Miksi köyhillä on usein monta lasta?
Siis, ihmetyttää. Itselläni on yksi, toista en halua vaikken köyhä olekaan mutta kyllähän lapsi tulee maksamaan. Luulisi että köyhillä olisi vain yksi lapsi tai ei lapsia ja elatuskykyisemmilla useampi mutta asia näyttää olevan päinvastoin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
tykkäävät panemisesta!
Niin minäkin, mutta ehkäisy on keksitty. Ap
Koska ehkäisyyn ei ole rahaa (sossu EI MAKSA ehkäisypillereillä yms ehkäisyyn, vain sairauden hoitoon kuten kuukautisten hallintaan) ja koska heillä on aikaa/energiaa puuhata sängyssä muutakin kun nukkua.
Tilastojen mukaan korkeimmassa tuloluokassa on eniten myös lapsia. Ihan itse voi tarkistaa Tilastokeskuksen sivuilta.
Seksi on halpa harrastus ja lasten määrä ei vaikuta köyhän elintasoon tosin kuin varakkaan.
Tietämättömyys, välinpitämättömyys ja huolimattomuus ovat yleisempiä köyhien kuin rikkaiden keskuudessa.
Me ollaan köyhiä ja on vain yksi lapsi emmekä tee enempää lapsia.
Olen nykyään köyhä ja , mulla on paljon lapsia, eli kaksi, onko se paljon?
Vierailija kirjoitti:
tykkäävät panemisesta!
Tyhmä kommentti! Joilla yks tai ei yhtään nii ei pane sit ollenkaan ?
Turha tuhlata rahaa ehkäisyyn koska ei MEILLE mitään satu. Ei uimaakaan mennä sadetakissa. Ja sitäpaitsi Nico ottaa sen ajoissa ulos.
Ap, tilanne on juuri päinvastoin. Tutki virallisia tilastoja, eikä mutua. Hyvätuloisilla on Suomessa keskimäärin enemmän lapsia kuin köyhillä. Pienituloisten naisten lapsimäärä on jyrkässä laskussa.
Itselläni on kolme lasta, mutta olin hyvätuloinen saadessani heidät. Nykyään olen köyhä.
Mulla myös vain yksi. Liputan kuitenkin sen puolesta, mitä enempi sen parempi! Saadaan lisää veronmaksajia.
Minulle ei luotu kuin yksi
monien äidit, kiitos teille ❤
Me ollaan köyhiä, kolme lasta. Syödään hyvää ja ravitsevaa ruokaa, matkustetaan ulkomaille vähintään kaksi kertaa vuodessa. Kotimaanmatkailuakin harrastetaan useamman kerran vuodessa. Voi äly hoi..
Vierailija kirjoitti:
Siis, ihmetyttää. Itselläni on yksi, toista en halua vaikken köyhä olekaan mutta kyllähän lapsi tulee maksamaan. Luulisi että köyhillä olisi vain yksi lapsi tai ei lapsia ja elatuskykyisemmilla useampi mutta asia näyttää olevan päinvastoin?
Tee virhepäätelmä ja hämmmästele sitä.
https://www.kaksplus.fi/vanhemmuus/mina-vanhempana/koulutus-ja-hyvat-tu…
"Koulutetut ja hyvin toimeentulevat miehet saavat enemmän lapsia"
Vierailija kirjoitti:
onko köyhillä useampia lapsia vai ovatko useampia lapsia omaavat useimmiten köyhiä?
tykkäävät panemisesta!