No mikä on sitten se naisten kamalin kesävaate?
Kommentit (177)
Emmätiä. Ei normaali ihminen tuollaisiin kiinnitä huomiota.
Mä ainakin olen pukeutumassa ensi kesänä todellakin niihin kamalampiin muotivirheisiin... :D
Legginssit, pussittavat tunikat tai mekot... mitä ylleni vaan saan ja mikä on tarpeeksi vilpoinen viimeisilläni raskaana ollessani.. croksit jää välistä, on ihanat värikkäät Laura Vitat hankittu odottamaan kauniita kelejä...
Sellainen nirunaru-olkaiminen toppi ja kulahtaneet rintsikat sen alla. Ja tietenkin pari numeroa liian pieni. Varsin suosittu räväköillä.
Löysälahkeiset caprimittaiset puuvillahousut.
Vielä kun ne laitetaan tälläiselle, jonka pohkeet ovat kuin turpeat ranskanleivät ja housun lahje osuu juuri siihen leveimpään kohtaan, niin avot!
Oikeastaan mikä vaan mikä on jäänyt pieneksi. Miksi ihmeessä ihmiset pukeutuu liian pieniin vaatteisiin kun niissä on pakko olla todella epämukava olo?
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen pukeutumassa ensi kesänä todellakin niihin kamalampiin muotivirheisiin... :D
Legginssit, pussittavat tunikat tai mekot... mitä ylleni vaan saan ja mikä on tarpeeksi vilpoinen viimeisilläni raskaana ollessani.. croksit jää välistä, on ihanat värikkäät Laura Vitat hankittu odottamaan kauniita kelejä...
Pussittavat tunikat ja mekot on kauniita kesällä ja legginsitkin sopii niiden kanssa jos kengät on kauniit. Onnea odotukseen:)
Valkoiset puoleen sääreen ulottuvat puuvillaleggingsit, joissa on pitsiä lahkeissa. Joko farkku(mini)hameen kanssa tai ilman mitään, jolloin selluliittimuhkurainen persaus ja kulahtaneet alushousut paistavat kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset puoleen sääreen ulottuvat puuvillaleggingsit, joissa on pitsiä lahkeissa. Joko farkku(mini)hameen kanssa tai ilman mitään, jolloin selluliittimuhkurainen persaus ja kulahtaneet alushousut paistavat kilometrin päähän.
Varsinkin jos takapuolella näkyy vielä kuukautisside mykkyrällä. Ihan hirvee näky.
Ainoastaan liian pieni vaatekoko kenen tahansa päällä ei ole esteettisen näköistä eikä tietty likaiset vaatteet. Muuten ihan sama, mitä ihmiset päällensä pukevat.
Semmoinen kaikki makkarat paljastava trikoopaita/toppi/mekko, lisänä joku kauhtunut väri, esim beige tai hailakan sininen.
Minäkin mainitsen nuo hirveenkauheet caprit, etenkin ne trikoiset eli lyhyet leggingsit. Olin kuvitellut, että puheet niistä on vain legendaa, mutta ei, ei ole. Kun silmä osui valkoisiin ja liki läpinäkyviin sellaisiin paikassa, jossa ihmiset ovat yleensä hyvin pukeutuneita, traumatisoiduin.
Mitä mietttii ihminen, joka pukee nuo hirvitykset päälleen ja vielä poistuu kotoa ne jalassaan?
Perseshortseja kamalampaa näkyä ei ole. Oli vartalosi millainen tahansa.
Perseshortsit ovat kauheimmat. Vaaleat, capripituiset leggingsit ovat myös pahat, jos niitä nyt edes enää näkyy missään.
Liian pieni tuubitoppi ja kaverina likaiset, kulahtaneet ja värikkäät olkaimelliset liivit. Mainittakoon myös nuorten naisten nk. "festarityyli" mikroshortsit, pieni toppi, valkoiset converset ja lei. Oli vuosi 2011 tai 2017 niin näitä on silti joka ikinen kesä. Avaan pullon skumppaa kun niitä ei katukuvassa enää näy.
Tuhdilla tädillä toppi, joka lörppyy päällä ja paljastaa kaiken myös tatuoinnit. Croksit tulee kakkosena.