Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamma, miehesi on ihastunut minuun. Olemme samassa työpaikassa.

Nuori nainen
15.05.2017 |

Onko miehesi yhtäkkiä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstään? Käyttäytynyt eri tavalla? Pukeutunut siistimmin ja vaikuttanut etäiseltä? Ehkä juuri sinun miehesi on tämä mies kenestä nyt kerron. Olemme töissä samassa työpaikassa ja tekemisissä päivittäin. Miehesi hymyilee minulle ihanasti, katsoo suoraan silmiin ja seurailee punattuja huuliani. Olen saanut hänet useasti kiinni minun katselusta. Välillämme on käsinkosketeltavaa sähköistä latausta.
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiesit että arvoasi ei mitata sillä, että kuinka moni tai minkälainen mies sinusta kiinnostuu? Olet myös ihan yhtä arvokas kuin miehen vaimo. Kumpikaan teistä ei ole yhtään enemmän tai vähemmän arvokas, oli mies kiinnostunut mistä sitten onkaan. Teillä ei ole mitään kisaa meneillään. 

Sitten kun joskus tajuat tämän, et saa mielihyvää siitä, että varattu mies kiinnostuu sinusta. Osaat arvostaa itseäsi muutenkin. 

Tämä.

Vierailija
62/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen isäsuhteesi on ap?

Hyvä. Miten niin? Ei se, että pitää vanhemmista miehistä aina tarkoita, että kyseessä olisi daddy issues.

Ap

Hyi miksi sit kattelet isäs ikäsiä ukkoja? Tosiasiassa et ikäisiltäs huomiota saa joten itsetuntoas hivelee kun ees joku vanhus huomaa sut. Onks sillä lapsia, onko mukava tuhota heidänkin elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Miten niin? Ei se, että pitää vanhemmista miehistä aina tarkoita, että kyseessä olisi daddy issues.

Ap

Hyi miksi sit kattelet isäs ikäsiä ukkoja? Tosiasiassa et ikäisiltäs huomiota saa joten itsetuntoas hivelee kun ees joku vanhus huomaa sut. Onks sillä lapsia, onko mukava tuhota heidänkin elämä?

Saan huomiota oman ikäisiltäni jatkuvasti. Ei vaan innosta.. Vanhemmissa miehissä on sitä jotakin.

Ja on lapsia.

Vierailija
64/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saan huomiota oman ikäisiltäni jatkuvasti. Ei vaan innosta.. Vanhemmissa miehissä on sitä jotakin.

Ja on lapsia.

Ja lisään vielä, en halua tuhota kenenkään elämää. En edelleenkään halua vaimon paikkaa.

Ap

Vierailija
65/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Outo tämä sinnikäs luulo, että pieni sivuseikkailu tuhoaisi jonkun elämän? Kyllähän se tekee kenelle tahansa ( ja joillekin pitkille liitoillekin, voi kyllä vaan!) hyvää vähän testata markkina-arvoaan ja huomata olevansa aika jees muidenkin kuin sen oman puolison silmissä.

Ja kyllä olisin miehen puolesta tyytyväinen, että joku kuolaisi hänen peräänsä. Onhan se sentään mun ja aikaa upea kuitenkin. Fiksusti, turvallisesti ja aikuisesti hoidettuna ja toista kunnioittaen kun eletään niin ei siinä mitään draamaa tarvita jos toinen käy vähän dippailemassa muualla.

En minäkään mistään tietää halua, enkä omistani toiselle kertoa, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä nämä säädöt kuuluu moneen pitkään suhteeseen puolin ja toisin. Ja toisiin sitten taas ei, kaikki tyylillään 😊

Vierailija
66/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jotkut naiset arvottavat itseään sen mukaan että kuinka moni mies heitä haluaa panna. Mutta eipä se keltään muulta ole pois. Tavara jakoon vaan.

Vierailija
67/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa vain. Ota vaikka ihan kokonaan omaksesi.

nimim. kyllästynyt laiskaan ja pihtaavaan mieheen.

PS. Muksut ovat teillä sitten vuoroviikoin

Vierailija
68/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan selvää että keski-ikäisen mieheni katse pysähtyy parikymppiseen työkaveriin ja hänen huulipunaansa- varsinkin kun tämä myöntää eleillään ja ilmeillään hakevansa huomiota.

Miksi sen pitäisi minua häiritä, tai jopa elämääni vaikuttaa? Ymmärrät toivottavasti sinäkin aikanaan, ettei kaikessa ole kyse seksuaalisesta halusta- osa miehistäkin arvostaa vaimojaan sen verran ettei pelkkä kutsu seksiin saa heitä heti heittämään perhettään nurkkaan, vaikka sinua pidempään vilkaisetvatkin.

Vierailija
69/85 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on iskeä vanha kulahtanut nelikymppinen. Et taida olla kovin hehkeä kun et saa ikäisiäsi. Leikkii vain sinulla kun huomaa kiinnostuksesi.

Vierailija
70/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt ap mitä kaikkea osaat? Haluaisit siis ainakin pussata, mutta mitä muuta? Mitä tekisit jos mieheni sinusta innostuisi?

Olen aikalailla kokematon. Yksi arvasi siinä oikein kun mietin näinkin viattomia asioita kuin suutelemista. Ehkä juuri siksi tunnen vetoa vanhempiin miehiin. Heillä on kokemusta ja osaavat käsitellä nuoria naisia sen mukaisesti. 

Ap

Aijai lapsikulta, älä pilaa elämääsi ja viattomuuttasi vamppaamalla isäsi ikäisiä miehiä. Huokaus sentään... Tuo sinun "aikalailla kokematon" tarkoittaa varmasti sitä, että olet neitsykäinen ja muutaman kerran suudellut, joten pyyhipäs nyt ne nolot huulipunat pois, mieti hieman minkälaisen kuvan itsestäsi haluat antaa vaatteittesi kautta miehille ja kaikille muillekin ihmisille. Etsi itsellesi sitten vaikka joku +25 vuotias nuori mies.

Kirjoituksiasi luettuani minulle tulee vain jotenkin sellainen huolehtiva äidillinen olo. Vanhin lapseni on hieman sinua nuorempi ja olen yrittänyt antaa lapsilleni elämään niin sopivaa itsevarmuutta ja luottamusta itseensä, kuin myös huumoria ja itsekritiikkiä. Lapsista onkin tulossa itseään arvostavia ihmisiä, jotka varmasti pärjäävät.

Sinun pärjäämisestä olisin äitinäsi hieman huolissani. Olet nyt viettiesi varassa kulkeva yksinäinen ja hupsu tyttö, jolla olisi varmasti ainesta enempäänkin mm. työelämässä, mutta nyt kevät ja halu saada mies edes jotenkin meinaavat sotkea koko keskeneräisen systeemin. Älä siis yritä olla jotakin muuta kuin olet, vaan ole vielä se viaton pikkulikka ja jaksa odottaa, että eteesi tulee mies, joka ei käytä sinua hyväkseen, vaan lähtee sinun kanssasi etsimään aikuisten elämää. Älä hätiköi nyt ja älä tee sellaista mitä myöhemmin katuisit. Olet vielä niin nuori.

Vierailija
71/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että miehellä on töissä pientä vipinää. Ihan näin meidän kesken: ei se pussailuun jätä! Ja kaiken, mitä se kokee, kertoo eteenpäin, melkoinen lörppäsuu kun on. Joten pidä huolta, että sinulla on stringit ja riittävät hintavat pitsirintaliivit, niistä se kavereilleen ensimmäisenä kertoo. Sinun ongelmasi on se, että ne kaverit on sillä samalla työpaikalla.

Siivouskomerossa se ekan kerran tapahtuu. Sinne pääsevät kaikki helpot.

Vierailija
72/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asut kaksiossa.Meillä talo on minun ja vain minun, mutta 3 lasta tulevat joka toinen viikko isin luokse asumaan. Vanhin on riehakas varhaisteini, toinen multiharrastaja (saatte olla koko ajan kuljettamassa) ja kuopus on täystuho taapero.

Vierailija
73/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on ihan selvä provo, tulin siksi lukemaan kommentteja kun nämä on yleensä ihan hauskoja :D

Ja jos nyt ihan tosissaan oltaisiin, niin kyllähän sitä jokainen katsoo "sillä silmällä" itseään miellyttävää viehättävää työkaveria tai ketä vaan. On meilläkin töissä pari sellaista miestä jotka koen viehättäväksi, mutta mitä sitten? Uskon että miehenikin työpaikalla on sellaisia naisia joita hän katsoo koska kokee heidät viehättäväksi. Se ei vähennä minun viehättävyyttäni jos joku toinen nainen on viehättävä, eikä minun mieheni ole yhtään vähemmän viehättävä jos joku toinen mies miellyttää mun silmää. Ja se joka on tuollaisen vietin vietävänä joutaa mennäkin, jos on niin kurja ihminen että aikoo puolisoaan pettää, niin pettäkööt, kaikki paljastuu aikanaan.

Vierailija
74/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy ap sitten! Ettet tulisi raskaaksi heti ekalla kerrallasi, niin hankipa kortsupaketti käsilaukkuusi. Yritä kuitenkin hieman tasokkaampaa paikkaa sille ekalle kerrallesi kuin siivouskomero, pyydä vaikka miestä varaamaan hotellihuone tai pian kyllä luonnossakin on ihan mukavaa jossakin kauniissa paikassa. Ota mukaan sitten kosteuspyyhkeitä ja ne kortsut. Ei olisi kiva tehdä lasta miehelle, jonka omat lapset ovat lapsentekoiässä myös.

Vierailija
75/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oot imarreltu kun joku vanha äijänkäppänä on kiinnostunut susta? :D Mua vaan säälittäis.. Oletpas kyllä tosiaan nuori ja sinisilmäinen vaikka olet vain pari vuotta mua nuorempi.

40v vanha äijän käppänä?

No sori vaan, mun näkökulmasta kyllä.

Samaa mieltä vaikka ite oonkin 40v nainen. Kyllä 40v mies on 20v naiselle äijänkäppänä. Ihan niinkuin 60v mies on ihan papparainen minuun verrattuna.

Vierailija
76/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiehtoo näissä provoissa aina motiivin pohtiminen. Miksi joku haluaa herättää mustasukkaisuutta ventovieraissa palstan lukijoissa? Mitä hänen tarpeitaan se tyydyttää? Saako hän siitä mielihyvää ja jos, niin millaista? Millainen elämä täytyy olla ihmisellä, jolla on tarve hakea jonkinlaista tyydytystä tällä tavalla? Onko sellainen ihminen onnellinen?

Jotain tutkimusta kai provoilijoista on olemassa, mutta en ole siihen perehtynyt. Hyviä tutkimustuloksia saa kyllä linkittää, mutta ihan kiinnostavaa on pohtia itse, mikä kumma ajaa ihmisen tekemään tällaista. Ja onko kyseessä vain joku tietty elämäntilanne (esim. itsetunto mennyt murskaksi eron takia tms.) vai jotain pysyvämpää (huomionhakuinen persoonallisuushäiriö tms)?

Vierailija
77/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiehtoo näissä provoissa aina motiivin pohtiminen. Miksi joku haluaa herättää mustasukkaisuutta ventovieraissa palstan lukijoissa? Mitä hänen tarpeitaan se tyydyttää? Saako hän siitä mielihyvää ja jos, niin millaista? Millainen elämä täytyy olla ihmisellä, jolla on tarve hakea jonkinlaista tyydytystä tällä tavalla? Onko sellainen ihminen onnellinen?

Jotain tutkimusta kai provoilijoista on olemassa, mutta en ole siihen perehtynyt. Hyviä tutkimustuloksia saa kyllä linkittää, mutta ihan kiinnostavaa on pohtia itse, mikä kumma ajaa ihmisen tekemään tällaista. Ja onko kyseessä vain joku tietty elämäntilanne (esim. itsetunto mennyt murskaksi eron takia tms.) vai jotain pysyvämpää (huomionhakuinen persoonallisuushäiriö tms)?

Tämä minuakin kiinnostaisi! Onko tällainen provoilu ihan silkkaa ajanvietettä, on vissiin? Mutta tosiaan tuo, että miksi haluaa juurikin herättää mustasukkaisuutta ihan ventovieraissa ihmisissä. Onko itsellä jotain sellaisia käsittelemättömiä ajatuksia, pelkoja tai kokemuksia? Olisi oikeasti tosi mielenkiintoista tietää :) Näitä provoja on nimittäin tosi paljon tällä samalla aiheella "miehesi pettää kanssani, koska olen seksikäs ja sinä olet ällö".

Vierailija
78/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä täsmää, mikään muu ei - alkaen jo siitä, että mun mies on tk-eläkkeellä. Senkun pussailet vaan, jokainen sotkee omat asiansa.

Vierailija
79/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minuakin kiinnostaisi! Onko tällainen provoilu ihan silkkaa ajanvietettä, on vissiin? Mutta tosiaan tuo, että miksi haluaa juurikin herättää mustasukkaisuutta ihan ventovieraissa ihmisissä. Onko itsellä jotain sellaisia käsittelemättömiä ajatuksia, pelkoja tai kokemuksia? Olisi oikeasti tosi mielenkiintoista tietää :) Näitä provoja on nimittäin tosi paljon tällä samalla aiheella "miehesi pettää kanssani, koska olen seksikäs ja sinä olet ällö".

Ja jos se on ajanvietettä, niin millaisella ihmisellä on niin mitätön elämä, ettei hän keksi parempaa ajanvietettä? Ok, meneehän minullakin aikaa, kun pohdin tässä ketjussa tätä asiaa, mutta en sentään käytä aikaani keksimällä olemattomia asioita ja kirjoittamalla niistä tarinoita. Ja kun ihmisten käytöksen, ja nimenomaan irrationaalisen käytöksen ymmärtäminen liippaa läheltä omaa työtäni (siitä, josta parhaillaankin palkka juoksee :-)), niin olipahan vaan pakko pysähtyä tämän ketjun kohdalle aamukahvia juodessa.

Olisi huippua, jos joku provoilija (esimerkiksi tämän ketjun tekijä) joskus kertoisi, mitä päässä liikkuu silloin, kun haluaa provota. Millaista tyydytystä joku saa siitä, että hän kuvittelee mielessään pystyvänsä vaikuttamaan ventovieraiden ihmisten tunteisiin herättämällä esimerkiksi aiheetonta mustasukkaisuutta.

Vierailija
80/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin eronnut pitkästä parisuhteesta muutamia vuosia sitten, suunnittelin ihan vakavasti että aloittaisin seksisuhteen jonkun varatun miehen kanssa. Itse asiassa netistä jo ehdin muutaman tällaisen bongata, kunnes tulin järkiini. Tiedän, tuo on aivan sairasta ja tyhmää, häpeän, onneksi kukaan ei tiedä.

Olen aina ollut epävarma itsestäni ja viehättävyydestäni. Olen varmasti oikeasti ihan nätti, normaalivartaloinen nainen, jossa ei ole mitään vikaa (toki eihän sitä täällä palstalla uskota :D). Mutta uskon, että tuossa mulla on ollut sellainen ajatus takaraivossa, että yritin jotenkin todistella itselleni että kyllä mä olen seksikäs ja haluttava, kun varatutkin miehet haluaisivat mun kanssa seksiä. Noin se oli. Olen aina muutenkin nuorempana (16-25v) arvottanut itseäni paljon sillä, kuinka haluttava olen miesten silmissä. Mulle oli aina TODELLA tärkeää, että olin miesten mielestä kaunis ja haluttava. Eli olin jotenkin sairas, sairaan epävarma nuori tytön hupakko. Nykyään olen oppinut arvostamaan itseäni muilla keinoin kuin sillä, kuinka haluttava jonkun muun mielestä olen :) Ja luojan kiitos, en lähtenyt siihen suunnitelemaani seksisuhteeseen varatun kanssa.

Uskoisin että hyvin usein nämä varattujen vokottelijat ja tämän tyyliset naiset ovat vain kuorensa alla epävarmoja ja haluavat hyväksyntää, tällaisilla sairailla keinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi