Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon teillä menee kuukautissuojiin rahaa kuukaudessa keskimäärin?

Vierailija
15.05.2017 |

Joku sanoi että kymppi, no ei mulla kyllä mene, sellanen iso säästöpaketti siteitä joka maksaa n. 5-6€ kestää kolmet kuukautiset.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina 32kpl paketin Rainbown mini tamponeja, jotka maksaa n. 2€ ja kestää vähintään kahdet kuukautiset. Kuukaudessa kuukautissuojiin menee siis keskimäärin n. euro.

Sama homma täällä.

Vierailija
42/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys on mielestäni, saatteko ihan itse ne värkkinne tukkeet ostettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestositeet käytössä. Omin pikku kätösin jämäkankaista ommellut. Eli nolla euroa.

Vierailija
44/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kuukuppi maksoi 20 € ja huollettuna kestää noin kymmenen vuotta eli 2 € vuodessa tekee hiukan vajaa 17 senttiä kuukaudessa.

Ihan kohtuullista.

Siteiden ja tamponien hinnat pitäis kyllä moninkertaistaa niin vähenis se luonnon raiskaaminen taas hiukan.

Mitens kun se kuppi ei käy kaikille. Pitäiskö kulkea vessapaperit housuissa?

Vierailija
45/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minipillerit maksaa n 10 e kuussa ja niiden avulla kuukautiset eivät tule mulle ollenkaa.

Sama täällä. Ilman pillereitä menisi siteitä 2 pakettia (yösiteet ja tavalliset, molempia paketillinen) ja muutama pikkuhousunsuoja joka kuukausi, arviolta jotain 4 euroa.

Vierailija
46/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama kirjoittaja toitottaa kuukupin käyttöiäksi 11-12 vuotta xD

Vierailija
47/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuoto kestää 6-7 päivää ja siitä ensimmäiset 3 päivää vuodan kuin pistetty sika ja kivut ovat kauheat. Ainakin yksi jättipaketti Alwaysia menee kuussa, olikohan siinä 38 kpl tai jotain ja hintaa 6 euroa. Ihan aina ei välttämättä tuokaan riitä :(

Vierailija
48/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi, hintaa n. 25€, edellistä käytin n. 7 vuotta eli lähes ilmaista.

Vierailija
49/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0€, käytän kuukuppia. Tai jos vaivautuu laskemaan niin 30 euron kuppi kestää n. 3 vuotta, joku alle euro per kuukausi.

Kuukuppeja saa vieläkin halvemmalla. Omani maksoi 12 euroa ja vuoden olen nyt käyttänyt.

Vierailija
50/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä mihin tämä viittasi? Mutta itse käytin edellistä kuppia 10 vuotta, eikä siinä vielä siinä vaiheessakaan vikaa ollut, mutta ostin uuden ihan esteettisistä syistä (värjäytymään tulee vuosien varrella).

Vierailija
51/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tamponeja ja siteitä molempia. Vuoto kestää noin viikon. En joka kuukausi tarvi olla ostamassa suojia. Mut sitten kun ostan niin menee noin 10euroa. ?(Ostan kerralla enemmän suojia). Pirkasta tampaxiin kelpaa/sopii monenlaiset merkit. Kuukautisvuoto määrä normaalia.

Vierailija
52/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä mihin tämä viittasi? Mutta itse käytin edellistä kuppia 10 vuotta, eikä siinä vielä siinä vaiheessakaan vikaa ollut, mutta ostin uuden ihan esteettisistä syistä (värjäytymään tulee vuosien varrella).

Niin että yksi ja sama henkilö kirjoittaa kaikki nuo kuukuppini kesti 12 vuotta.

Vierailija
53/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestositeet käytössä. Omin pikku kätösin jämäkankaista ommellut. Eli nolla euroa.

Tavallaan ompelukoneen, lankojen, huoltojen ja jämäkankaiden hinta pitäisi laskea ja jakaa tuotteiden kesken. Sillä 0 eurolla et saa hankittua ompelukonetta, lankoja, huoltoja ja jämäpaloja (elleivät tule lahjoituksena tai ilmaiseksi käytettävissä).

Vierailija
55/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Kiitos hormonikierukan.

Vierailija
56/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitäisi muistaa että mikä sopii yhdelle niin ei sovi toiselle. Iho ei kestä tiettyjä siteitä, kuppi ja tamppoonit eivät sovi kaikille ja vuotopäivien määrä ja vuotomäärät ovat ihmisillä erilaisia. Itse kuulun tuohon runsasvuotoisten joukkoon ja paketti voi mennä päivässä. Riippuen tietysti paketin koosta.

Vierailija
57/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta oikeesti kuukuppi kestää käytössä?

Vierailija
58/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon kestositeitä, etenkin kotona. Pesen ne 60 asteessa. Siteet kestävät vuosia ja ovat miellyttäviä ihoa vasten.

Vierailija
59/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tarkalleen, itselläni (50+v) hormonikierukka, teineille ostan aina kassillisen kerralla, hintoja en ole kattonut.

Mitenkä nyt tulikin mieleen, että pitäiskö isänsä ostaa seuraava kassillinen?

Vierailija
60/67 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset