisu, osaa se biisejä tehdä mutta itse vaan hönkäilee ja narisee...
Niin sinun mielestäsi. Minusta Chisu on yksi parhaimmista ja lahjakkaimmista muusikoista maailmassa.
Joo, tosiaan mielipidekysymys. Että oikein "maailman lahjakkaimpia" - huh. Minä en pidä hänen nykyisestä musiikistaan enkä lauluäänestään yhtään, laulaa lisäksi täysin pieleen ilman autotunea.
Diandran pitäisi yrittää ulkomaille. Englannin kielellä.
Oikeasti, täällä hänen lahjansa menevät vain hukkaan. Hänen pitäisi nyt tehdä vaan Almat ja skipata suomalaiset levy-yhtiöt täysin.
minä1234567890 kirjoitti:
Diandran pitäisi yrittää ulkomaille. Englannin kielellä.
Oikeasti, täällä hänen lahjansa menevät vain hukkaan. Hänen pitäisi nyt tehdä vaan Almat ja skipata suomalaiset levy-yhtiöt täysin.
Ainut vaan, että kyllä siellä ulkomailla riittää Diandran tasoisia laulajia ihan omasta takaakin. Ei sinne yhtä suomineitoa kaivata.
Diandralle voisi käydä yhtä hyvin kuin Almalle. Tosin en tiedä ketkä Alman takana työskentelevät, mutta Almahan oli n. muutaman vuoden Sini Sabotagen tuplaajana ja sitten se lähti tekemään sitä omaa juttuaan ja loppu on historiaa.
Jossain haastattelussa Sini mainitsi, että hän oli puhunut levy-yhtiölle että: "Ettekste nää miten lahjakas se on" ja levy-yhtiö ei ollut kiinnostunut, mutta myöhemmin olivat sitten halunneet Alman ottaa kun ne ensimmäiset kappaleet sai ulkomailla huomiota.
Summasummarum ei uskota tarpeeksi menestymiseen, ei tehdä biisejä rauhassa vaan nopealla aikataululla ja tehdään hitti/musaa joka "toimii" kaikilla muillakin, markkinointi, taustajoukot...