Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamma, miehesi on ihastunut minuun. Olemme samassa työpaikassa.

Nuori nainen
15.05.2017 |

Onko miehesi yhtäkkiä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstään? Käyttäytynyt eri tavalla? Pukeutunut siistimmin ja vaikuttanut etäiseltä? Ehkä juuri sinun miehesi on tämä mies kenestä nyt kerron. Olemme töissä samassa työpaikassa ja tekemisissä päivittäin. Miehesi hymyilee minulle ihanasti, katsoo suoraan silmiin ja seurailee punattuja huuliani. Olen saanut hänet useasti kiinni minun katselusta. Välillämme on käsinkosketeltavaa sähköistä latausta.
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kiukkuisia mammoja. Ihan kuin 20v naiset puhuisivat ainoastaan meikeistä ja shoppailusta.

Vierailija
22/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt ap mitä kaikkea osaat? Haluaisit siis ainakin pussata, mutta mitä muuta? Mitä tekisit jos mieheni sinusta innostuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mieheni on 40v, vaikuttaa etäiseltä ja voisi just flirttailla naisille tuijottamalla silmiin yms. kuten kuvailit. Mutta tuskin se haluaa lähteä toiselle kierrokselle tai ainakaan perustaa perhettä sinun kaltaisesi kanssa. Mies vaan aloittaisi suhteen ja ottaisi sulta sen minkä saa pitäen suhteen salassa ja kantamatta vastuuta mistään sun suhteen. Jos haluat aikamiehen leluksi, niin siitä vaan ap.

En halua vaimoksi, enkä halua miehen jättävän vaimoaan minun takiani. Mielessäni ei ole mitään vakavaa suhdetta miehen kanssa.

Ap

Miksi tällaisia naisia ennen kutsuttiinkaan? H?

Vierailija
24/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt ap mitä kaikkea osaat? Haluaisit siis ainakin pussata, mutta mitä muuta? Mitä tekisit jos mieheni sinusta innostuisi?

Olen aikalailla kokematon. Yksi arvasi siinä oikein kun mietin näinkin viattomia asioita kuin suutelemista. Ehkä juuri siksi tunnen vetoa vanhempiin miehiin. Heillä on kokemusta ja osaavat käsitellä nuoria naisia sen mukaisesti. 

Ap

Vierailija
25/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mieheni on 40v, vaikuttaa etäiseltä ja voisi just flirttailla naisille tuijottamalla silmiin yms. kuten kuvailit. Mutta tuskin se haluaa lähteä toiselle kierrokselle tai ainakaan perustaa perhettä sinun kaltaisesi kanssa. Mies vaan aloittaisi suhteen ja ottaisi sulta sen minkä saa pitäen suhteen salassa ja kantamatta vastuuta mistään sun suhteen. Jos haluat aikamiehen leluksi, niin siitä vaan ap.

En halua vaimoksi, enkä halua miehen jättävän vaimoaan minun takiani. Mielessäni ei ole mitään vakavaa suhdetta miehen kanssa.

Ap

Miksi tällaisia naisia ennen kutsuttiinkaan? H?

XDDD

Vierailija
26/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit että arvoasi ei mitata sillä, että kuinka moni tai minkälainen mies sinusta kiinnostuu? Olet myös ihan yhtä arvokas kuin miehen vaimo. Kumpikaan teistä ei ole yhtään enemmän tai vähemmän arvokas, oli mies kiinnostunut mistä sitten onkaan. Teillä ei ole mitään kisaa meneillään. 

Sitten kun joskus tajuat tämän, et saa mielihyvää siitä, että varattu mies kiinnostuu sinusta. Osaat arvostaa itseäsi muutenkin. 

