Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi syödä kokonaisen kääretortun?

Vierailija
14.05.2017 |

Toisessa ketjussa joku sanoi syöneensä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ei voisi? mä  tein pari tuntia sitten 12 kananmunasta omeletin, vetäsin pari kuppia kahvia ja äsken kävin päristelemässä helvetinmoiset paskat tuolla vessassa. suoli toimii.

No siis sun suolesihan ei todellakaan toimi. Ainakaan oikein. Ei ole yhtään sen terveelisempää olla läpipasko, joka ei saa hyödynnettyä ruuasta ravinteita kuin se, jonka keho ei saa mäystettyä ruokaa rakennusaineikseen.

Vierailija
22/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussi menee ihan helposti kun se on suolaista. Makeasta taas tulee ällö olo helpommin ja alkaa tökkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos ei ole kauhean imelä (vähän vaikka kirpeämpiä vattuja täytteessä) niin ei tule ällötys niin nopeaan. Joku suklaa-toffee onkin sitten vaikeampi. Söin tällä viikolla suklaalevyn päivässä, ensi kertaa elämässäni, eikä fyysisesti ällöttänyt jälkikäteen (googlasin kyllä tietoja diabeteksesta). "Kurvikkaat" naisethan vetävät kevyesti naamansa moninkertaisia määriä plus suolaiset ja limujuomat päälle.

Tuo ei ole kiinni kurvikkuudesta vaan ihmistyypistä. Olen 86 kg, enkä ole koskaan syönyt päivässä karkkipussia, suklaalevyä, sipsipussia, puolikastakaan jäätelöpakettia, litraa limua, keksipakettia tms. Kaksi tai kolme kertaa elämässäni olen syönyt yhden päivän aikana puolikkan suklaalevyn.

Vierailija
24/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimishäiriöiselle ihmiselle toi ei ole homma eikä mikään! Olin vasta yläasteella, kun heitin kilon pussin ranskalaisia uuniin ja söin ne kaikki. Litra jäätelöä ei tunnu missään, puoli kiloa karkkia uppoo helposti. Sipsipussi ja pari dippiä menee kevyesti. Pizza ja jälkiruokaa päälle - ei ongelmaa. Nykyään olen saanut syömisiä vähennettyä ja näitä kohtauksia tulee paljon harvemmin. Mutta aina jos on vaikka kurja päivä takana, alan ahmimaan.

Vierailija
25/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo. Nuorena, kun sairastin ahmimishäiriötä, saatoin syödä kerralla kaksi pitsaa, litran jäätelöä, suklaapatukan ja juoda palanpainikkeeksi puoli litraa limsaa. En oksentanut ikinä ja lihoinkin parissa vuodessa 30 kiloa. Maha oli tuollaisen mässäyksen jälkeen pinkeänä mutta en voinut mitenkään huonosti. Illalla aina päätin, että elämä muuttuu eikä enää ikinä. Viikon sisällä suuntasin taas pitseriaan. Onneksi vuosien mittaan paranin häiriöstä kun aikuistuin ajatusmaailmaltani ja sain sisältöä elämääni.

Vierailija
26/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut laiha, nyt aikuisenakin paino vain 51kg. Mutta ruokaa olen aina pystynyt syömään suuria määriä kerralla. Näin on ollut lapsuudesta asti. Oletan että minulla on suuri vatsalaukku. Yksi kääretorttu tai sipsipussi on helppo vetäistä kerralla, ei siitä maha niin täyty. Onneksi en liho kovin helposti ja olen pystynyt rajoittamaan syömisiäni niin on paino pysynyt alhaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän