Ihana päivittää facea ja katsoa kuka ei tykkää julkaisusta, eli siis on kateellinen
Harrastatteko muut tätä? Muiden tekemistä kateelliseksi omalla onnella?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Ap ihan mun työkaverilta. Ne sen päivitykset on niin läpinäkyviä täysin oman itsen tai onnen hehkutusta, katsokaa mua, tykätkää musta. Mä oon saanut kaiken, mulla on paras suhde ja mies, lapset, lahjat, matkat, kaikki rakastakaa oon niin taitava ja hyvä. Ja marttyyrin viittaa sovittelee muka päälleen, vähän väliä sairaana töissä. Ja se pitää helkata kertoa kaikille. Älytöntä. 😂 Naurattaisi jos ei jo tuntuis et hänen täytyy olla pohjimmiltaan todella surullinen ja epävarma.
Mieheni sukulainen on tällainen. Hehkuttaa lapsiaan ja kirjoittaa runoin miten kaikki on niin ihanaa. Silti kotona huutaa ja kiroilee lapsille. Nyt tietenkin viettää oikein ihanaa äitienpäivää lahjojen kera kun on niin hyvä äitikin. Kaikessa on paras ja niin pirun ahkera. En tiedä miks mua se niin paljon ärsyttää, ärsyttääpähän vaan.
Minä en tykkää koskaan muiden kuvista. Laitan vain omia kuvia, jotta muut saa tykätä niistä.
t. omanarvontuntoinen
Joo, kun käy facessa kerran kolmessa viikossa ja ei koskaan tykkäile, niin on kaikille kateellinen? Onko tää provo vai ap joku 13-v?
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää koskaan muiden kuvista. Laitan vain omia kuvia, jotta muut saa tykätä niistä.
t. omanarvontuntoinen
Omanarvontuntoinen nimenomaan jakaa arvoaan muillekin, eikä kuvittele olevansa muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tee ketään tahallaan kateelliseksi. Mutta on helppo todeta ne ihmiset joilla on syystä tai toisesta kateus aina äitienpäivästä ja matkoista. Muita päivityksiä aina tykätään ensimmäisten joukossa mutta nämä jäävät päivittämättä. No, tiedän kyllä muutenkin että näillä henkilöillä on henkilökohtaisia ongelmia tällaisten asioiden kanssa (mies ja lapset eivät muista äitienpäivänä jne) mutta en minä nyt sen takia jätä laittamatta omaa päivitystä.
Mä en ymmärrä miksi facebookissa toivotellaan toisille hyvää äitienpäivää. Ette kai te niiden äitejä ole. Tämmösistä en todellakaan tykkäile enkä toivottele, toivotan ainoastaan omalle äidilleni enkä tosiaankaan facebookin seinällä. Sitten luullaan että toiset on kateellisia kun ei se nyt tykkää mun päivityksestä kun olenhan sentään pyhä äiti. Ja mikä juttu tääkin on että mies muistaa eukkoansa äitienpäivänä. Eikö sillä enää omaa äitiä ole ollenkaan vai muutenko vaan on vaimostaan tehnyt äitinsä?
Mä olen luullut että se on äitienpäivä, siis ihan kaikkien äitien. Ilmeisesti se onkin Vain Oman Äidin Päivä.
Mulle ainakin äitienpäivä on Oman Äidin Päivä koska oma äiti on mut synnyttänyt ja kasvattanut. Se on myös samalla Muiden Äitienkin Päivä mutta niitä muistaa sitten omat lapset. Ei äitiys niin pyhää ole et jokasta mutsia pitäis alkaa onnittelee vaa siks koska on äiti. Mut idea on varmaan kiittää sitä Omaa Äitiä.
En oo facessa. En jaksa kytätä tyhjänpäiväisiä päivityksiäni ja tykätä niistä vain siksi, kun niin kuuluu tehdä. En kadehdi ketään facessa olevaa. Enkä kyllä muitakaan. Mulla on hyvä elämä ja aikaa asioille, joita oikeasti itse haluan tehdä ja lukea.
Mua ei ainakaan kukaan karehdi, ja murhetta en ole asiasta kantanut😀
Vierailija kirjoitti:
En oo facessa. En jaksa kytätä tyhjänpäiväisiä päivityksiäni ja tykätä niistä vain siksi, kun niin kuuluu tehdä. En kadehdi ketään facessa olevaa. Enkä kyllä muitakaan. Mulla on hyvä elämä ja aikaa asioille, joita oikeasti itse haluan tehdä ja lukea.
Mä lakkasin joku aika sitten käymästä facebookissa. Alkoi vaan tuntumaan, ettei oo mitään jaettavaa ja tietyt ihmiset vaan laittaa vahanaama kuviaan.
Fb näyttää feedissä ensisijaisesti niiden postaukset, joiden kanssa viestittelee ja tykkäilee eniten. Jos työkaverisi on tekemisissä lähinnä parin-kolmen bestiksensä kanssa, ja sun kanssa harvemmin, niin se myös näkee ne muiden postaukset sun postauksia useammin. Tai voi olla ettei näe sun ollenkaan, jos ei scrollaa kuin pari ylimpänä olevaa postausta. Asetuksista voi myös valita haluaako kaikki kaverit näkyviin vai vaan osan.