Vierailija
27/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi. Punatut huuleni hänen huulillaan muodostan lauseen ja kähisen, hei mikä sun vaimon nimi on? Ei muuten mutta mua vähän mietityttää minkä näköinen sun vaimo on, et siis oonko mä paremman näköinen niin mä vähän tässä vertailisin sun vaimon ja mun ulkonäköä koska mua siis kiinnostaa et oonko mä paremman näköinen ja se tieto taas kohentaa mun itsetuntoa koska mulla ei oo vielä niin kauheesti kokemuksia kun mä tosiaan oon vasta kakskyt ja tiätsä kasvumatkalla ja tää itseni vertailu muihin naisiin ja saanko mä siis iskettyä niiden miehet vaikuttaa silleen positiivisesti mun tota noin itsetuntoon ja kasvuun aikuiseksi niinku naiseksi. Tiätsä. Et siis onko se facessa? Instagrammissa? Tumma vai valee? Onko sillä isommat tissit, entä millanen iho? Miten se pukeutuu, millanen takapuoli sillä on? Onko sillä oma väri hiuksissa, entä perse, lattana vai pyöree, käykö se salilla? Millä autolla se ajaa? Mikä puhelin sillä on? Ei sillä et mua kiinnostais mut hei saahan sitä kysyy!

Vierailija
28/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot imarreltu kun joku vanha äijänkäppänä on kiinnostunut susta? :D Mua vaan säälittäis.. Oletpas kyllä tosiaan nuori ja sinisilmäinen vaikka olet vain pari vuotta mua nuorempi.

Vierailija
29/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi. Punatut huuleni hänen huulillaan muodostan lauseen ja kähisen, hei mikä sun vaimon nimi on? Ei muuten mutta mua vähän mietityttää minkä näköinen sun vaimo on, et siis oonko mä paremman näköinen niin mä vähän tässä vertailisin sun vaimon ja mun ulkonäköä koska mua siis kiinnostaa et oonko mä paremman näköinen ja se tieto taas kohentaa mun itsetuntoa koska mulla ei oo vielä niin kauheesti kokemuksia kun mä tosiaan oon vasta kakskyt ja tiätsä kasvumatkalla ja tää itseni vertailu muihin naisiin ja saanko mä siis iskettyä niiden miehet vaikuttaa silleen positiivisesti mun tota noin itsetuntoon ja kasvuun aikuiseksi niinku naiseksi. Tiätsä. Et siis onko se facessa? Instagrammissa? Tumma vai valee? Onko sillä isommat tissit, entä millanen iho? Miten se pukeutuu, millanen takapuoli sillä on? Onko sillä oma väri hiuksissa, entä perse, lattana vai pyöree, käykö se salilla? Millä autolla se ajaa? Mikä puhelin sillä on? Ei sillä et mua kiinnostais mut hei saahan sitä kysyy!

Kylläpä olet katkera. Kiitos nauruista.

Ap

Vierailija
30/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oot imarreltu kun joku vanha äijänkäppänä on kiinnostunut susta? :D Mua vaan säälittäis.. Oletpas kyllä tosiaan nuori ja sinisilmäinen vaikka olet vain pari vuotta mua nuorempi.

40v vanha äijän käppänä?

Vierailija
31/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että lämpimät ilmat on edessä. Voin riisua sukkahousut ja olla paljain säärin miehen edessä. 

Ap

Vierailija
32/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v vanha äijän käppänä?

No sori vaan, mun näkökulmasta kyllä.

Vierailija
33/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v vanha äijän käppänä?

mies parhaassa iässä

Vierailija
34/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v vanha äijän käppänä?

mies parhaassa iässä

:'DDD juu en tarkoittanut loukata. Kyllä ne ikäisenne naiset teitä arvostaa ja katselee eri silmin :)

Vierailija
35/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvänäs. Onnea tulevaan.

Vierailija
36/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet katkera. Kiitos nauruista.

Ap

.

Mistä ap kehitit et minä olisin katkera? Huumorin "hienovaraisin" keinoin herätin kysymyksen mistä on kysymys. Omat kummitytöt ovat sinun ikäisiä, ehkä, niin he eivät ole kyllä yhtään sinunlaisiasi. Fiksuja tyttöjä molemmat, samanikäiset poikaystävät, jo nyt näkee, että heistä tulee hyviä tyyppejä ja naisia. Ovat valoisia, ihmisistä välittäviä. Kumpikaan ei ehdoin tahdoin halua sekoilua elämäänsä.

