Miksi ihmeessä Diandran ura ei vaan lähde käyntiin?? Miksi hyvien biisien tekijät eivät auta häntä?
Diandra on Suomen paras laulaja, teknisesti jopa parempi kuin Saara Aalto ja säteilee lavalla. Miksi hänelle ei ole tehty kunnollisia biisejä, joko englanniksi tai suomeksi? Olisi jo vihdoin aika breikata jos aikoo huippulaulajaksi ja elättää itsensä sillä. Miksi Immonen, Jurek, Hank Solo ym ei auta Didiä?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä diandra yleensä laulaa, mutta viime jouluna tuli useampaan kertaan kuunneltua hänen joululevyään.
Huono.
Sellaista lauleskelua. Joka biisi laulettu samalla tyylillä. Ei mitään sielukkuutta.Potentiaalia ja ääntä hänellä löytyy vaikka millä mitalla. Miksi hän vain lauleskelee?
Miksi sitten kuuntelit hänen joululevyään useaan kertaan, jos kerran oli huono?
Siksi koska Didulla ei ole yhtään hittibiisiä ! Ei yhtään.
Sama ongelma kuin Pete Parkkoselle. Se yksi superhitti puuttuu.
Sannilla on persoonallinen lauluääni ja biiseistä kuulee, että laulaja laulaa tunteella ja samaistuu teksteihinsä voimakkaasti. Sanoitus on nerokasta ja nykyaikaista. En tykännyt Sannin ensimmäisestä sinkusta, koska nasaali teinityttömäinen lauluääni oli luotaantyöntävä. "Jos mä oon oikee" - biisi oli se joka kolahti, tunne laulussa voitti nasaaliäänen. Diandrassa ei ole tarttumapintaa, ei osaa tuoda esille tunnetta tai tarinaa johon voisi tunnetasolla samaistua.
T. 27v nainen joka fanittaa miehensä kanssa Sannia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä diandra yleensä laulaa, mutta viime jouluna tuli useampaan kertaan kuunneltua hänen joululevyään.
Huono.
Sellaista lauleskelua. Joka biisi laulettu samalla tyylillä. Ei mitään sielukkuutta.Potentiaalia ja ääntä hänellä löytyy vaikka millä mitalla. Miksi hän vain lauleskelee?
Miksi sitten kuuntelit hänen joululevyään useaan kertaan, jos kerran oli huono?
Älä muuta sano...
Kärjistin vähän liikaa. Ei se huono ollut. Mutta se oli sitä samaa, mitä kaikki laulavat. Jos ääni taipuu, voisi sillä kikkailla, eikä rallatella perusnuottia korkealta ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Sannilla on persoonallinen lauluääni ja biiseistä kuulee, että laulaja laulaa tunteella ja samaistuu teksteihinsä voimakkaasti. Sanoitus on nerokasta ja nykyaikaista. En tykännyt Sannin ensimmäisestä sinkusta, koska nasaali teinityttömäinen lauluääni oli luotaantyöntävä. "Jos mä oon oikee" - biisi oli se joka kolahti, tunne laulussa voitti nasaaliäänen. Diandrassa ei ole tarttumapintaa, ei osaa tuoda esille tunnetta tai tarinaa johon voisi tunnetasolla samaistua.
Nämä ovat NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN mielipidekysymyksiä! Minusta Sannin sanoitukset ovat typeriä, äärimmäisen lapsellisia ja muka-seksikkäiksi tehtyjä pikkutuhmia lässytyksiä. Todella vaivaannuttavan huonoja. Mainitsemasi Jos mä oon oikee - biisi on vielä siedettävä, mutta koko tuotanto sen jälkeen lähinnä oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä toisaalta ymmärrä miten täällä on Sannin ulkomuotoa ihan ok haukkua, mutta kaikki älähtää jos Diandrasta sanoo jotain. Musta vaan on ihan sama asia haukuit sitten jotain laihuuden tai pulleuden takia.
Sairaalloisen yli- tai alipainon hehkuttaminen ovat myös oksettavaa toimintaa, koska lapset saavat vaikutteita näistä artisteista. Diandra on lievästi (ei sairaalloisesti) ylipainoinen, mutta Sannilla on anoreksia nervosa jossa ei ole mitään ihailtavaa.
Onko sinulla todisteita sen puolesta, että Sannilla on anoreksia? Ihan normaalilta hoikalta naiselta näyttää. Katso vaikka vain elämää uimakuvat. Samanlaisia naisia näkee rannalla pitkin kesää, eikä varmasti kaikilla ole anoreksia. Ilmeisesti olet itse ylipainoinen ja siksi sinulta on kadonnut todellisuudentaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN mielipidekysymyksiä! Minusta Sannin sanoitukset ovat typeriä, äärimmäisen lapsellisia ja muka-seksikkäiksi tehtyjä pikkutuhmia lässytyksiä. Todella vaivaannuttavan huonoja. Mainitsemasi Jos mä oon oikee - biisi on vielä siedettävä, mutta koko tuotanto sen jälkeen lähinnä oksettaa.
Samaa mieltä, että ei sanoitukset mitään erityisen hienoja ole, mutta ei ne myöskään huonoja ole. Ne käsittelee tunteita herättäviä aiheita ja myös musikaalinen puoli toimii. Biisit eivät ole liian siirappisia.
Ei tuommosella voipallerolla ole mitään asiaa estradeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandran ongelma on ollut lähinnä imago. Puhuu ja käyttäytyy kuin pikkulapsi, vaikka on aikuinen nainen.
Hyvä huomio. Lisäksi Diandra ainakin tvssä näyttää pullerolta.
Samaa mieltä. Puuttuu se jokin. Laulaa osaa, mutta joku karisma tms puuttuu. Ei näytä tähdeltä. Kova yritys kyllä oli ja tuntuu et hengaa pikkumissien kanssa vapaa-ajat joten se tuskin tuo uskottavuutta. Saaralla on vielä mahdollisuuksia vaikka mihin, koska on jalka oven välissä Britteihin. Diandran olis pitäny lähteä ruotsiin vuosia sitten ja olis päässy jonkun hyvän artistin taustalaulajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä ei ole mitään erityistä, jolla erottuisi muista artisteista. Esimerkiksi Sanni on huomattavasti seksikkäämpi ja hänellä on persoonallinen lauluääni. Samoin Haloo Helsingin laulajalla on persoonallinen ääni ja hän kirjoittaa tasaisen hyvää lyriikkaa. Muutenkin tuollainen musiikki on aika harvinaista nykypäivänä.
Sannissa ei ole ollut tippaakaan seksikkyyttä sen jälkeen kun meni värjäämään hiukset sinisiksi ja sairastumaan anoreksiaan.
Ja Sannin persoonallinen ääni aiheuttaa enemmän yökötystä kuin ihailua. Niin paljon mieluimmin kuuntelisin Diandran kaunista ääntä enkä sitä Sannin kauheaa nenäilyä.
Ihan kamala honottava nenä-ääni, miksi suomalaiset ostavat tuollaista musiikkia? Sama tyttöystävänsä Evelinan kanssa. Oikea lahjakkuus ei kelpaa, joiden ääni taipuisi minne tahansa, mutta Sannit ja Evelinat porskuttavat Netflix purkissa- ja sushibiiseillä eteenpäin.
Yhyy, pullukka ei pärjää! Yhyyy!!! Miellyttävä musiikki on paljon muutakin kuin miellyttävä lauluääni. Maailma on hyviä laulajia täynnä, mutta hyvät artistit ovat harvassa.
Herää elämään. Minä en edes ole Diandran fani, mutta hänellä on silti upea lauluääni ja paljon potentiaalia, jos suomitörpöt tajuaisivat, mihin hän voisi päästä urallaan.
Sanni ja Evelina eivät ole hyviä artisteja. Heissä ei ole mitään persoonallista, täysiä tusinalesboja.
Mitäs persoonallista siinä Diandrassa on? Ja ei, en ole Sannin tai Evelinan fani. Mutta ihan yhtä persoonaton se Didikin on.
Lauluääni ja ulkonäkö on persoonallinen ja eksoottinen, isä kun on Chilestä. Siskonsa Deidre on vielä siskoansakin kauniimpi ja osaa myös laulaa.
Sanni ja Evelina ovat persoonattomia, honottavia tyhjäpää-tusinabimboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä toisaalta ymmärrä miten täällä on Sannin ulkomuotoa ihan ok haukkua, mutta kaikki älähtää jos Diandrasta sanoo jotain. Musta vaan on ihan sama asia haukuit sitten jotain laihuuden tai pulleuden takia.
Sairaalloisen yli- tai alipainon hehkuttaminen ovat myös oksettavaa toimintaa, koska lapset saavat vaikutteita näistä artisteista. Diandra on lievästi (ei sairaalloisesti) ylipainoinen, mutta Sannilla on anoreksia nervosa jossa ei ole mitään ihailtavaa.
Onko sinulla todisteita sen puolesta, että Sannilla on anoreksia? Ihan normaalilta hoikalta naiselta näyttää. Katso vaikka vain elämää uimakuvat. Samanlaisia naisia näkee rannalla pitkin kesää, eikä varmasti kaikilla ole anoreksia. Ilmeisesti olet itse ylipainoinen ja siksi sinulta on kadonnut todellisuudentaju.
Vain elämään aikouhin oli vielä normaalipainoinen, mutta kun pääsi ns."huipulle", alkoi jättää syömisen väliin ja käyttää piriä jaksaakseen esiintyä. Sannin omat fanitkin ovat hänestä huolissaan:
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/kuvat-sanni-taytti-22-huike…
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/fanit-huolestuivat-sannin-u…
Enkä ole ylipainoinen, mutta en hyväksy että vakavaa kuolemaan johtavaa sairautta kuten anoreksia ihannoidaan ja lapset haluavat samanlaisen luurankovartalon.
Näin ohimennen huomautus ja Diandran oikeasti tavanneena, hän ei ole ylipainoinen. Hämmästyin itsekin, kun luulin häntä paljon isommaksi. Olemuksessa on vain jotain, joka saa näyttämään isolta.
Vierailija kirjoitti:
Sannin ääni on se sama honottava nenä-ääni jokaisessa laulussa, kuulostaa 5-vuotiaan sing star-karaokelta. Ei tunnetta lainkaan, mistä ei kyllä voi moittiakaan, sillä ei parikymppisellä sinitukkaisella pissiksellä mitään oikeaa tunne-elämää tai oikeita parisuhteita ole voinut ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta Vain elämäässä Sanni olikin vielä normaalin hoikka, sen jälkeen alkoi tuo painon sairaalloinen laskeminen. Väitän, että 7-10kg on saattanut Vain elämää-ajoilta lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Näin ohimennen huomautus ja Diandran oikeasti tavanneena, hän ei ole ylipainoinen. Hämmästyin itsekin, kun luulin häntä paljon isommaksi. Olemuksessa on vain jotain, joka saa näyttämään isolta.
Miksi valehtelet? 10kg ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta Vain elämäässä Sanni olikin vielä normaalin hoikka, sen jälkeen alkoi tuo painon sairaalloinen laskeminen. Väitän, että 7-10kg on saattanut Vain elämää-ajoilta lähteä.
Kts.viesti n:o 123 jossa on kaksikin artikkelia kuvineen asiasta. Jos omat fanit kauhistelevat, on silloin jotain pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Idolsin aikoihin oli lievästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idolsin aikoihin oli lievästi ylipainoinen.
Silloin oli merkittävä ylipaino. Nykyään lievä ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada vertailukuva, mutta jos tuosta painosta on 10kg pudonnut, niin ei sekään mikään mahdoton paino ole. Reisistä voi ihan hyvin kaventaa ilman, että menee liian laihaksi.
Hohhoijaa. Ihan turhaan tässä syömishäiriöisen kanssa on keskustella normaalipainosta, mutta sanonpa vaan että jos reisistä on lähtenyt tämän verran on tilanne TODELLA vakava:
Juuri näin.
En tosin muutenkaan tajua Diandran ulkonäön haukkumista, minusta hän on kaunis nuori nainen.
Se että ura ei ole lähtenyt rytinällä käyntiin johtuu jostain aivan muusta kuin ulkonäöstä. Kuten siitä että se todellinen genre ja fanipohja on hakusassa, hän ei edusta sitä tyylilajia mihin levy-yhtiöt kotimaassa nyt satsaa jne. Paras mahdollisuus mikä olisi, olisi se että kävisi kuten Almalle: joku Suomen ulkopuolelta innostuisi ja itse uskaltaisi vielä hypätä mukaan.