Mies jos jahtaat jotain naista onko syy että haluat hänet vai saattaako kiinnostuksesi loppua?
Enkä puhu nyt mistään creepystä stalkkaamisesta tai vainoamisesta
Kommentit (20)
??? Miksipä miksi??? Miksimies uteliaana?
Vierailija kirjoitti:
Jahtaa? En ole koskaan jahdannut naisia. Omituiselta kuulostaa. Samoin kuin naisten "iskeminen".
Siis kyllähän sitä läpällä saattaa puhekielessä tuollaista käyttää, mutta käytännössä noita juttuja harjoittaa vain pelimiehet. Minulle parin haku on tutustumista ja treffailua. Nuo jahtausleikit kuulostaa siltä, että naisia pitäisi pitää jonkinlaisena prinsessana josta kilpaillaan. Ohitan kernaasti sellaiset ikiteinien prinsessaleikit. Haluan kumppanin. En prinsessaa ja arvostelevaa anoppia.
M30
Ööh tämä kysymys ei sitten varmaan ollut sinulle
Tämä kysymys ei nyt ole mullekaan. Toteanpa kuitenkin, että minuakin on jahdattu lievemmin ja pahemmin, mutta onneksi kukaan sellainen ei ole koskaan jahdannut, johon olisin ollut itse rakastunut ja tunne on ollut molemminpuolinen. Nämä miehet ovat osanneet käyttäytyä fiksusti ja kunnioittavasti, mikä on osasyynä siihen, että rakastuin heihin.
Ainoa syy jahdata naista on se että olen kiinnostunut hänestä. Ja totta kai kiinnostukseni saattaa lopahtaa, ja silloin lopetan sen jahtaamisen.
Kyllä ne rajattomat, röyhkeät ja epäkunnioittavat yrittävät vielä pitkänkin ajan kuluttua jotakin ja jopa tunkea parisuhteen väliin.
Sanokaapa nyt joku miksi työpaikoilla varatut miehet jahtaavat varattuja naisia? Olen joutunut useamman kerran tällaisen kohteeksi. Onhan se imartelevaa, jos se tosiaan johtuu siitä, että se mies on kiinnostunut ja ihastunut. Aina ovat olleet erittäin miellyttäviä ja viehättäviä ihmisiä ja sinänsä positiivinen huomio tuntuu hyvältä, mutta mutta... eihän tuollainen ole oikein, vaikka olisi kuinka mukava tyyppi. Ei ole reilua ja rehellistä tehdä tuollaista vaimonsa selän takana.
Kuulostaa siltä että hakevat huomiota
Yksipuolinen kiinnostus loppuu jossain vaiheessa. Se voi herätä uudestaan, jos toinen kiinnostuu. Ei kannata yrittää väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahtaa? En ole koskaan jahdannut naisia. Omituiselta kuulostaa. Samoin kuin naisten "iskeminen".
Siis kyllähän sitä läpällä saattaa puhekielessä tuollaista käyttää, mutta käytännössä noita juttuja harjoittaa vain pelimiehet. Minulle parin haku on tutustumista ja treffailua. Nuo jahtausleikit kuulostaa siltä, että naisia pitäisi pitää jonkinlaisena prinsessana josta kilpaillaan. Ohitan kernaasti sellaiset ikiteinien prinsessaleikit. Haluan kumppanin. En prinsessaa ja arvostelevaa anoppia.
M30
Ööh kuulostat just tuollaiselta prinsessalta. Kannattais varmaan sitten kasvaa aikuiseksi.
Jos olen jostakin naisesta aidosti kiinnostunut ja rakastunut, niin varmaan tilaisuuden tullen jahtaan yleisesti hyväksytyillä tavoilla. Miten kukin tarina jatkuu jää aina nähtäväksi, kuten elämässä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Ööh kuulostat just tuollaiselta prinsessalta. Kannattais varmaan sitten kasvaa aikuiseksi.
Heh, itse en viitsi sanoa miltä sinä kuulostat ettei kehno itsetuntosi saisi enempää kolhuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Heh, itse en viitsi sanoa miltä sinä
Paitsi vaan sen etten koskisi noin passiivisaggressiiviseen ja tyhmään "mieheen" pitkällä tikullakaan eikä onneksi tarvitsekaan kun saan kiinnostusta mieleiseltäni mieheltä joka varmaan nauraisi sinun prinsessasaduillesi :D miksi edes tulit tähän keskusteluun
Ja huomaako tuo 1. pätijä joka tuli tänne vastaamaan kaikkien miesten puolesta vaikkei itse ole saanut selkeästi kokea rakkautta ja haukkumaan naisia... että muut kommentoijat puhuvat _kiinnostuneena_ tekevänsä noin? ja usein voi olla niin että nainenkim on kiinnostunut. Ei, tälle "miehelle' ei ole rakastumisen tunteet auenneet, hän kokee sen valtapelinä ja peloissaan syyttää naisia ressukka :(
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa nyt joku miksi työpaikoilla varatut miehet jahtaavat varattuja naisia? Olen joutunut useamman kerran tällaisen kohteeksi. Onhan se imartelevaa, jos se tosiaan johtuu siitä, että se mies on kiinnostunut ja ihastunut. Aina ovat olleet erittäin miellyttäviä ja viehättäviä ihmisiä ja sinänsä positiivinen huomio tuntuu hyvältä, mutta mutta... eihän tuollainen ole oikein, vaikka olisi kuinka mukava tyyppi. Ei ole reilua ja rehellistä tehdä tuollaista vaimonsa selän takana.
No onko siitä seurannut joskus jotain? Ovatko yrittäneet oikeasti vai vain pikku pientä flirttiä?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy jahdata naista on se että olen kiinnostunut hänestä. Ja totta kai kiinnostukseni saattaa lopahtaa, ja silloin lopetan sen jahtaamisen.
Miksi olet kiinnostunut naisesta? Mikä tekew hänestä niin erikoisen?
Te incelit jotka tulitte pätemään prinsessoista ja kyselemään mikä naisissa on erikoista, tämä keskustelu ei ollut teille. Keskustelu oli MIEHILLE .
Olin yhdessä vaiheessa kiinnostunut eräästä naisesta, mutta asiakkaan työntekijää ei oikein työpaikalla voinut lähestyä, eikä törmätty siviilissäkään, ennekuin asiakkaan firmalla oli pikkujoulut ja osuin samaan baariin. En siis aktiivisesti jahdannut, mutta tavallaan olin jahtaamassa, eli oli mielenkiintoa. Oli, siihen asti kun kuulin mitä nainen puhui. Vittusaatanaperkelettä tuli jatkuvalla syötöllä puheita rytmittämään.
Mielenkiinto loppui heti.
Mua jahtasi jo yläasteella yks poika vuosia. Se kyttäs aina kun mahdollista missä liikuin koulun pihassa ja tuli lähelle poikaporukassa "iskemään" ym. Se todella uuvutti mut ja aloin lopulta kirjoitteleen sen kanssa.
M30