Toiset tyypit taas hautoo ajatuksiaan, vähän niin ja näin kokemuksia, heitä kiehtoo vähän epämääräiset jutut. Onhan minullakin ollut tuollaisia kavereita nuorempana, käännyin pois kun jutut oli niin sekavia. Jos sinä saat haaveilla varatuista vanhemmista miehistä niin saanhan minäkin kyseenalaistaa sinun säätämisesi.

Vierailija
37/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi totta sinun ei tarvisi sitä täällä mainostaa.

Vierailija
38/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa, että lämpimät ilmat on edessä. Voin riisua sukkahousut ja olla paljain säärin miehen edessä. 

Ap

Ja silläkö meinasit saada mieheni kuumaksi? Hän näkee minun paljaat kinttuni joka päivä. Ja kinttujen lisäksi näkee myös tissini ja muutakin mukavaa. Hän myös hyväilee rintojani, nuolee minua, yhtyy minuun ja nukkuu lusikassa kanssani. Mitäs sinä silloin teet? Sormetat yksin ikävissäsi? Haaveilet edes jostakin miehestä, unelmoit kuumista pussaamisista ja siitä, että joku pitäisi sinua joskus hyvänä. Mutta ei, kukaan ei ota sinua lapsikulta tosissaan. Nelikymppiset miehet vain miettivät, että voisit olla heidän tyttärensä ja ovat tyytyväisiä, etteivät omat tyttäret ole noin säälittäviä.

Olisin kyllä valmis yhtymään vaimoni lisäksi parikymppiseen kauniiseen nuoreen naiseen.

- Nelikymppinen mies

Vierailija
39/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja silläkö meinasit saada mieheni kuumaksi? Hän näkee minun paljaat kinttuni joka päivä. Ja kinttujen lisäksi näkee myös tissini ja muutakin mukavaa. Hän myös hyväilee rintojani, nuolee minua, yhtyy minuun ja nukkuu lusikassa kanssani. Mitäs sinä silloin teet? Sormetat yksin ikävissäsi? Haaveilet edes jostakin miehestä, unelmoit kuumista pussaamisista ja siitä, että joku pitäisi sinua joskus hyvänä. Mutta ei, kukaan ei ota sinua lapsikulta tosissaan. Nelikymppiset miehet vain miettivät, että voisit olla heidän tyttärensä ja ovat tyytyväisiä, etteivät omat tyttäret ole noin säälittäviä.

Olisin kyllä valmis yhtymään vaimoni lisäksi parikymppiseen kauniiseen nuoreen naiseen.

- Nelikymppinen mies

Entä vaimosi? Olisiko hänelläkin mukava joku parikymppinen viriili nuorimies, joka jaksaa jaksaa jaksaa? Mies, joka olisi ihanan utelias, täynnä nuoren miehen uhoa ja elinvoimaa ja joka pärjäisi vaikka kahden tunnin yöunilla siinä missä sinä jaksat sen yhden kerran ja senkin vähän niin ja näin.

Vierailija
40/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin töissä parikymppinen tyttö. Työasiat hoidan hänen kanssaan ystävällisesti ja lyhyesti, välillä huomaan pieniä asioita, ehkä ne kuuluu tuohon ikään. Tyttö ottaa paljon selfieitä ja hän on tavallaan kaunis, tavallaan tyhjä. Nätit silmät mutta tyhjä katse. Olen miettinyt mistä tuo johtuu, välillä seurannut uteliaana käytöstä. Työasioiden perusteella hän ei ole kovin älykäs, ajatus on aika yksitotista. Rutiinit sujuu.

Hänellä on paljon kuvia itsestään missä hän on nätti kuin nukke mutta ilmeissä ei ole mitään eloa. Päivityksissä ei ole mitään eloa, lähinnä bileisiin menoa, bilevaatteet, meikki, hiukset ja huulet törröllään. Minua vaivaa se katse, joko haetaan mallimaailman ilmeettömyyttä mutta se on hänellä arkenakin mukana se ilme. En ole nähnyt koskaan mitään iloa tai muutakaan tunnetta. Ihan kuin hän olisi avaruusolento.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi