Av-mamma, miehesi on ihastunut minuun. Olemme samassa työpaikassa.
Onko miehesi yhtäkkiä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstään? Käyttäytynyt eri tavalla? Pukeutunut siistimmin ja vaikuttanut etäiseltä? Ehkä juuri sinun miehesi on tämä mies kenestä nyt kerron. Olemme töissä samassa työpaikassa ja tekemisissä päivittäin. Miehesi hymyilee minulle ihanasti, katsoo suoraan silmiin ja seurailee punattuja huuliani. Olen saanut hänet useasti kiinni minun katselusta. Välillämme on käsinkosketeltavaa sähköistä latausta.
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
On meilläkin töissä parikymppinen tyttö. Työasiat hoidan hänen kanssaan ystävällisesti ja lyhyesti, välillä huomaan pieniä asioita, ehkä ne kuuluu tuohon ikään. Tyttö ottaa paljon selfieitä ja hän on tavallaan kaunis, tavallaan tyhjä. Nätit silmät mutta tyhjä katse. Olen miettinyt mistä tuo johtuu, välillä seurannut uteliaana käytöstä. Työasioiden perusteella hän ei ole kovin älykäs, ajatus on aika yksitotista. Rutiinit sujuu.
Hänellä on paljon kuvia itsestään missä hän on nätti kuin nukke mutta ilmeissä ei ole mitään eloa. Päivityksissä ei ole mitään eloa, lähinnä bileisiin menoa, bilevaatteet, meikki, hiukset ja huulet törröllään. Minua vaivaa se katse, joko haetaan mallimaailman ilmeettömyyttä mutta se on hänellä arkenakin mukana se ilme. En ole nähnyt koskaan mitään iloa tai muutakaan tunnetta. Ihan kuin hän olisi avaruusolento.
Ahaa, stalkkaat siis tämän instagramia/facebookia? Säälittävää.
Minkä väriset hiukset sinulla on ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, että lämpimät ilmat on edessä. Voin riisua sukkahousut ja olla paljain säärin miehen edessä.
Ap
Ja silläkö meinasit saada mieheni kuumaksi? Hän näkee minun paljaat kinttuni joka päivä. Ja kinttujen lisäksi näkee myös tissini ja muutakin mukavaa. Hän myös hyväilee rintojani, nuolee minua, yhtyy minuun ja nukkuu lusikassa kanssani. Mitäs sinä silloin teet? Sormetat yksin ikävissäsi? Haaveilet edes jostakin miehestä, unelmoit kuumista pussaamisista ja siitä, että joku pitäisi sinua joskus hyvänä. Mutta ei, kukaan ei ota sinua lapsikulta tosissaan. Nelikymppiset miehet vain miettivät, että voisit olla heidän tyttärensä ja ovat tyytyväisiä, etteivät omat tyttäret ole noin säälittäviä.
Olisin kyllä valmis yhtymään vaimoni lisäksi parikymppiseen kauniiseen nuoreen naiseen.
- Nelikymppinen mies
Kukapa ei... Varsinkin jos on tilaisuus. Harvoin sitä nuoret naiset kiinnostuu seksuaalisesti vanhemmista miehistä. Ilosta pitää ottaa kaikki irti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset hiukset sinulla on ap?
Blondit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, että lämpimät ilmat on edessä. Voin riisua sukkahousut ja olla paljain säärin miehen edessä.
Ap
Ja silläkö meinasit saada mieheni kuumaksi? Hän näkee minun paljaat kinttuni joka päivä. Ja kinttujen lisäksi näkee myös tissini ja muutakin mukavaa. Hän myös hyväilee rintojani, nuolee minua, yhtyy minuun ja nukkuu lusikassa kanssani. Mitäs sinä silloin teet? Sormetat yksin ikävissäsi? Haaveilet edes jostakin miehestä, unelmoit kuumista pussaamisista ja siitä, että joku pitäisi sinua joskus hyvänä. Mutta ei, kukaan ei ota sinua lapsikulta tosissaan. Nelikymppiset miehet vain miettivät, että voisit olla heidän tyttärensä ja ovat tyytyväisiä, etteivät omat tyttäret ole noin säälittäviä.
Tuskin on sinun miehestäsi sitten kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi." ?
Mites mites, sinä olet työntekijä, mieheni on työntekijä, tehän olette samassa työpaikassa. Pitäisikö sinun vielä hieman hioa tuota tarinaa ettei tulisi kömmähdyksiä. Ne paljastavat sinut provoksi. Sinun pitäisi kertoa ajattelukuviosi sujuvasti ja asettua rooliin. Jos olisit töissä niin sanoisit "kukaan muu" tai "kukaan muu töistä" nyt kerroit keksittyä tilannetta ulkopuolisena "kukaan työntekijä". Oletkohan edes työssä? Kuka käyttää sanaa "työntekijä" ellei ole erkaantunut työelämästä.
Jaa enpä ajatellut tuolla tavalla. Ei kuitenkaan ole provo tällä kertaa.
Mies on ilmeisesti kehityksestä jäljessä oleva ikuinen pikkupoika. Sinä taas niin nuori ja viaton, kun jotain pussaamista vaan mietit.
Suoraan munastako sinä sitten kouraiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisin kyllä valmis yhtymään vaimoni lisäksi parikymppiseen kauniiseen nuoreen naiseen.
- Nelikymppinen mies
Kukapa ei... Varsinkin jos on tilaisuus. Harvoin sitä nuoret naiset kiinnostuu seksuaalisesti vanhemmista miehistä. Ilosta pitää ottaa kaikki irti.
Hyi vittu, ette ansaitse vaimojanne. "Nuoret naiset", kai teillä jokin alaikäraja kuitenkin on?
Kunhan on täyttänyt 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauksessani sain usein pusun ja paljon muutakin. Varastot, saunaosasto, työkaverin työhuone, neukkari jne. Tuli tutuiksi. Hyvin toi piristystä ja jännitystä työpäivään. Ja kyllä apn kuvailemat pukeutuminen yms kuului asiaan...
Kerro lisää
Lähti liikkeelle naisen aloitteesta. Muutaman kerran seksiä työpaikkalla kesken päivän, suikkia kopiohuoneessa jne. Mutta erittäin paljon iltaisin. Jonkin verran myös yhteisiä työreissuja. Tapaamme edelleen salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
- Nelikymppinen mies
Hyi vittu, ette ansaitse vaimojanne. "Nuoret naiset", kai teillä jokin alaikäraja kuitenkin on?
Kunhan on täyttänyt 18v.
Eli mahdollisimman nuori muttei kuitenkaan omatunto soimaa? Joo-o... Olet oksettava
Nuori nainen kirjoitti:
Onko miehesi yhtäkkiä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstään? Käyttäytynyt eri tavalla? Pukeutunut siistimmin ja vaikuttanut etäiseltä? Ehkä juuri sinun miehesi on tämä mies kenestä nyt kerron. Olemme töissä samassa työpaikassa ja tekemisissä päivittäin. Miehesi hymyilee minulle ihanasti, katsoo suoraan silmiin ja seurailee punattuja huuliani. Olen saanut hänet useasti kiinni minun katselusta. Välillämme on käsinkosketeltavaa sähköistä latausta.
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.
Sie olet ihan mahdottoman tylsä. Ja niin saakelin arvattava, me yhdessä sinulle nauretaan.
Älä suutu.
Tai no, suutu vaan, ei se haittaa, tyhmät nyt vaan on tyhmiä! Kaikkihan sen tietää!
Ai niin, haiset pahalle!
Kaipa et hajullesi voi mitään! 😣😩😠😖😑🤢🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen kirjoitti:
Olen itse parikymppinen nainen ja tunnen suurta vetoa vanhempiin miehiin. Sinun noin 40v miehesi on aivan ihana. Mietin, uskallanko tehdä lähempää tuttavuutta.. Jos joskus päädymme sellaiseen tilanteeseen ettei kukaan työntekijä ole lähettyvillä, suutelen miestäsi.Sie olet ihan mahdottoman tylsä. Ja niin saakelin arvattava, me yhdessä sinulle nauretaan.
Älä suutu.
Tai no, suutu vaan, ei se haittaa, tyhmät nyt vaan on tyhmiä! Kaikkihan sen tietää!
Ai niin, haiset pahalle!
Kaipa et hajullesi voi mitään! 😣😩😠😖😑🤢🤢🤢🤢
Haisen pahalle? Öh vai niin... Oletkin varmaan haistanut mua.
Ap
Älkää nyt hyvät ihmiset olko ilottomia tosikkoja!
Yllättävän iso osa ihan tavallisista, kivoista ja kunnollisista ihmisistä säätää jotain jossain vaiheessa elämäänsä, vahingossa tai tahallaan. Nuorempien, vanhempien tai samanikäisten kanssa. Ei nämä niin vakavia asioita ole puolin eikä toisin, jos diskreetisti toimitaan.
Mä olen ollut molemmissa rooleissa. Se nuori ja haluttava nainen ja se nuoremman takia jätetty perheenäiti. Jokaisella aikansa...
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen isäsuhteesi on ap?
Hyvä. Miten niin? Ei se, että pitää vanhemmista miehistä aina tarkoita, että kyseessä olisi daddy issues.
Ap
Valitettavasti mun miehellä ei ole silmiä kuin minulle, siellä töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mun miehellä ei ole silmiä kuin minulle, siellä töissäkin.
Niinhän ne kaikki naiset (ja miehet) tykkää kuvitella 😆
Vähän boostia heikolle itsetunnolle, hetkellistä sellaista. :-) Sen jälkeen se itsetunto vajoaa ihan yhtä alas ku ollutkin. Tosiaan teet samalla palveluksen sen miehen vaimolle, niin vaimo tajuaa etsiä parempaa. Onneksi on olemassa karma ;)
N22
Kuinka mulle tuli mieleen, että Ap on tää nelikymppinen, työkaveriinsa ihastunut mies? N51
Ja kiinnostaa toi huulipunan sävy.
En tiedä, ei ole tullut keskusteltua vaimon kanssa asiasta.
- Nelikymppinen mies