Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamma, miehesi on ihastunut minuun. Olemme samassa työpaikassa.

Nuori nainen
15.05.2017 |

Onko miehesi yhtäkkiä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstään? Käyttäytynyt eri tavalla? Pukeutunut siistimmin ja vaikuttanut etäiseltä? Ehkä juuri sinun miehesi on tämä mies kenestä nyt kerron. Olemme töissä samassa työpaikassa ja tekemisissä päivittäin. Miehesi hymyilee minulle ihanasti, katsoo suoraan silmiin ja seurailee punattuja huuliani. Olen saanut hänet useasti kiinni minun katselusta. Välillämme on käsinkosketeltavaa sähköistä latausta.
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikee provo jota yritetään väkisin hangata mammojen naamaan X'D Jonkun fantasia tarinat päässy valloilleen. "Ah vein sinun miehesi vauvapalstan mammat olen sexy 20 v"

Vierailija
82/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly ja väläys. Jos tuohon ihmiset lähtee ni jopa tulee soppa. Kyllähän kaikki tietää että miwhet katselee parikymppisiä ja aikalailla suurin osa kävisi höyläämässäkin. Uskoakseni kumminkin perhe-elämä on opettanut mitä jää jäljelle kun kaikki loppuu. Yksinäisyys vkl isän murheet omqnq kaverina vain viinapullo. Silloin kun on yksin huomaa kaike sen mitä on pitänyt itsestäänselvyytenä. Ja esim minä olen tykännyt aina nuoremmista miehistä kauhistuisin jos jlku 40-50yrittäisi jotain ensikuvitelma olisi että panisi isänsä kanssa yääk. Mutta joo aika näyttää vaikka olisikin provo. Aina routs porsaan kotiin ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meilläkin töissä parikymppinen tyttö. Työasiat hoidan hänen kanssaan ystävällisesti ja lyhyesti, välillä huomaan pieniä asioita, ehkä ne kuuluu tuohon ikään. Tyttö ottaa paljon selfieitä ja hän on tavallaan kaunis, tavallaan tyhjä. Nätit silmät mutta tyhjä katse. Olen miettinyt mistä tuo johtuu, välillä seurannut uteliaana käytöstä. Työasioiden perusteella hän ei ole kovin älykäs, ajatus on aika yksitotista. Rutiinit sujuu.

Hänellä on paljon kuvia itsestään missä hän on nätti kuin nukke mutta ilmeissä ei ole mitään eloa. Päivityksissä ei ole mitään eloa, lähinnä bileisiin menoa, bilevaatteet, meikki, hiukset ja huulet törröllään. Minua vaivaa se katse, joko haetaan mallimaailman ilmeettömyyttä mutta se on hänellä arkenakin mukana se ilme. En ole nähnyt koskaan mitään iloa tai muutakaan tunnetta. Ihan kuin hän olisi avaruusolento.

vaikutat mielstäni hieman pakkomieleiseltä kys. naista kohtaan, kyttäät hänen päivityksiään ja analysoit häntä. Ei vissiin ole parempaa tekemistä? Anna tytön päivittää mitä haluaa.

Vierailija
84/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meilläkin töissä parikymppinen tyttö. Työasiat hoidan hänen kanssaan ystävällisesti ja lyhyesti, välillä huomaan pieniä asioita, ehkä ne kuuluu tuohon ikään. Tyttö ottaa paljon selfieitä ja hän on tavallaan kaunis, tavallaan tyhjä. Nätit silmät mutta tyhjä katse. Olen miettinyt mistä tuo johtuu, välillä seurannut uteliaana käytöstä. Työasioiden perusteella hän ei ole kovin älykäs, ajatus on aika yksitotista. Rutiinit sujuu.

Hänellä on paljon kuvia itsestään missä hän on nätti kuin nukke mutta ilmeissä ei ole mitään eloa. Päivityksissä ei ole mitään eloa, lähinnä bileisiin menoa, bilevaatteet, meikki, hiukset ja huulet törröllään. Minua vaivaa se katse, joko haetaan mallimaailman ilmeettömyyttä mutta se on hänellä arkenakin mukana se ilme. En ole nähnyt koskaan mitään iloa tai muutakaan tunnetta. Ihan kuin hän olisi avaruusolento.

vaikutat mielstäni hieman pakkomieleiseltä kys. naista kohtaan, kyttäät hänen päivityksiään ja analysoit häntä. Ei vissiin ole parempaa tekemistä? Anna tytön päivittää mitä haluaa.

Onks sillon pakkomielteinen jos käy katsomassa vaikka jonkun instatiliä? Mitähän varten ne instakuvat siellä on jos ei sitä varten että niitä sopii katsoa? Kyllä mä ainakin käyn katselemassa ihmisten kuvia ilman mitään stalkkausajatusta :D En pakkomielteisesti kyttää kuvia joka päivä, vaan käyn joskus katsomassa.

Vierailija
85/85 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sussu on kuin lämppäribändi pääesiintyjää odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan